Gå til innhold

Ålesund kommune - Festival i helgen med mange tusen personer.

NorthernLight

Anbefalte innlegg

NorthernLight skrev (På 26.11.2021 den 22.30):

Det er Festival i helgen i Ålesund med mange tusen personer.

Høres utrolig smart ut 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NorthernLight skrev (1 time siden):

Så videoklipp fra den festivalen. Så ikke akkurat ut som det var så utrolig godt smittevern der de danset tett i tett gitt... Ganske spesielt med munnbindpåbud på butikken men ikke når flere tusen samles tett rundt hjørnet.., Bra jobba Ålesund kommune... 

Så du vet bedre enn både kommunelegen i Ålesund og FHI hva som er fornuftige tiltak?

Gratulerer. Jeg håper du har en godt betalt stilling innen helse. På internasjonalt nivå. 
For om du ikke faktisk var utdannet innen fagfeltet ville du jo fremstått noe manglende på selvinnsikt, ikke sant?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anje skrev (Akkurat nå):

Så du vet bedre enn både kommunelegen i Ålesund og FHI hva som er fornuftige tiltak?

Gratulerer. Jeg håper du har en godt betalt stilling innen helse. På internasjonalt nivå. 
For om du ikke faktisk var utdannet innen fagfeltet ville du jo fremstått noe manglende på selvinnsikt, ikke sant?

Hvis du tror det er godt smittevern med flere tusen samlet som danser så tro på det. FHI har gjort en lang rekke tabber. har du fått med deg det? Jeg har lest hva en rekke eksperter sier . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok buss fra Ålesund til Bergen i dag og bussen var 80% full, og ikke én kjeft hadde munnbind på seg, bortsett fra meg 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så det ble arrangert en festival.
Noen få av de som hadde vært på denne festivalen testet positivt for korona.
Er det nødvendigvis noen sammenheng mellom disse to tingene?
Og hvor mange av de korona-positive ble i det hele tatt blitt syke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...