AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Ok, jeg burde trent mye mer bekkenbunnsgreier, men nå lukter det slik at av og til kan merke det på dager hvor jeg har drukket mye væske og vært mye ute og gått. Særlig hvis jeg har hosta i tillegg.....Hvor merkbart kan det være sånn egentlig? Jeg har normal hygiene sånn ellers, vasker underliv litt oftere enn ellers pga dette, da... Anonymkode: e9195...a24
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Hva lurer du egentlig på? Du må knipe de «raske» knipene for å stramme opp lekkasje Anonymkode: 2f503...ecb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Apoteket kan hjelpe deg med truseinnlegg som passer behovet ditt Dette er helt normalt. Anonymkode: e0129...f4d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Apoteket kan hjelpe deg med truseinnlegg som passer behovet ditt Dette er helt normalt. Anonymkode: e0129...f4d Nei, det er det ikke. Anonymkode: 13dd7...db7 1
Heln Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 Helt vanlig. Mye press på blæra når baby begynner å bli så stor. Men for å svare på hva du kan gjøre; gå med bind/truseinnlegg (det vil lukte værre å få det i bomullstrusa), og gå på do og tiss ofte. Knip igjen akkurat idet du nyser, hoster eller ler 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #6 Skrevet 27. november 2021 Du må trene bekkenbunn. Dette kommer ikke til å bli bedre etter fødsel, når musklene er strekt. Bekkenbunn kan du trene frem til fødsel, så det er ingen grunn til å droppe det. I tillegg kan du bruke inkontinensbind. Da blir det mindre lukt. Anonymkode: 37f7e...bdb 1
Gjest 123 eller noe Skrevet 27. november 2021 #7 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, det er det ikke. Anonymkode: 13dd7...db7 Det er det vel, man kan ta så mange bekkenbunnøvelser man orker, det hjelper lite når man har en liten baby med sterke bein som sparker deg midt i blæra - da blir det lekkasje. Jeg bruker de grønne tynne småinnleggene fra libresse, har ikke så mye lekkasje, men da er det greit å bare kunne bytte hvis uhellet skulle skje, merker ikke jeg har det på engang heller for jeg hater følelsen av tjukke bind som suger opp all naturlig fuktighet i tillegg og klør og irriterer. Men ikke hør på de som sier det ikke er normalt, jordmødre på kommune og sykehus har gitt klar beskjed at dette sliter de fleste med på slutten. Jeg skulle til stripping forrige gang, og var flau for å ta av trusa for da fikk de se innlegget.. ga beskjed om at dette var pinlig for meg, og da lo de godt og betrygget meg med at jeg var IKKE den første med urinlekkasje de hadde hatt inne, det var heller uvanlig å ikke lekke. Makan, folk altså.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #8 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, det er det ikke. Anonymkode: 13dd7...db7 Selvsagt er det normalt. Anonymkode: 58524...e69 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #9 Skrevet 27. november 2021 On 11/26/2021 at 9:15 PM, AnonymBruker said: Hva lurer du egentlig på? Du må knipe de «raske» knipene for å stramme opp lekkasje Anonymkode: 2f503...ecb Jeglurer på hvor merkbar lukt det blir for andre, av småskvetting her og der? Har aldri kjent den lukta av andre, med unntak av uteliggere. Jeg håper jeg ikke går rundt og stinker uteligger! Anonymkode: e9195...a24
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #10 Skrevet 27. november 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Apoteket kan hjelpe deg med truseinnlegg som passer behovet ditt Dette er helt normalt. Anonymkode: e0129...f4d Takk for tips! Anonymkode: e9195...a24 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #11 Skrevet 27. november 2021 10 hours ago, skruttveig said: Det er det vel, man kan ta så mange bekkenbunnøvelser man orker, det hjelper lite når man har en liten baby med sterke bein som sparker deg midt i blæra - da blir det lekkasje. Jeg bruker de grønne tynne småinnleggene fra libresse, har ikke så mye lekkasje, men da er det greit å bare kunne bytte hvis uhellet skulle skje, merker ikke jeg har det på engang heller for jeg hater følelsen av tjukke bind som suger opp all naturlig fuktighet i tillegg og klør og irriterer. Men ikke hør på de som sier det ikke er normalt, jordmødre på kommune og sykehus har gitt klar beskjed at dette sliter de fleste med på slutten. Jeg skulle til stripping forrige gang, og var flau for å ta av trusa for da fikk de se innlegget.. ga beskjed om at dette var pinlig for meg, og da lo de godt og betrygget meg med at jeg var IKKE den første med urinlekkasje de hadde hatt inne, det var heller uvanlig å ikke lekke. Makan, folk altså. Takk for oppmuntrende ord! Anonymkode: e9195...a24
Gjest 123 eller noe Skrevet 27. november 2021 #12 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk for oppmuntrende ord! Anonymkode: e9195...a24 Skulle bare mangle, skjønner ikke hva folk får ut av å komme med sånne falske påstander til noen som oppriktig lurer på noe kjipt.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #13 Skrevet 27. november 2021 skruttveig skrev (15 minutter siden): Skulle bare mangle, skjønner ikke hva folk får ut av å komme med sånne falske påstander til noen som oppriktig lurer på noe kjipt. Hva vet du om det er falske påstander? Å lekke såpass mye er ikke vanlig. Det er sikkert normalt, men absolutt ikke vanlig. Handler ikke om en baby som «sparker en i blæra», det er vanvittig naivt. Men det handler om svak bekkenbunn. Anonymkode: 2f503...ecb
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #14 Skrevet 28. november 2021 Ts det er normalt, ikke hørt på alle som prøver å fortelle deg at dette er unormalt. Forsett med øvelser og knip sammen akkurat når du hoster, men kjøp noen små innlegg fra Tena Lady på apotek eller dagligvarebutikk som tar imot de dråpene som kommer. Hvis det ikke bedrer seg når barnet er ute og ting er begynt å gå tilbake til normalen, så kan du kontakte lege for hjelp. Anonymkode: 62140...0fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå