AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Hei. Jeg er gravid i uke 5-6 og lurer på noe. Jeg har hatt sa en gang tidligere og er så utrolig redd for å få det igjen.. Siden jeg fekk vite at jeg var gravid som var nå på tirsdag har jeg kjent på en utrulig kvalme, som jeg egentli har kjent på lengee enn det når jeg tenker meg om. Men tilbake til deg jeg skulle si; idag når jeg våkna så var jeg bare trøtt, ingen kvalme ingenting. Jeg blir veldig redd med engang og tenker det er noe gale.. utover dagen får jeg veldig vondt på selve vagina, altså kjønnslepper osv, kjenner vartfall ut som det er der, det verker liksom🤨🤨 Noen andre som har opplevd noe lignende og vil svare på dette.. fra en redd og uviten dame som blir betrygge seg selv hele tiden om at det er normalt😁😁 Anonymkode: a6a01...ae9
Annemonemor Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Er nok bare med blodstrømning nedentil og endringer(hormoner), men hvis du er bekynret ville jeg ringt for sikkerhetsskyld:) si det som det er, ikke sikkert du trenger p komme inn engang😄
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Det er helt normalt at kvalmen kommer og går! Jeg var overlykkelig over at kvalmen ENDELIG hadde gidd seg, men så kom den tilbake dagen etterpå 😂 Har også kjent på de smertene i underlivet! Spesielt i begynnelsen. Veldig rart, aner ikke hvorfor det skjer men jeg er 20 uker nå og barnet såg friskt og fint ut på OUL så tviler på at det er noe alvorlig. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: dad98...37c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 God morgen☺️ Tusentakk for svar! Prøver å ikke bekymre meg så mye og at alt sikkert er helt fint! Verker enda i vagina og ingen kvalme idag heller.. idag står det på appen at jeg skal ver i uke 7, men det vet jeg ikke siden jeg enda ikke har vert hos legen. Men skulle ønske jeg hadde alle symptom, for jeg er så forferdlig redd for at det er noe gale denne gangen også😢😢 Anonymkode: a6a01...ae9
Mel97 Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 Annemonemor skrev (12 timer siden): Er nok bare med blodstrømning nedentil og endringer(hormoner), men hvis du er bekynret ville jeg ringt for sikkerhetsskyld:) si det som det er, ikke sikkert du trenger p komme inn engang😄 - okei, satser på det! Tenke jeg skulle ringe ikveld om jeg fortsatt er redd.. for min egen skyld 😁 Annemonemor skrev (12 timer siden):
Mel97 Skrevet 27. november 2021 #6 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er helt normalt at kvalmen kommer og går! Jeg var overlykkelig over at kvalmen ENDELIG hadde gidd seg, men så kom den tilbake dagen etterpå 😂 Har også kjent på de smertene i underlivet! Spesielt i begynnelsen. Veldig rart, aner ikke hvorfor det skjer men jeg er 20 uker nå og barnet såg friskt og fint ut på OUL så tviler på at det er noe alvorlig. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: dad98...37c Jaa, jeg bare håper på at jeg kan vær kvalm hele tiden, bare for at det er et sikkert tegn🤭 Ja, er dei smertene som bekymrer meg mest, har prøvd å google på akkurat smerter i vagina rundt og utpå den, men finner ingenting på det.. Men satser på at det bare skal vær litt sånn nå☺️ Så kjekt, gratulera så mye❤️❤️🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå