Gå til innhold

Erfaringer med 3. dose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer med boosterdosen?

Jeg (K30) opplevde feber (38-39°), vondt i muskler og ledd, hodepine, kvalme, skjelving, vondt i armen, svimmelhet og ujevn hjerterytme. Reagerte også på andre dose, men da var symptomene enda sterkere. Har ikke inntrykk av at kollegene mine har reagert på boosterdosen i det hele tatt..! Føler meg som den pingla. 😅

Nysgjerrig på andres opplevelser. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vondt i muskler og feber i flere dager etter dose 2. Har ikke hatt feber etter dose 3, men et lite døgn der jeg var litt smått slapp, litt kvalm og temp mellom 37,5 og 37,9. 

Skrevet
GlutheaMaxima skrev (4 minutter siden):

Jeg (K30) opplevde feber (38-39°), vondt i muskler og ledd, hodepine, kvalme, skjelving, vondt i armen, svimmelhet og ujevn hjerterytme. Reagerte også på andre dose, men da var symptomene enda sterkere. Har ikke inntrykk av at kollegene mine har reagert på boosterdosen i det hele tatt..! Føler meg som den pingla. 😅

Syns du skal kontakte legen/legevakten. Spesielt med tanke på ujevn hjerterytme. 
Husk å melde inn som bivirkning. 

• Liker 5
Skrevet
GlutheaMaxima skrev (8 minutter siden):

Man er ikke pingle om man får bivirkninger. Folk reagerer forskjellig på vaksinen. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg merket ingenting etter tredje dose, litt øm i armen bare.

Skrevet

Helt jævlig!

• Liker 2
Skrevet

Var litt øm i armen i to dager, akkurat som med dose 1 og 2... 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet (endret)

Kun øm i armen. 

Dose 1 øm i armen

Dose 2. øm i armen, hjernetåke dag 2 og tre, og lett hodepine som kom og gikk noen dager.

alle tre var pfizer 

Endret av Lana01
Skrevet

Etter dose 1 og 2 så ble jeg bare øm i armen.

Etter dose 3 så ble jeg i tillegg til øm arm utslått med feber og muskelverk i et par dager.

Dose 1 og 2 var med pfizer og dose 3 var moderna. 

Hadde på forhånd fått beskjed at det mest sannsynlig ville bli mere bivirkninger av moderna, men legen anbefalte at jeg tok den likevel pga det ville gi best beskyttelse mot delta-varianten 

Skrevet

Merkte lite/ingenting etter 3. Dose. Bittelitt vobdt i armen lette hodepine/trett (kan være tilfeldig) 

Mer symptomer ved 1. Og 2. Dose

Skrevet
6 hours ago, skruf said:

Etter dose 1 og 2 så ble jeg bare øm i armen.

Etter dose 3 så ble jeg i tillegg til øm arm utslått med feber og muskelverk i et par dager.

Dose 1 og 2 var med pfizer og dose 3 var moderna. 

Hadde på forhånd fått beskjed at det mest sannsynlig ville bli mere bivirkninger av moderna, men legen anbefalte at jeg tok den likevel pga det ville gi best beskyttelse mot delta-varianten 

De tror vel at grunnen til at det er mer bivirkninger av moderna er pga høyere dose?

Boosterdosen av moderna er halvparten så stor som dose 1 og 2, så er ikke sikkert det er så stor forskjell på mengden bivirkninger etter boosterdosering med moderna vs pfizer.

• Opprett ny...