Gå til innhold

søsken i bryllupp

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet (endret)

Vi skal i utgangspunktet ha et lite bryllup, rett og slatt fordi økonomien tilsier det, og vi har ikke råd å be mange, vi vil ha med foreldre og litt venner, min lillesøster er 14 og 2 av tantungene min bor hos moren min, blir det feil å inviterere dem med min mor, og ikke inviterer mine eldre søstre med familier og barn? Den ene søsteren min vil jeg uansett ikke ha der på dagen min, hun er ikke velkommen...

Må legge til at jeg ikke var i brylluppet til den ene søsteren min, pga de hadde ingen søsken...

Blir det helt feil å inviterer min lillesøster og at de 2 tantungene får være med min mor?

Endret av Iza'bella
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan ingen andre enn du svare på. Du vet best hvorfor ting er som de er, og hvilke følelser du har i forhold til det.

Inviter de du vil ha i bryllupet du. :)

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt de andre søskene mine der(utenom en), men her er det kun økonomien som setter en stopper, men jeg syns kanskje det er litt forskjell på små søsken og søsken som er mye eldre?

Skrevet
Jeg skulle gjerne hatt de andre søskene mine der(utenom en), men her er det kun økonomien som setter en stopper, men jeg syns kanskje det er litt forskjell på små søsken og søsken som er mye eldre?

Jeg vil ikke ha noen mening om dette, men hvis økonomien setter en stopper for å be alle søskenene så tror jeg det er smart å si til dem at det er sånn det er.
Gjest Karbojunkie
Skrevet
:) Det er slett ikke dumt å gjøre dagen slik du vil ha den :smilyblomst:
Skrevet

Jeg synes sånn i utgangspunktet at det høres veldig feil ut og ikke be alle søsken, men velge noen. Men jeg vet jo ikke noe om deres bånd osv. Personlig kan jeg ikke tenke meg å ikke feire dagen uten søstrene mine, da lar jeg heller være. Om jeg så skulle spist nudler et halvt år

Skrevet

Uten søsken...? :klø: Hva har skjedd med verden................ *riste på hodet*

Skrevet

Det er jo "din" dag... Du må skjønne dette best...

Men dersom det var "min" dag, hadde det ikke blitt noe bryllup med gjester, uten mine søsken!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...