Gå til innhold

Julegaver til nevø 20 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva jeg skal kjøpe til min nevø på 20 måneder? Da tenker jeg helst på leker, foreldrene sier at de ikke vil ha klær fordi han har altfor mye. Heller ikke gavekort fordi det blir bare liggende. Har dere gode tips? Prisklasse Max 500kr 

Anonymkode: 6000e...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duplo

Alltid populært.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer på hva jeg skal kjøpe til min nevø på 20 måneder? Da tenker jeg helst på leker, foreldrene sier at de ikke vil ha klær fordi han har altfor mye. Heller ikke gavekort fordi det blir bare liggende. Har dere gode tips? Prisklasse Max 500kr 

Hva er han opptatt av? 

Anonymkode: 9c5ad...fa2

• Liker 2
Skrevet
Veggdyret skrev (1 minutt siden):

Duplo

Alltid populært.

Støttes!

Anonymkode: 8c64a...dd6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenk på hva foreldrene ønsker. Barnet har klær og ved 20 måneder så er de ikke interessert i leker. Prøv og tenk ut hva foreldrene ville blitt glad for.

Skrevet

Batterileker som lager lyd, gyngehest, aktivitetsleker, som f.eks puttekasse. 

Anonymkode: 2498b...d48

• Liker 1
Skrevet
Prøvetiden skrev (Akkurat nå):

Tenk på hva foreldrene ønsker. Barnet har klær og ved 20 måneder så er de ikke interessert i leker. Prøv og tenk ut hva foreldrene ville blitt glad for.

Haha, du kjenner ingen barn, skjønner jeg? Barn på 20 måneder er i aller høyeste grad opptatt av leker! Det blir de lenge før de er ett år.

Anonymkode: 2498b...d48

• Liker 10
Skrevet

Duplo eller deler til brio togbane var trygge valg her i den alderen.

Ellers var vår veldig opptatt av lastebil, traktor, søppelbil, brannbil og sykebil. Her så de vennebyen

Anonymkode: c3ebc...2b6

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker ofte på "hva vil barnet like å leke med det neste året." Ikke bare akkurat nå, men hva vil en 2-3 åring like å leke med? For å få bedre tips så kan du søke på "leker 2-3 åring" på lekekassen.no. 

Anonymkode: 9c5ad...fa2

• Liker 1
Skrevet

Min nevø på 22 måneder får en eventyr-sjokolade og penger på konto.

Anonymkode: 0b3d1...4a3

Skrevet

Duplo eller briotog! Gir glede i lang tid.

Anonymkode: db2bf...dd6

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville gitt bøker, og da helst av kartong, så han kan lese i dem selv, også. 

Anonymkode: c8c99...c54

• Liker 1
Skrevet

Lite sidesprang, men hva er greia med å si alder i mnd? 20 mnd høres sinnsykt teit ut, sorry 😂

Men tips til hva du kan kjøpe? Finnes mange fine leker, alt etter interesse. Er bare å finne noen som selger leger, sortere ut fra alder, og masse å velge i.

https://lekeakademiet.no/laer-a-telle-rommet-14-2448.html#product-description

https://lekeakademiet.no/trekkvogn-med-klosser-abc-123-42-267.html#product-description

https://lekeakademiet.no/sr-tilbehor-klatregrep-regnbue-1106-rcd01.html#product-description

https://lekeakademiet.no/wirebane-jungelliv-14-668376.html#product-description

https://lekeakademiet.no/treklosser-m-lyd-jungledyr-14-2101.html

Anonymkode: 89aa2...690

• Liker 1
Skrevet

En bil med dreiemoment. En sånn som du kjører fremover, og den kjører selv lenger fremover. Ja, jeg klarer ikke å beskrive bedre, men altså ikke kjøp en slik som du må dra bakover sånn at den skal kjøre fremover, for det blir for vanskelig for ettåring. 

Men dette er altså favoritt leken til min nevø som blir 2 i februar. 

Og han liker Villkatten, et spill, den varianten for de minste. 

Og bøker som man kan "leke" med. Slike med knapper, lyder, eller noe bevegelige deler. Eller åpne/lukke klapper.

Anonymkode: 879dc...053

Skrevet

Min like gamle nevø er veldig opptatt av kjørerøy, så det blir nok det, og kanskje et bilteppe😊

Anonymkode: 94ada...43d

• Liker 1
Skrevet

Kjøretøy og bilteppe, ja, kjøkkenlek, duplo, bøker som du kan trykke på med lyd (Fortellerforlaget). 

Anonymkode: ccf15...2c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Duplo eller deler til brio togbane var trygge valg her i den alderen.

Ellers var vår veldig opptatt av lastebil, traktor, søppelbil, brannbil og sykebil. Her så de vennebyen

Anonymkode: c3ebc...2b6

Brio 3år.. Små deler i en del av settene. Duplo ja eller biler (for den alderen,ikke små de er 3år).

Anonymkode: 614b2...0cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Lite sidesprang, men hva er greia med å si alder i mnd? 20 mnd høres sinnsykt teit ut, sorry 😂

Fordi det er ganske stor forskjell på utviklingen på så små barn.

Etter fylte to år, er det ok å bruke halve år. Og etter fylte fire, da passer det med hele år. 

Anonymkode: c7800...2a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi det er ganske stor forskjell på utviklingen på så små barn.

Etter fylte to år, er det ok å bruke halve år. Og etter fylte fire, da passer det med hele år. 

Anonymkode: c7800...2a0

Kan si 1 år og 8 mnd, 20 mnd høres virkelig teit ut, som om man ikke har lært at 1 år = 12 mnd, og derfor bare teller videre på antall mnd.

Anonymkode: 89aa2...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...