AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Jeg har laget til både farmoren og farfaren og mormor og morfar, et stort album med bilder fra både oss og barna, bare barna, bilder av bare dem, dem sammen med oss og aktiviteter vi har gjort sammen det siste året. Det ble dyrt og har ikke råd til noe annet en dette albumet. hadde du blitt glad for dette eller ville du heller hatt en ting? Anonymkode: cf7e3...8ba
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Hater at alle gaver etter at man har fått barn/barnebarn er enten BILDER av de eller ting de har laget, jeg ønsker meg marc jacobs parfyme, for faen. Sorry, besteforeldrene dine blir sikkert veldig glade. Anonymkode: 088ab...d3c 12
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Ja! Det hadde jeg elsket! Den beste gaven jeg får hvert år er bondekalenderen med alle barnebarna❤️ Anonymkode: f20c6...c94 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 Har gitt et (nå digitalt) album i maaaange år og skuffelsen var stor i fjor når jeg ikke rakk det. Barnas besteforeldre og oldeforeldre har fått så det har blitt noen album gjennom årene. Blir folk skuffet over arbeidet som er lagt i albumet er ikke de familiemedlemmene verdt noen gaver. Folk på denne alderen burde ha nok ting og penger for å kjøpe selv. Anonymkode: 3f5e6...aca 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har gitt et (nå digitalt) album i maaaange år og skuffelsen var stor i fjor når jeg ikke rakk det. Barnas besteforeldre og oldeforeldre har fått så det har blitt noen album gjennom årene. Blir folk skuffet over arbeidet som er lagt i albumet er ikke de familiemedlemmene verdt noen gaver. Folk på denne alderen burde ha nok ting og penger for å kjøpe selv. Anonymkode: 3f5e6...aca Helt enig. Som voksen selv ønsker jeg meg bare ting med affeksjonsverdi om jeg skal få noe. Kjøper det jeg vil ha og trenger selv. Anonymkode: 70423...ad4 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 Nei, jeg kan ta bilder av barnebarna selv. Anonymkode: b2479...550 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei, jeg kan ta bilder av barnebarna selv. Anonymkode: b2479...550 Er du som svigers? Tar elendige mobilbilder bare for å ta bilder??? Eller gjør du som meg og bruker speilreflekskamera og tar «ordentlige» bilder for å ha i album. Anonymkode: 3f5e6...aca 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 Det kommer veldig an på besteforeldrene. Dersom de tilbringer mye tid med barnebarna i hverdagen, og i tillegg har mobiler med gode kameraer, så ville jeg valgt noe annet. Liten grunn til å trekke fram fotoalbumet fra hylla når kamerarullen er full av bilder og videoer. Hadde vært en elendig gave til min mor på 55, men en knallgave til bestemor på snart 90. Anonymkode: 62638...368 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #9 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har laget til både farmoren og farfaren og mormor og morfar, et stort album med bilder fra både oss og barna, bare barna, bilder av bare dem, dem sammen med oss og aktiviteter vi har gjort sammen det siste året. Det ble dyrt og har ikke råd til noe annet en dette albumet. hadde du blitt glad for dette eller ville du heller hatt en ting? Anonymkode: cf7e3...8ba Bilder av dere ? Ikke av dem? Hadde blitt gladere for en kalender Anonymkode: 068c8...fd2
stan Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 Bilder eller bildebok er flott gave. Det jeg ellers ønsker eller trenger er enten for dyrt eller så har jeg kjøpt meg det selv 🙂
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #11 Skrevet 27. november 2021 Besteforeldre er forskjellige. Jeg gir ikke bilder eller kalender til min mor og far. De har ingen bilder fremme og er generelt uinteressert. De ønsker seg materialistiske ting. Svigers derimot er svært opptatt av barnebarna og slekt generelt. De elsker bilder og er ekstatiske når de får album og kalender. Og drar de frem for hvermannsen som kommer på besøk 😅 synes det er veldig koselig å forevige minner med dem sammen med barnebarna og oss, og se at det blir verdsatt. Anonymkode: 0568c...bc0
org Skrevet 27. november 2021 #12 Skrevet 27. november 2021 Ja, jeg hadde blitt kjempeglad for det! Det, eller innrammede bilder - ferdig til å henges på veggen. For album har lett for å bli lagt i ei skuff, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå