Gå til innhold

Syns dere latinske jenter er pene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 22.01):

Italienere er ikke latinske, det har vært latinske som har bodd i italia før de kom til amerika, du vet latino americanere kom opprinnelig fra europa for lenge tilbake, latinoer sin bakgrunn er blandet med italienske, spanske, portugisiske og noen få prosent afrikanske derfor de har store rumper, hvis du skal si de er mer latinske så må du tilbake til historie igjen. Enklere sagt latinoer er spansktalende i latin amerika. Er ikke verre. Og italienere kaller seg ikke latinske en gang. 

Anonymkode: 97d61...994

Hahaha, hæ? For et sammensurium 😂😂

Latinsk er sør-europeisk. I USA kaller de folk fra Sør- og Mellom-Amerika latinos fordi de er nedstammet fra latinske folk som spanjoler og portugisere. 

 

Anonymkode: 6f123...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg synes kun nordisk utseende er fint, dvs bl a blå øyne. Ser jeg en person jeg synes er pen med eksotisk utseende, tenker jeg at vedkommende hadde vært penere med blå øyne. Brune øyne er rett og slett stygt. Synes heller ikke mørk hud er pent.

Anonymkode: a65d6...15b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 13.28):

Jeg synes ofte at «annerledes» er attraktivt. Middelhavet, Afrika og Sør-Amerika er en annerledeshet som jeg ofte finner tiltrekkende. Lave jenter med mørkt hår, brune øyne, slank med litt «valpefett» er pent.

Chile:

https://partyoffive.fandom.com/wiki/Fernanda_Urrejola?file=Fernanda_Urrejola

Engelsk-indisk:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Naomi_Scott#/media/File%3ANaomi_Scott.jpg

Men pene jenter er pene stort sett uansett hvor de kommer fra. Og myten om at <en eller annen region har bare vakre kvinner> er bare tull.

Anonymkode: b7dbc...b43

Har en venninne som er veldig link på henne fra chile du linka. Veldig pen dame.

Anonymkode: 97d61...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.11.2023 den 15.10):

Nei. Jeg synes kun nordisk utseende er fint, dvs bl a blå øyne. Ser jeg en person jeg synes er pen med eksotisk utseende, tenker jeg at vedkommende hadde vært penere med blå øyne. Brune øyne er rett og slett stygt. Synes heller ikke mørk hud er pent.

Anonymkode: a65d6...15b

Da høres det ut som du kun har vært i norge, kun norske og kan kun norsk språk. Men samt så er det jo også mange utenlanske som ikke synes nordisk eller blå øyner er det fineste også selv om de kommer hit, så vet ikke, kanskje de er vandt til kun det samme. Synes blå øyner osv er fint, men brunt eller honningbrunt synes jeg er mystisk og attraktivt. 

Anonymkode: 97d61...994

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.11.2023 den 9.25):

Hahaha, hæ? For et sammensurium 😂😂

Latinsk er sør-europeisk. I USA kaller de folk fra Sør- og Mellom-Amerika latinos fordi de er nedstammet fra latinske folk som spanjoler og portugisere. 

 

Anonymkode: 6f123...9e3

De sier ikke latinsk til de menneskene for de er ikke latinsk (latinsk er noe som kom for lenge siden før det kom nye invandere til de landene) de latinere som var der ble spredt rundt etter Roma kollapset (aller fleste forsvant til amerika, og der utryddet de mange innfødte amerikanere) europa er det Romans. Latin er landene, men ikke menneskene, blir helt feil å si. Men ja menneskene der kalles ikke Latins, de kalles Romans, ingen av de menneskene fra de landene kaller seg latin selv,  og ja latinos osv er latin amerikanere ja.

 

sjekk opphavet til de menneskene så ser du selv at de ikke stammer av det samme. Ingenting i europa er latiner av rase eller menneske.

Anonymkode: 97d61...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.11.2023 den 9.25):

Hahaha, hæ? For et sammensurium 😂😂

Latinsk er sør-europeisk. I USA kaller de folk fra Sør- og Mellom-Amerika latinos fordi de er nedstammet fra latinske folk som spanjoler og portugisere. 

 

Anonymkode: 6f123...9e3

Er ikke samme blodlinje latinske folk som bor i spania nå og portugal. Det blir det samme som om vi skal si norske er tyskere isteden fordi vi stammer av de, italienere er italienere /europerere, afrikanere er afrikanere, latinos er latinos, araber er araber, må huske at italienere, franske og romanske ikke er samme mennesker lenger etter alt spredte seg, og språket ble utryddet av den grunn, latino er blitt en etnisitet av samme slag menneske, kultur osv. er ikke vanskeligere å forstå

Anonymkode: 97d61...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.11.2023 den 9.25):

Hahaha, hæ? For et sammensurium 😂😂

Latinsk er sør-europeisk. I USA kaller de folk fra Sør- og Mellom-Amerika latinos fordi de er nedstammet fra latinske folk som spanjoler og portugisere. 

 

Anonymkode: 6f123...9e3

Og nei det er ikke bare USA, europerere kaller de latinos også. Hele verden kaller de latinos. 

Anonymkode: 97d61...994

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De sier ikke latinsk til de menneskene for de er ikke latinsk (latinsk er noe som kom for lenge siden før det kom nye invandere til de landene) de latinere som var der ble spredt rundt etter Roma kollapset (aller fleste forsvant til amerika, og der utryddet de mange innfødte amerikanere) europa er det Romans. Latin er landene, men ikke menneskene, blir helt feil å si. Men ja menneskene der kalles ikke Latins, de kalles Romans, ingen av de menneskene fra de landene kaller seg latin selv,  og ja latinos osv er latin amerikanere ja.

 

sjekk opphavet til de menneskene så ser du selv at de ikke stammer av det samme. Ingenting i europa er latiner av rase eller menneske.

Anonymkode: 97d61...994

Den opprinnelige latin lover var f eks Valentino (italiener). Man snakker om «latinsk temperament» på franskmenn og spanjoler. Osv.

Anonymkode: 6f123...9e3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 17.37):

Brasilianske blir ikke alltid regnet med som latinoamerikanere fordi de er blandet ut med en annen blodlinje som ikke de spansktalende fra latin amerika er. 

Anonymkode: 97d61...994

Det er forskjell på latino og native amerikanere, de innfødte er jo egentlig indianere og ikke latinoer, latinoer de er lysebrune menneskene fra latin amerika

Anonymkode: 97d61...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som f eks spanske damer, latinoer kan ha mer samme hudfarge som de, indianere/native amerikanere er egt bare søramerikanere ikke latinos.

Anonymkode: 97d61...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 17.55):

Enig. De kaller seg og blir kalt hispanics eller latinos i USA. Men det er faktisk ikke obligatisk at vi i Norge skal importere alt fra USA heller. Særlig ikke når vi på norsk allerede har gode nok ord og begreper for det samme fra før. Men det er klart, er man ung og oppflasket på tik tok og kardashians og ikke vet hva en bok er så foklarer det språkforvirringen.

Anonymkode: d3927...703

Mye skrivefeil. Men de heter faktisk latinos for oss også! De er latinamerikanske 

Anonymkode: 57d72...cf8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 6.35):

Latinske menn er hvertfall mye penere enn gjennomsnittet og mange latinske damer også

Anonymkode: 7aa6d...a9c

Men de er så små!!!! 🤣

 

Anonymkode: 7e588...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er veldig vakre. Foretrekker brun hud og mørkt hår hos kvinner.

Anonymkode: 2a302...8de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

❤️ Norske kvinner er de vakreste. Selvstendige ,vakre,lojale og arbeidsomme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndere1 skrev (1 minutt siden):

❤️ Norske kvinner er de vakreste. Selvstendige ,vakre,lojale og arbeidsomme. 

Norske er IKKE lojale. Latinske kvinner er de mest lojale du finner, elsker å lage mat og danse. Latinske kvinner er også veldig arbeidsomme, tar over jobben for mannen. Norske kvinner er vakre, men ikke de vakreste

Anonymkode: 97d61...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndere1 skrev (2 minutter siden):

❤️ Norske kvinner er de vakreste. Selvstendige ,vakre,lojale og arbeidsomme. 

Men selvførgelig er du vandt til kun nordiske så liker du kun nordiske

Anonymkode: 97d61...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...