Gå til innhold

Blir ikke respektert når jeg jobber med skole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei. Jeg har nettstudier, så sitter derfor hjemme å studerer. Det samme har typen min (vi bor ikke sammen). Og merker jeg er så dritt lei, fordi han skal ringe meg til ENHVER tid. I begynnelsen syns jeg at det var veldig koselig at han ringer, men problemet er at når jeg sier at vi må legge på, siden jeg er NØDT til å jobbe, så bare fortsetter han å snakke og snakke og holder meg IGJEN. Og han lærer aldri uansett hvor mange ganger jeg sier ifra til han!!!

Sånn har han holdt på nesten hver eneste dag, og det holder på å renne over for meg!! Han respekterer ikke at jeg må jobbe og vil prøve å få til skolen bra i det hele tatt!! 
Jeg kan si ofte 4 ganger ila en tlf samtale at «men nå må jeg nesten legge på, jeg må jobbe, jeg har kjempe dårlig tid på meg før eksamen» og han bare fortsetter og fortsetter å snakke og holder meg igjen på tlf… Det går liksom ikke ann å legge på, når han først ringer meg. 

Til slutt blir jeg veldig streng og sier at NÅ må vi legge på, og da er det gærent også. Og da mener han på at jeg aldri bruker tiden til å snakke med han.  Jeg blir så irritert over at bare fordi jeg sitter hjemme, så blir jeg liksom ikke respektert. Føler jeg også må svare han hele tiden, ellers så blir han irritert. Er flere ganger jeg kan si første gangen at jeg må leggge på fordi jeg må jobbe, og han VET at jeg har tidspress på meg (pga eksamen og innlevering osv) men han kan holde meg igjen på tlf opptil 40-50 minutter. Fordi han bare prater og prater og ikke hører på meg en eneste gang når jeg sier at jeg må jobbe. Holder på å rive av meg håret i frustrasjon😤 Han har ødelagt så mye for meg, og avbryter meg GANG PÅ GANG, når jeg er inne i en bra arbeidsflow.. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre lenger. Noen ganger virket det ut som at han nesten vil ødelegge for meg, men han sier at han ikke vil det. 

Anonymkode: b9df6...4b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La vær å ta telefonen. Tekst ham at hun har studietid frax til y, og at dere kan prates etter det, så setter du på lydløs.

Anonymkode: 20819...885

• Liker 6
Skrevet

Ja du er nødt til å sette grenser altså. 

Anonymkode: b8871...a05

Skrevet

Skru av lyden. Ikke ta telefonen. Repeter så mange dager som nødvendig.

Evt, oi, nå er visst batteriet tomt her *legg på*.

Eller oisann nå kjørte jeg akkurat inn i en tunell og det er litt dårlig dekning her *lag skrapelyder* *legg på*.

Anonymkode: a9b15...2d2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

La vær å ta telefonen. Tekst ham at hun har studietid frax til y, og at dere kan prates etter det, så setter du på lydløs.

Anonymkode: 20819...885

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja du er nødt til å sette grenser altså. 

Anonymkode: b8871...a05

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skru av lyden. Ikke ta telefonen. Repeter så mange dager som nødvendig.

Evt, oi, nå er visst batteriet tomt her *legg på*.

Eller oisann nå kjørte jeg akkurat inn i en tunell og det er litt dårlig dekning her *lag skrapelyder* *legg på*.

Anonymkode: a9b15...2d2

Det opplagte svaret er selvfølgelig at hun må sette grenser.

Men det hun egentlig burde, er å innse at en sånn mann er en taper, og at hvis man må sette så harde grenser for han, så er det bare et tidsspørsmål før man mister respekten for han og lysten på han og føler seg som en mamma i forholdet. Mange ender jo opp med både barn og giftermål innen det skjer, og går glipp av de virkelige mannfolkene, og så kommer de her og gråter. 

Jeg hadde dumpet. 

Anonymkode: 5b90b...acd

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...