Pappi Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Bare å bite tenna sammen, du kommer nok til å oppleve mer motstand enn dette i livet. 18
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Pappi skrev (22 minutter siden): Bare å bite tenna sammen, du kommer nok til å oppleve mer motstand enn dette i livet. Takk for denne... Anonymkode: 5b5ab...0ed 1
Pappi Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for denne... Anonymkode: 5b5ab...0ed Vel bekomme!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 Nei men du, det er mange som stryker på eksamen. Jeg har strøket opptil flere, til og med. Tror jeg bestod 2/4 fag første semesteret på studiet😅 Men man får prøve på nytt, så det gikk bra og ble fullført mastergrad til slutt. Anonymkode: 1ba68...ffa 26
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 Det kommer nye muligheter og du er ikke den siste som kommer til å stryke. Det viktige er å tenke over hvorfor det skjedde og om det er noe du kan rette opp når du eventuelt tar eksamen opp igjen. Hvis det er selvforskyldt fordi du ikke har jobbet godt nok så er det greit å kjenne litt på den følelsen du har fordi det kan hjelpe deg i fremtiden til å gjøre en bedre jobb. Anonymkode: c975d...086 7
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 Det er ikke verre enn å ta den om igjen. Hvis du ikke klarer å tilgi deg selv for dette, tror jeg du har levd en temmelig skjermet tilværelse. Anonymkode: 5d9b8...164 14
AprilLudgate Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 (endret) Skjedde med meg og 🤷♀️ Men enden på visa var likevel ferdig mastergrad med gode karakterer. For mitt vedkommende handlet den stryken om dårlig studieteknikk, meget lav terskel for å sose rundt alle andre steder enn på lesesal/hjemme med studiebøker og heller kline med kjæresten enn å bidra ordentlig i kollokvien. Noen stryker og ved en feil og får god karakter om de klager, men alt i alt: se på hva du kan endre med egen innsats. Endret 26. november 2021 av Fløff 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #9 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei men du, det er mange som stryker på eksamen. Jeg har strøket opptil flere, til og med. Tror jeg bestod 2/4 fag første semesteret på studiet😅 Men man får prøve på nytt, så det gikk bra og ble fullført mastergrad til slutt. Anonymkode: 1ba68...ffa Takk! 😊 Er så slitsomt å drive med selvhat og bare "din jævla..." type selvsnakk 😟 Føler at det er et skikkelig nederlag spesielt når jeg vet at jeg har jobbet godt dette semesteret Anonymkode: 5b5ab...0ed 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er ikke verre enn å ta den om igjen. Hvis du ikke klarer å tilgi deg selv for dette, tror jeg du har levd en temmelig skjermet tilværelse. Anonymkode: 5d9b8...164 Om det bare var sånn Anonymkode: 5b5ab...0ed 1
AprilLudgate Skrevet 26. november 2021 #11 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk! 😊 Er så slitsomt å drive med selvhat og bare "din jævla..." type selvsnakk 😟 Føler at det er et skikkelig nederlag spesielt når jeg vet at jeg har jobbet godt dette semesteret Anonymkode: 5b5ab...0ed Hadde du uflaks med tema, eller tror du det kan ha noe med studieteknikk å gjøre? Endel studiesteder tilbyr kurs. Jeg gikk vesentlig opp i karakter ved å lære meg akademisk skrivemåte/analyse og teknikk på lesingen. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 Dette føles nok som skikkelig krise nå, og det er jo forståelig. Det er jo helt utenfor hva man har planlagt og passer overhodet ikke inn i planen. Men, om 5 år kommer dette til å være glemt. Kjedelig nå, men ingen krise i det store bilder. Få tilbake pusten, trøstespis is, og klag. Anonymkode: a273b...70d 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #13 Skrevet 26. november 2021 Det går bra. Jeg var vært der selv. Jeg gråt en skvett, fant ut hva jeg gjorde feil, tok eksamen på nytt og fikk en god karakter. I dag har jeg PhD, forresten. Anonymkode: 8a2ab...d27 16
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #14 Skrevet 26. november 2021 Fløff skrev (22 minutter siden): Hadde du uflaks med tema, eller tror du det kan ha noe med studieteknikk å gjøre? Endel studiesteder tilbyr kurs. Jeg gikk vesentlig opp i karakter ved å lære meg akademisk skrivemåte/analyse og teknikk på lesingen. Nei, jeg var rett og slett ikke frisk nok, men følte at å utsette var "flaut". Anonymkode: 5b5ab...0ed
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #15 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette føles nok som skikkelig krise nå, og det er jo forståelig. Det er jo helt utenfor hva man har planlagt og passer overhodet ikke inn i planen. Men, om 5 år kommer dette til å være glemt. Kjedelig nå, men ingen krise i det store bilder. Få tilbake pusten, trøstespis is, og klag. Anonymkode: a273b...70d Trøstespising: check ✔ 😂 Anonymkode: 5b5ab...0ed 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #16 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk! 😊 Er så slitsomt å drive med selvhat og bare "din jævla..." type selvsnakk 😟 Føler at det er et skikkelig nederlag spesielt når jeg vet at jeg har jobbet godt dette semesteret Anonymkode: 5b5ab...0ed Vær litt grei med deg selv Er det ditt første eksamen/semester på høyere utdanning? Kanskje du må justere på hvordan du jobber. La det ligge litt nå, i alle fall hvis du har flere eksamener nå før jul. Men senere så bør du kikke på eksamen og finne ut hva det var du bomma på. Funfact: forskning viser at studenter som er harde med seg selv gjør det faktisk ikke bedre ved neste eksamen. Så ha litt medfølelse med deg selv og prøv å heie seg frem istedet. Anonymkode: 1ba68...ffa 2
AprilLudgate Skrevet 26. november 2021 #17 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, jeg var rett og slett ikke frisk nok, men følte at å utsette var "flaut". Anonymkode: 5b5ab...0ed Det skjedde med meg og. Ta den på nytt senere 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #18 Skrevet 26. november 2021 Har strøket flere ganger men har da en utdanning nå. Så, stå på. Anonymkode: a5ca1...034 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #19 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har strøket flere ganger men har da en utdanning nå. Så, stå på. Anonymkode: a5ca1...034 Takk! ☺️ Anonymkode: 5b5ab...0ed
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #20 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær litt grei med deg selv Er det ditt første eksamen/semester på høyere utdanning? Kanskje du må justere på hvordan du jobber. La det ligge litt nå, i alle fall hvis du har flere eksamener nå før jul. Men senere så bør du kikke på eksamen og finne ut hva det var du bomma på. Funfact: forskning viser at studenter som er harde med seg selv gjør det faktisk ikke bedre ved neste eksamen. Så ha litt medfølelse med deg selv og prøv å heie seg frem istedet. Anonymkode: 1ba68...ffa Takk ☺️ Ikke første eksamen. De andre har jeg bestått. Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn mot meg selv, har liksom ikke lov til å feile Anonymkode: 5b5ab...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå