AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Hei. Har vært prøver i 1 år og har funnet ut at jeg ikke har eggløsning og syklus. Før jeg sluttet på prevensjon hadde jeg ikke hatt menstruasjon siden før jeg begynte på prevensjon, som er 8 år siden. Jeg aner derfor ikke hvordan det føles å ha eggløsning. Jeg har nå fått Provera og Letrozol, og er på syklusdag 10 i dag. Har i hele dag kjent murringer og kramper helt nederst i magen/over symfysen. Er dette tegn på eggløsning? Har negativ eggløsningstest, men vil denne være negativ dersom jeg har eggløsning eller ville den vært positiv? Anonymkode: a62ac...4bd
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Er testen helt hvit? Eller bare svakt utslag? Anonymkode: a5717...461
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er testen helt hvit? Eller bare svakt utslag? Anonymkode: a5717...461 Er svakt strek, men ifølge bruksanvisning betyr det negativ. Anonymkode: a62ac...4bd
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 Dette lurer jeg også på Anonymkode: a62ac...4bd
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 De er vel positiv ca 1-2 dager før EL, så man vet gjerne ikke nøyaktig når eggløsningen skjer. Derfor lurt å ha sex hverdag/annenhver fra et par dager før antatt eggløsning og til et par dager etter. Jeg sliter med å finne EL. Har sex annenhver dag. Anonymkode: 928ce...830
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): De er vel positiv ca 1-2 dager før EL, så man vet gjerne ikke nøyaktig når eggløsningen skjer. Derfor lurt å ha sex hverdag/annenhver fra et par dager før antatt eggløsning og til et par dager etter. Jeg sliter med å finne EL. Har sex annenhver dag. Anonymkode: 928ce...830 Ja, har forstått det.. «føler» egt at jeg har eggløsning nå (jmfr smertene), vil testen være negativ om jeg har eggløsning akkurat nå? Anonymkode: a62ac...4bd
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, har forstått det.. «føler» egt at jeg har eggløsning nå (jmfr smertene), vil testen være negativ om jeg har eggløsning akkurat nå? Anonymkode: a62ac...4bd Tror de kan se positive ut et par dager. Man skal jo slutte å teste etter positiv test. Jeg har hatt stikninger flere ganger i løpet av syklusen nå. Hadde for få tester, så aner ikke EL. Ikke akkurat blitt klokere nå. Anonymkode: 928ce...830
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 Jeg pleide å fortsette å ta eggløsningstester også etter at den ble positiv for å vite når EL faktisk skjedde, for rett etter EL blir den negativ igjen. Noen har positive EL tester i flere dager, andre kun i noen timer, så man kan jo potensielt bomme på EL dato med flere dager hvis man slutter å teste etter positiv test. Anonymkode: f0f25...3df
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #9 Skrevet 26. november 2021 jeg har det sånn. begynner gjerne tre dager før jeg får positiv eggløsningstest 😊 På eggløsningsdag en øker smertene, så hadde egentlig ikke trengt å teste. da gjør det også mer vondt i den ene siden. Anonymkode: e9525...174
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): jeg har det sånn. begynner gjerne tre dager før jeg får positiv eggløsningstest 😊 På eggløsningsdag en øker smertene, så hadde egentlig ikke trengt å teste. da gjør det også mer vondt i den ene siden. Anonymkode: e9525...174 Tusen takk for svar! Da får jeg fortsette og teste de neste dagene ☺️ Spent på om jeg opplever positivt svar. Mister litt håpet når man aldri har opplevd positiv test, hverken på eggløsning eller graviditet 🙈 Anonymkode: a62ac...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #11 Skrevet 28. november 2021 Jeg har positiv eggløsningstest i dag!!! Vi har lagt aksjer på sex annenhver dag. Hadde sex i går (hadde da negativ test), men burde jeg ha sex i dag også? Eller er det like greit å ta det imorgen? Anonymkode: a62ac...4bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå