Gå til innhold

Ble kjefta på av sjefen i naarbutikken min, og beskyldt for smågodttyveri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg hadde skannet varene igjennom, kommer det en mann bort og han ber meg om å bli med han inn på et rom.Så sier han at vi har registrert at du ofte tar smågodt, men vi ser ikke at du betaler for det + at han ble sur pga av at jeg fikk knust en sjokoladejulenisse uten å si ifra o det.. De hadde nemlig sett på kamera at jeg tok smågodt også at jeg hadde kommet til skanningsautomatene og da så de ikke at jeg skannet inn smågodtet og de ville se på kvitteringa. Han gikk tilbake og henta den og der sto det ikke at jeg hadde betalt for noe smågodt, og da sa jeg at det var fordi jeg plukka men valgte å ikke ta dte med meg. Det har hendt at jeg har gjort dette før, altså at jeg plukker og heller legger det til side fordi jeg ombestemmeer meg.. skal jeg bli kjeftet på å straffet pga av det liksom??.. jeg tenkte ikke på det at da kan du ikke spise godteriet når jeg ikke kjøper det, trodde de bare kunne legge dcet tilbake jeg. 

Men jeg ble veeeldig sinna! synes mannen var veldig frekk og ufin! Jeg brukter masse penger og er der kanskje typ annenhver dag, og for å si det sånn , de tjener nok mye penger på meg! også blir jeg beskyldt for tyveri! Han lot meg gå da, siden godteriposen fant de stående ved siden av smågodtavdelingen, og den hadde jeg jo ikke tatt, men de sa til meg at du får ikke komme hit noe mer! smalt igjen den døra når jeg gikk, og de andre ansatte bare lo av meg og smilte..  kan si dette var i vestfold, kanskje i larvik!!! 

Ble så sinna at jeg synes nesten de fortjener å lese dette, om de så er litt på kvinneguiden! makan til frekkhet har jeg ikke opplevd før. Jeg skiller meg nok litt ut, fordi jeg ofte kommer innom og kan virke skeptisk og rar, kanskje det er derfor de har stilt et spm ved meg, men jeg er bare rimlig paranoid... og jeg følger ofte med på kamerane i butikken da, hadde ikke tenkt på at det kanskje er derfor de har tenkte at "ja, aknskje det er det hu driver med" men har nå en diagnose for den oppførselen min..jeg liker ikke kammeraer..

Anonymkode: 7e066...e4e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I disse koronatider plukker man ikke smågodt uten å ta det med seg. 

Men veldig til overreaksjon av den butikkansatte. Kanskje egentlig ikke en butikk du vil handle i? Du blir jo tydeligvis overvåket. 

Anonymkode: 49257...40a

• Liker 41
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I disse koronatider plukker man ikke smågodt uten å ta det med seg. 

Men veldig til overreaksjon av den butikkansatte. Kanskje egentlig ikke en butikk du vil handle i? Du blir jo tydeligvis overvåket. 

Anonymkode: 49257...40a

Ts: vel det har ikke vrt så mange tilfeller tror jeg.. men er ofte innom og det kan ha skjedd noen ganger.. men har gjerne nok andre ting å tenke på at jeg har ikke tenkt over det , at det kunne vre kjiftp for dem. Han kunne jo brt høflig, alle var jo bare frekke mot meg.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var det du som "glemte" å scanne 4 varer i gårsdagens tråd? 

Anonymkode: f14f7...888

Ts: slutt å tull, har ikke oppretta noen andre tråder her inne.

• Liker 2
Skrevet

De aller fleste ser på varene når de er i butikken. Butikkdetektiver ser etter folk som er mer opptatt av å se på kameraene og hvor de ansatte er, enn på varene. Når de ser at du tar smågodt som ikke blir slått inn i tillegg så er det nok derfor de har trodd at du har stjålet. 

• Liker 7
Skrevet

Kan sikkert være lurt ta med seg følge når du skal i butikker. Du har tydeligvis utfordringer som gjør at du blir satt i slike situasjoner. Butikken har ikke gjort noe feil her. 

Anonymkode: 5dcbd...d0b

• Liker 35
Skrevet
Gliffy skrev (1 minutt siden):

De aller fleste ser på varene når de er i butikken. Butikkdetektiver ser etter folk som er mer opptatt av å se på kameraene og hvor de ansatte er, enn på varene. Når de ser at du tar smågodt som ikke blir slått inn i tillegg så er det nok derfor de har trodd at du har stjålet. 

Fordi jeg liker ikke å bli kjent igjen, så jeg er rask inn og ut. Det er sånn jeg er, jeg er "rar", men det vil ikke si at jeg er kriminell av den grunn.

• Liker 2
Skrevet

Hva slags tulling er det som (jevnlig?) plukker smågodt og setter igjen posen? 

Vis litt respekt og eventuelt legg det tilbake selv a…

Anonymkode: ed9ab...301

Det kan ha skjedd 2-3 gangr før, ellers bruker jeg rikelig med penger på den dritt butikken, så jeg har jo ikke gjort noe galt! fordi jeg veit ikke hva jeg skal ta av ting, også vil jeg fort ut igjen fordi jeg har følt at de ansatte har led av meg og ikke virket srlig greie..

jeg er der ofte fordi kjøelskapet mitt er i stykker, og da blir det mye jeg må kjøpe for må kaste det fort igjen.. litt uheldig for meg akkrat nå menmen 

• Liker 1
Skrevet

Herregud du er virkelig kunden fra helvete. Tipper butikken er evig lykkelige over å bli kvitt deg. Jevnlig innom og skaper merarbeid for de ansatte liksom. Skjønner godt at de fikk nok og kjeftet på deg. Vel fortjent.

Anonymkode: eeb06...da2

• Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt klart en overreaksjon fra denne butikksjefen og ganske drøyt å reagere sånn, så dette ville jeg ha klagd på. Det sagt, det er ikke pent å plukke smågodt, og sette det igjen ved kassa eller smågodtdisken, både med tanke på smittefare og generell renslighet, siden det ikke er så lett å få omsatt det til noen andre. La heller være å plukke smågodt hvis du ofte ombestemmer deg i kassa. 

Anonymkode: d8571...507

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor plukker du på smågodt og legger det tilbake? Hva er poenget med det? Vil du ta og spise det og så ombestemmer deg? 

Nå fikk jeg bare enda en til grunn for å slutte å kjøpe smågodt. Synes det direkte er kvalmt at du klasser på det. 

Anonymkode: 8cee7...ea9

• Liker 27
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg liker ikke å bli kjent igjen, så jeg er rask inn og ut. Det er sånn jeg er, jeg er "rar", men det vil ikke si at jeg er kriminell av den grunn.

Hvem skal du bli kjent igjen av? Random folk på butikken som ikke kjenner deg? 
helt normalt å kjenne igjen stamkunder. Du burde gå til en ny butikk hver dag hvis dette er så skummelt.

og hvorfor tar du små godt for å så legge det fra deg, igjen og igjen? Du vet de ikke kan selge det etter på? Små godt er ikke det samme som snop i emballasje 

Anonymkode: 37697...bc3

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt klart en overreaksjon fra denne butikksjefen og ganske drøyt å reagere sånn, så dette ville jeg ha klagd på. Det sagt, det er ikke pent å plukke smågodt, og sette det igjen ved kassa eller smågodtdisken, både med tanke på smittefare og generell renslighet, siden det ikke er så lett å få omsatt det til noen andre. La heller være å plukke smågodt hvis du ofte ombestemmer deg i kassa. 

Anonymkode: d8571...507

ts, men det har jo ikke kjedd mange ganger, vil også si det e rlangt tid mellom når jeg prøve rå tenke tilbake, jeg tenker ikke alltid igjennom ting og har ikke ment å vre frekk. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er navnet på diagnosen din? Diagnosen bestemmer vel ikke at du skal gjøre dette.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor plukker du på smågodt og legger det tilbake? Hva er poenget med det? Vil du ta og spise det og så ombestemmer deg? 

Nå fikk jeg bare enda en til grunn for å slutte å kjøpe smågodt. Synes det direkte er kvalmt at du klasser på det. 

Det har typ skjedd 3-4 ganger , når jeg prøver å tenke tilbake. Og med lang tid mellom hver gang! det burde ikke engang vrt et problem. tror heller dette egentlig handler om at jeg oppfører meg merkelig og at det er det jeg blir straffet for!! 

• Liker 1
Skrevet

Hva er navnet på diagnosen din? Diagnosen bestemmer vel ikke at du skal gjøre dette.

jeg er litt paranoid... prøver å la vre, men jeg har selv hatt problemer i min egen leilighet emd det der.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det kan ha skjedd 2-3 gangr før, ellers bruker jeg rikelig med penger på den dritt butikken, så jeg har jo ikke gjort noe galt! fordi jeg veit ikke hva jeg skal ta av ting, også vil jeg fort ut igjen fordi jeg har følt at de ansatte har led av meg og ikke virket srlig greie..

jeg er der ofte fordi kjøelskapet mitt er i stykker, og da blir det mye jeg må kjøpe for må kaste det fort igjen.. litt uheldig for meg akkrat nå menmen 

Jo, det du gjør er galt 

Anonymkode: f14f7...888

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...