AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Jeg kjøpte en TV på Elkjøp, som jeg byttet dagen etterpå ettersom den var defekt. Den nye jeg byttet til ble jeg ikke helt fornøyd med, og jeg ønsker å levere den tilbake og få pengene tilbake. Jeg har dessverre ikke kvitteringen på selve tv-en jeg byttet til, men jeg har kvitteringen på den varen jeg kjøpte aller først. Er det fortsatt mulig å levere inn varen, eller må jeg ha byttekvitteringen? Dette er kun en uke siden, så jeg er fortsatt innenfor de 50 dagene med åpent kjøp. Anonymkode: 2cdc3...05e
Gjest Mr Bergen Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Hvis du sender meg ordrenummer så skal jeg ringe Elkjøp kundeservice og spørre for deg
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Hvorfor ga du dem ikke telefonnummer? Da slipper du kvitteringstyr. Det er 2021, mange har elektronisk kvittering. Elkjøp og power er best slik, nå handler jeg stort sett der, men de to har begge slik at du får kopi på mail og det ligger i systemet deres. Så har du registrert kjøpet og bytte på kundekonto, så skal du ikke ha behov for fysisk kvittering. Anonymkode: b285e...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå