AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Del Skrevet 26. november 2021 Noen som har prøvd disse? Lurer på å ønske meg til jul. Anonymkode: 07488...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 26. november 2021 #2 Del Skrevet 26. november 2021 Har brukt Aquaflex vaginalvekter, og de har funket bra for meg 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Del Skrevet 26. november 2021 SlemUlv skrev (1 time siden): Har brukt Aquaflex vaginalvekter, og de har funket bra for meg 😃 Det ser ut som et godt produkt ja Er bare det at jeg ikke helt vet om jeg har kontakt med riktige muskler, så vet ikke om jeg tør trene med vekter helt enda. Anonymkode: 07488...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 26. november 2021 #4 Del Skrevet 26. november 2021 Jeg har testet Perifit, men ikke Elvie så da er det vanskelig å sammenligne. Gøy å spille mobilspill med skjeden! Jeg lærte også mer om hvordan man kan aktivere hvilke muskler inni der, men helt vanlige Kegel-øvelser er egentlig mer enn nok. 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #5 Del Skrevet 26. november 2021 Fioljenta skrev (1 time siden): Jeg har testet Perifit, men ikke Elvie så da er det vanskelig å sammenligne. Gøy å spille mobilspill med skjeden! Jeg lærte også mer om hvordan man kan aktivere hvilke muskler inni der, men helt vanlige Kegel-øvelser er egentlig mer enn nok. 🙂 Har lest den faktisk, dukket opp da jeg googlet litt Bruker du den jevnlig fortsatt? Det er den tilbakemeldingen jeg er litt ute etter, for tror ikke jeg har helt kontakt med de riktige musklene. Anonymkode: 07488...4f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 26. november 2021 #6 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har lest den faktisk, dukket opp da jeg googlet litt Bruker du den jevnlig fortsatt? Det er den tilbakemeldingen jeg er litt ute etter, for tror ikke jeg har helt kontakt med de riktige musklene. Anonymkode: 07488...4f5 Jeg bruker den ikke jevnlig, fortsatt, nei. Det er så mye enklere å bare knipe. Og jeg opplever også at det er mer effektivt. Når du putter noe inn i skjeden, så spenner du jo på en måte ut musklene og da er det vanskeligere å få tak. (Håper det var forklart forståelig nok.) Jeg brukte den masse en lengre periode og hadde gode intensjoner om å fortsette, men jeg er ikke så god på å fortsette med noe når jeg kan finne på noe nytt i stedet. Jeg er litt håpløs sånn. 🥴 Men jeg bruker den fortsatt iblant bare fordi jeg synes det er kult. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #7 Del Skrevet 27. november 2021 Jeg var aktiv bruker av Perifit, men så falt rutinen ut, og det er måneder siden jeg brukte den 😅 Men jeg var fornøyd når jeg holdt på. Morsomt å spille spill med vagina 😂 og en ting jeg merket endring i var sterkere orgasmer. Har ikke prøvd Elvie, så kan ikke veie inn på om den er bedre eller ikke. Anonymkode: 4be0f...b0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #8 Del Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var aktiv bruker av Perifit, men så falt rutinen ut, og det er måneder siden jeg brukte den 😅 Men jeg var fornøyd når jeg holdt på. Morsomt å spille spill med vagina 😂 og en ting jeg merket endring i var sterkere orgasmer. Har ikke prøvd Elvie, så kan ikke veie inn på om den er bedre eller ikke. Anonymkode: 4be0f...b0c Haha ja, det fungerer best om man bruker det😄 Takk for din erfaring ! Anonymkode: 07488...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå