Gå til innhold

Bekkenbunnstrener: Perifit eller Elvie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SlemUlv skrev (1 time siden):

Har brukt Aquaflex vaginalvekter, og de har funket bra for meg 😃 

Det ser ut som et godt produkt ja :) Er bare det at jeg ikke helt vet om jeg har kontakt med riktige muskler, så vet ikke om jeg tør trene med vekter helt enda.

Anonymkode: 07488...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet Perifit, men ikke Elvie så da er det vanskelig å sammenligne. Gøy å spille mobilspill med skjeden! Jeg lærte også mer om hvordan man kan aktivere hvilke muskler inni der, men helt vanlige Kegel-øvelser er egentlig mer enn nok. 🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioljenta skrev (1 time siden):

Jeg har testet Perifit, men ikke Elvie så da er det vanskelig å sammenligne. Gøy å spille mobilspill med skjeden! Jeg lærte også mer om hvordan man kan aktivere hvilke muskler inni der, men helt vanlige Kegel-øvelser er egentlig mer enn nok. 🙂

Har lest den faktisk, dukket opp da jeg googlet litt ;) Bruker du den jevnlig fortsatt? Det er den tilbakemeldingen jeg er litt ute etter, for tror ikke jeg har helt kontakt med de riktige musklene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har lest den faktisk, dukket opp da jeg googlet litt ;) Bruker du den jevnlig fortsatt? Det er den tilbakemeldingen jeg er litt ute etter, for tror ikke jeg har helt kontakt med de riktige musklene.

Jeg bruker den ikke jevnlig, fortsatt, nei. Det er så mye enklere å bare knipe. Og jeg opplever også at det er mer effektivt. Når du putter noe inn i skjeden, så spenner du jo på en måte ut musklene og da er det vanskeligere å få tak. (Håper det var forklart forståelig nok.)

Jeg brukte den masse en lengre periode og hadde gode intensjoner om å fortsette, men jeg er ikke så god på å fortsette med noe når jeg kan finne på noe nytt i stedet. Jeg er litt håpløs sånn. 🥴

Men jeg bruker den fortsatt iblant bare fordi jeg synes det er kult.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var aktiv bruker av Perifit, men så falt rutinen ut, og det er måneder siden jeg brukte den 😅

Men jeg var fornøyd når jeg holdt på. Morsomt å spille spill med vagina 😂 og en ting jeg merket endring i var sterkere orgasmer.

Har ikke prøvd Elvie, så kan ikke veie inn på om den er bedre eller ikke.

Anonymkode: 4be0f...b0c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var aktiv bruker av Perifit, men så falt rutinen ut, og det er måneder siden jeg brukte den 😅

Men jeg var fornøyd når jeg holdt på. Morsomt å spille spill med vagina 😂 og en ting jeg merket endring i var sterkere orgasmer.

Har ikke prøvd Elvie, så kan ikke veie inn på om den er bedre eller ikke.

Anonymkode: 4be0f...b0c

Haha ja, det fungerer best om man bruker det😄 Takk for din erfaring !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...