AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Hørt at man ikke alltid får godkjent utenlandsk studium, særlig i helse. Vil søke sykepleie til våren og har lyst til å ta det tredje året i utlandet. Har noen gjort dette? Første valget er England, jeg har fått med meg landets holdning til utlendinger, men jeg er villig til å satse. Ellers er utveksling et alternativ, men det er ikke det samme som å reise bort et helt år. Er det mulig å skrive bacheloroppgaven på zoom og ha praksis i utlandet, slik at jeg kombinerer Norge og England i det minste? Får jeg jobb i utlandet tenker jeg å bli værende der, men hva om det blir mye styr å få godkjent autorisasjonen i Norge, samtidig tenker jeg at det bare er siste året, så uansett utfall burde det gå bra.. Håper på svar. Noen som har tatt siste bachelorår i utlandet? Anonymkode: 14190...6ee
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Jobbe som sykepleier i England gir svært dårlig betalt. Mye lavere lønn enn i Norge, bare så du er klar over det... " How much does a nurse make in the UK? The Royal College of Nursing has estimated that the average annual salary of an NHS nurse is £33,384. More broadly, we estimate that the average salary for a nurse is somewhere between £33,000 and £35,000. That takes into account the average amount of experience of a UK nurse, and data collected on major job boards.10. jan. 2021 Anonymkode: 833f1...185 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Tror ikke det er mulig å ta et helt studieår i utlandet, men du må nesten sjekke med skolen du søker på. Anonymkode: baf40...bb0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå