AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Hei! Jeg har et spørsmål anngående spesialpedagogikk. Hvordan er lønnen til dere, trives dere med det, hvor mye utdanning har dere? ☺️ Selv studerer jeg til å bli barnehagelærer. Gjennom praksis har jeg vært og erfart hvordan det er å jobbe med barn og mennesker gnerelt. Jeg trives nok mer med biten å lære bort til andre barn i mindre grupper. Håper derfor at spesialpedagogikk et barnehagelærerutdanningen kan være en fornuftig vei å gå. Har også tenkt på skole eller avlastningsbolige som relevante jobbmuligheter hvis jeg hadde tatt den utdanningen. Anonymkode: 8f4e9...0d4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Jobber som spesialpedagog i PPT. Utdannet Barnehagelærer med master i ped. Trives veldig godt. Bra faglig miljø, slipper det organisatoriske stresset som ofte følger med i en barnehagejobb, og blir faglig utfordret. Det jeg liker aller best er at jeg får tid og mulighet til å følge opp hvert enkelt barn på en god måte. Jobber ca 30t i uken ute i feltet, resten av arbeidsuken er kontor-og møtetid. Tjener ca 600 000kr i året med 10 års ansiennitet. Anonymkode: 34c5e...d06 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Så spennende! Gøy med faglig utfordringer☺️. Har du jobbet i barnehagen før du tok master? Anonymkode: 8f4e9...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå