Gå til innhold

Spesialpedagogikk som barnehagelærer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har et spørsmål anngående spesialpedagogikk.

Hvordan er lønnen til dere, trives dere med det, hvor mye utdanning har dere? ☺️

Selv studerer jeg til å bli barnehagelærer. Gjennom praksis har jeg vært og erfart hvordan det er å jobbe med barn og mennesker gnerelt. Jeg trives nok mer med biten å lære bort til andre barn i mindre grupper. Håper derfor at spesialpedagogikk et barnehagelærerutdanningen kan være en fornuftig vei å gå. Har også tenkt på skole eller avlastningsbolige som relevante jobbmuligheter hvis jeg hadde tatt den utdanningen.

Anonymkode: 8f4e9...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber som spesialpedagog i PPT. Utdannet Barnehagelærer med master i ped. Trives veldig godt. Bra faglig miljø, slipper det organisatoriske stresset som ofte følger med i en barnehagejobb, og blir faglig utfordret. Det jeg liker aller best er at jeg får tid og mulighet til å følge opp hvert enkelt barn på en god måte. Jobber ca 30t i uken ute i feltet, resten av arbeidsuken er kontor-og møtetid. Tjener ca 600 000kr i året med 10 års ansiennitet. 

Anonymkode: 34c5e...d06

• Liker 3
Skrevet

Så spennende! Gøy med faglig utfordringer☺️. Har du jobbet i barnehagen før du tok master?

Anonymkode: 8f4e9...0d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...