Gjest Gjest_Michelet Skrevet 10. oktober 2005 #1 Skrevet 10. oktober 2005 Sluttet på pillen for en tid siden, og har de siste dagene hatt veldig vonde og ømme brystvorter, kan det komme av at hormonene ikke er i balanse ennå? Har ikke lyst å håpe for mye, mensen kommer (ikke?) om en uke... Noen som har erfaringer?
Gjest Xavia Skrevet 10. oktober 2005 #2 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg fikk ikke ømme pupper når jeg sluttet på p-pillene. Det jeg derimot fikk ømme pupper av var å være gravid!
Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #3 Skrevet 10. oktober 2005 håper jo på det, men vil liksom ikke håpe heller enda.... Blir så skuffa hvis testen blir negativ da... Men kanskje? glemte å skrive at jeg har sluttet med p-pillen før,og da fikk jeg ikke ømme pupper,men da hadde jeg heller ikke sex i den perioden... Krysser fingrene for deg, Xavia
Anca Skrevet 10. oktober 2005 #4 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg sluttet med p pillene for snart 4 uker siden og har nå gått med utolig ømme brytvorter i nesten 1 uke nå. Holder på å bli gal. Har ikke fått tilbake mensen ennå, og har heller ikke testet for graviditet.... Har hørt at hele brystet blir ømt dersom man er gravid, har derfor ventet med testingen, men får jo heller ikke mensen. Skal vente en uke til, har ingen ting skjedd til det så tar jeg en test.
Malama Skrevet 10. oktober 2005 #5 Skrevet 10. oktober 2005 Altså: når man har hatt EL, og venter på mensen så er det masser av hormoner i kroppen. Disse kan bl.a gi ømme pupper, for noen er dette en del av pms. Siden det stort sett er de samme hormonene (pluss noen til) som er tilstede når du er gravid, så kan mange av de samme "plagene" være tidelige graviditetstegn. Ømme pupper er både typsik "mensen er på vei", og "mensen kommer ikke, det er baby på vei" symptom. Så det er ikke så lett å vite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå