AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Del Skrevet 26. november 2021 Fungerer det uten at jeg har kode, vet ikke hva QR-kode er og hvordan jeg laster den ned. Har brukt vipps på min faste bokhandel, men fungerer det på Rema, Kiwi, Meny, Polet og på apotek? Anonymkode: 2c24e...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Del Skrevet 26. november 2021 Kortet mitt er blitt stjålet og jeg får ikke nytt før til uka. ts Anonymkode: 2c24e...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 26. november 2021 #3 Del Skrevet 26. november 2021 Har brukt vipps på rema her, de andre vet jeg ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Del Skrevet 26. november 2021 trøndermann38 skrev (16 minutter siden): Har brukt vipps på rema her, de andre vet jeg ikke Måtte du ha QR-kode lastet ned på mobilen? ts Anonymkode: 2c24e...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 26. november 2021 #5 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Måtte du ha QR-kode lastet ned på mobilen? ts Anonymkode: 2c24e...acb Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 26. november 2021 #6 Del Skrevet 26. november 2021 Legg inn et kort på Google pay! Det fungerer over alt i alle butikker. Så har du i alle fall en reserve om andre kort rotes vekk. Det er ytterst få butikker som tar Vipps. De aller fleste kortselskaper godtar google pay. Noen unntak er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hellokitty123 Skrevet 26. november 2021 #7 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kortet mitt er blitt stjålet og jeg får ikke nytt før til uka. ts Anonymkode: 2c24e...acb rema 1000 fungerer vipps. b are der du får gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hero1 Skrevet 26. november 2021 #8 Del Skrevet 26. november 2021 Hva med googlepay og applepay? Legger bare mobilen på bankterminalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wedding Skrevet 26. november 2021 #9 Del Skrevet 26. november 2021 Antiviruset skrev (6 timer siden): Legg inn et kort på Google pay! Det fungerer over alt i alle butikker. Så har du i alle fall en reserve om andre kort rotes vekk. Det er ytterst få butikker som tar Vipps. De aller fleste kortselskaper godtar google pay. Noen unntak er det. Hvilke kort blir godtatt i google play, jeg prøvde å legge inn mine kort men ble ikke godtatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 26. november 2021 #10 Del Skrevet 26. november 2021 På bankterminalen til de som tilbyr vippsbetaling er det bare å trykke på vipps på skjermen til bankterminalen. Trykk på "skann" på vipps-appen og skann qr koden som dukker opp på bankterminalen. Så er det bare å følge videre instrukser på vipps-appen, veldig enkelt. Butikker som ikke har vipps har gjerne ansatte som kan hjelpe, evt andre kunder. Alltid noen som har vipps, hadde jeg møtt deg i butikk hadde jeg absolutt hjulpet deg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå