AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Bruker det selv noen ganger i uka og blør lettere om det tar lengre tid enn det. Jeg Hater tråden man holder med fingrene. Liker de ferdige greiene som holder tråden. Anonymkode: 32310...9fe
Gjest ti10 Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Ja, minst annen hver dag, og jeg bruker også de pinnene med tråd på. Føler at jeg ikke kommer ordentlig til med vanlig tråd.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Ja, bruker det hver dag. Er veldig nøye. Anonymkode: 5b43a...376
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 Hver dag. Jeg har store tannlegeutgifter pga skader/defekter som renhold ikke kunne forhindret, så da prøver jeg i alle fall å sørge for at jeg ikke legger til rette for mer trøbbel. Jeg får best til å bruke de små "3-in1 flosser" fra Jordan, men jeg føler meg litt som et miljøsvin når jeg bruker de. >.> Skal jeg bruke vanlig lang tråd foretrekker jeg den som heter "expand", for den er ikke så glatt og umulig å håndtere. Får ikke til å bruke sånn plastdings som man kan surre tanntråden på for at det liksom skal bli "enklere". Anonymkode: 9c1ac...719
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 Nei, for har fortsatt streng bak tennene både oppe og nede.. er 20 år siden jeg hadde regulering 😂😂 Anonymkode: 6d810...8be
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 Hvis man bruker de plasttannpirkerne med tråd på seg, er de veldig fine å ha stående i nærheten av sofaen eller der man oppholder seg mest i hjemmet, for da er de lette å bruke rett etter at man har spist - noe som gjør det lettere å få inn regelmessig tanntrådbruk. Skulle ønske de var laget av noe annet enn plast, men tror ikke det finnes noen alternativer? Vanlig tanntråd liker jeg ikke å bruke. Anonymkode: 6a9f8...e59
AntiBullshit Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 Ja, er veldig nøye med å bruke elektrisk tannbørste, tanntråd, solotannbørste og fluortablett
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 Ja, bruker det nesten hver dag. Anonymkode: 2b51b...624
AprilLudgate Skrevet 26. november 2021 #9 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, for har fortsatt streng bak tennene både oppe og nede.. er 20 år siden jeg hadde regulering 😂😂 Anonymkode: 6d810...8be Finnes tanntråd for det Men ja, bruker 2 ganger daglig. Den ene gangen børste, og den andre gangen veksler jeg mellom tråd eller sånn plastgreie. Skal som AB’ en her få streng bak nedre og øvre tannbue, og da går jeg over til spesial tanntråd for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå