AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Er det normalt at en mann di dagene etter han har ronket er lite interessert i sex både å prate om og ha det å viser ingen interesse, men så etter noen dager er veldig gira igjen? Er det sånn at dere menn føler dere veldig «færdi» etter sex på en måte? Også tar det noen dager får å få lysten tilbake? prøver bare å forstå Anonymkode: 25518...b3c 1
sicario Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er det normalt at en mann di dagene etter han har ronket er lite interessert i sex både å prate om og ha det å viser ingen interesse, men så etter noen dager er veldig gira igjen? Er det sånn at dere menn føler dere veldig «færdi» etter sex på en måte? Også tar det noen dager får å få lysten tilbake? prøver bare å forstå Anonymkode: 25518...b3c Forskjell på sex med andre og onani. Det er 2 forskjellige ting. Man kan onanere uten å ville ha sex med noen, og man kan ønske å ha sex med noen uten ønske om å onanere. Etter sex med partner, kan det gå lang tid før jeg har lyst til å ha sex med partner igjen. Men kan ha lyst til å onanere for det om.
Loff77 Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det normalt at en mann di dagene etter han har ronket er lite interessert i sex både å prate om og ha det å viser ingen interesse, men så etter noen dager er veldig gira igjen? Er det sånn at dere menn føler dere veldig «færdi» etter sex på en måte? Også tar det noen dager får å få lysten tilbake? prøver bare å forstå Anonymkode: 25518...b3c Ja absolutt, ikke i ungdommen men som gammel har det blitt sånn
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 Ja det er normalt. I forhold med en som trenger sex oftere enn realiteten er er det derfor lurt å ikke runke så mye. Jeg hadde blitt såret og lei om mannen foretrakk å runke alene, istedenfor å ha sex, dersom det gikk utover at vi hadde en frekvens på sex jeg kunne leve godt med. Det tror jeg ikke er uvanlig. Dersom man er fornøyd med frekvens, og mannen løser høyere behov enn kvinnen ved å runke er det derimot helt greit. Anonymkode: 4dade...af5 1
Gjest ABM Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det normalt at en mann di dagene etter han har ronket er lite interessert i sex både å prate om og ha det å viser ingen interesse, men så etter noen dager er veldig gira igjen? Er det sånn at dere menn føler dere veldig «færdi» etter sex på en måte? Også tar det noen dager får å få lysten tilbake? prøver bare å forstå Anonymkode: 25518...b3c Noen timer kanskje..ikke dager nei..
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 Det fungerer nok sånn hos mange, bare med forskjell i tiden det tar. Fra minutter til dager. Jeg kan f.eks ha en fantasi om at hun suger meg stiv igjen, rett etter utløsning, men da er jeg så avslått, at jeg heller vil tømme oppvaskmaskinen. Men flere dager har det aldri tatt. Anonymkode: a49a3...c07 1
eveready Skrevet 28. november 2021 #7 Skrevet 28. november 2021 On 11/26/2021 at 1:56 PM, ABM said: Noen timer kanskje..ikke dager nei.. Tenker/erfarer det samme selv. Men kommer sikkert mye an på alder, mannens behov personlig og hvordan sexlivet er sånn ellers. Så tror ikke mye på generelle "sannheter" her. Lyst på sex (hormoner osv.) kan jo holdes litt oppe og mer "innen rekkevidde" med høy frekvens av orgasmer, om på den ene eller den andre måten. Selv om ja, med partner eller alene er jo også to ganske forskjellige ting.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #8 Skrevet 28. november 2021 Vi er ikke sexfikserte 24/7 vi heller, selv om mange her inne mener det. Det finnes nesten like mang varianter av tenningsmønster, lyst, frekvens o.s.v som hos dere kvinner. Men vi er nok ikke så linket til månesyklusen, og mensproblematikk, så derfor jeg sier nesten. Anonymkode: ef39e...d65
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #9 Skrevet 28. november 2021 Før jeg går på date, så blir det stort sett en runk. Dette for å få fokuset over på henne fremfor å sitte der med steinhard kuk. Da er jeg ikke lengre interessert i å knulle henne; det er lurt å holde fingrene av fatet på første date. Anonymkode: a6f46...7b5 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #10 Skrevet 28. november 2021 Nei.. Minutter ja, timer og dager nei. Egentlig mer lyst hvis mulighetene er der. Sex den ene dagen gir mer lyst på dag 2. Sextørke gjør at fokus går over på andre ting Anonymkode: f5e42...fe8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #11 Skrevet 28. november 2021 En godt gjennomført runk er bedre enn et dårlig knull Anonymkode: 81b92...751 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #12 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (På 26.11.2021 den 12.28): Er det normalt at en mann di dagene etter han har ronket er lite interessert i sex både å prate om og ha det å viser ingen interesse, men så etter noen dager er veldig gira igjen? Er det sånn at dere menn føler dere veldig «færdi» etter sex på en måte? Også tar det noen dager får å få lysten tilbake? prøver bare å forstå Anonymkode: 25518...b3c Nei. Anonymkode: 9d1af...240
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #13 Skrevet 29. november 2021 Nei, jeg er kåt bare timer etter. Anonymkode: e40a3...f16
Stillalive Skrevet 29. november 2021 #14 Skrevet 29. november 2021 Nei, ikke hvis man har helt normal libido. Mem folk er forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #15 Skrevet 29. november 2021 Timer, kanskje. Inntil en dag om jeg er veldig sliten, ellers mellom noen minutter og 12 timer. Anonymkode: 67a60...9e3
Syngemann Skrevet 29. november 2021 #16 Skrevet 29. november 2021 Får mere lyst dagen etter enn jeg ellers ville hatt. Som om kroppen blir aktivert og vil ha mer.
Voksenmann Skrevet 29. november 2021 #17 Skrevet 29. november 2021 Tja, i et par timer men ikke lenger enn det
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #18 Skrevet 29. november 2021 Du mener vel timer? Ikke dager. Det kan gå et par ganger på rad hvis det er vedlig god stemning, men i utgangspunktet er jeg mindre kåt noen timer etter utløsning. Anonymkode: 04d2f...fa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå