Gå til innhold

Mensen alltid 14 dager etter eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nesten unntak at man får mensen 14 dager etter eggløsning?  Jeg har litt ustabil syklus (variert med alt fra 21 dager til 28 dager), og har ikke alltid testet etter eggløsning, så er veldig usikker.

Hvordan er dette for dere som tester og har kontroll på hvordan syklusen deres er?

Anonymkode: 4e1ae...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja stemmer. Men alt fra 12-18 dager er normal lutealfase da. Men i snitt 14 dager. Får selv mensen på dag 15 etter el.

Skrevet

Det er «standard», men det kommer helt an på lutealfasen. Jeg har syklus på ca 25 dager med EL ca 11 dager før mens.

Skrevet

Spørs syklusen din, jeg har alle år hatt 26 dagers syklus, men nå når jeg er 33, plutselig 28

tell og følg med på kroppen din

Anonymkode: 8d233...b8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spørs syklusen din, jeg har alle år hatt 26 dagers syklus, men nå når jeg er 33, plutselig 28

tell og følg med på kroppen din

Og når jeg var i sølibat 3 år så fikk jeg syklus på 21 dager, men da blør du bare 3 dager, og med 26 dagers hadde eg 4 1/2-5  dager ca

Skrevet

det kan være ulikt person til person, men dette er normalen. 

Jeg har måler  eggløsning,og har alltid mensen 14dager etter avhengig om eggløsning varierer med enkelte dager. syklus 28-30dgr.

Anonymkode: 7a7a3...6cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

det kan være ulikt person til person, men dette er normalen. 

Jeg har måler  eggløsning,og har alltid mensen 14dager etter avhengig om eggløsning varierer med enkelte dager. syklus 28-30dgr.

det ble mye skrivefeil der 😂

Mente å skrive at min eggløsning kan variere enkelte dager, men jeg har alltid mensen 14 dager etter. Lutealfasen er alltid like lang, så er det eggløsning som kommer tideligere eller senere som endrer seg. 

Skrevet

Jeg får mens 10-11 dager etter eggløsning. 

Anonymkode: fbc86...d28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...