AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Jeg er ikke så bevandret i bokverdenen, leser litt, men er ikke så nøye på bok vs pocket osv. Skal kjøpe bøker til en boknerd til jul og ta for eksempel Pride and Prejudice, når jeg søker etter den på nett så kommer det jo opp ørten varianter? Hva velger jeg? Anonymkode: 186ae...bad
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Det er bare forskjellig layout på forside, kvalitet på papiret, osv. Innholdet er det samme Anonymkode: 9bbd6...636
Gjest Linny111 Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Er bare andre omslag og opplag og noen ganger andre forord eller "ekstramateriale". Om boka er oversatt, kan det være ulike oversettelser, men det er det selvsagt ikke i dette tilfellet.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #4 Skrevet 3. desember 2021 I gave ville jeg valgt en innbundet bok med god papirkvalitet. Ekstra sidetall betyr gjerne større skrift eller luftigere sider, så det kan være greit å tenke på hvis gaven er til noen som ikke leser så mye til vanlig eller som har synsvansker. Anonymkode: 19388...cf7
Lykke Li Skrevet 3. desember 2021 #5 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 26.11.2021 den 11.56): Jeg er ikke så bevandret i bokverdenen, leser litt, men er ikke så nøye på bok vs pocket osv. Skal kjøpe bøker til en boknerd til jul og ta for eksempel Pride and Prejudice, når jeg søker etter den på nett så kommer det jo opp ørten varianter? Hva velger jeg? Anonymkode: 186ae...bad Hva ønsker bokmerkene seg? Hva slags bøker pleier personen å lese mest av? Selv så leser jeg mest pocket fordi det er praktisk å ta med seg overalt, men jeg har også bøker jeg ønsker meg og samler på. Da skal de helst være hardcover, med pent omslag osv. Greit å tenke over hva du tror passer til vedkommende. Innholdet er det samme 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå