Gå til innhold

Mann fikk kuttet av seg fingre for å ligne en alien - se link!

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.dagbladet.no/video/PJ9pjMtx

Man får ikke se operasjonen, bare utfallet! 

Hadde dere akseptert at en slik figur feks jobbet i bhg til barnet deres? Eller var lærer? Eller hadde du følt deg komfortabel med å bli servert på en restaurant av et slikt menneske?

Slike folk klager ofte på at de ikke fikk jobben i kassa på rema osv osv., men ærlig talt?!

En ting er hvordan man ser ut, men dette MÅ jo være et mentalt alvorlig sykt menneske?

Anonymkode: c3b48...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da hadde jeg tatt barnet utav barnehagen og løpt.  Kirurger som utfører slike operasjoner, burde mistet lisensen.

Endret av Honey Dew
  • Liker 8
Skrevet
Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Da hadde jeg tatt barnet utav barnehagen og løpt.

Samme her! Hilsen TS!

• Liker 1
Skrevet

Hvilken lege gjør et slikt inngrep?

Anonymkode: 001e5...efb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken lege gjør et slikt inngrep?

Anonymkode: 001e5...efb

Lurte jeg også på. Helt sykt!

Skrevet

Nå regner jeg med han lever av følgere på sosiale medier og fitness fotoshoots, så skjønner ikke hvorfor hvordan man stiller som kandidat i diverse service-bransjer er tema? De fleste som gjør sånn lever jo på kanten av samfunnet der de ikke er avhengig av inntekt fra vanlige jobber .

• Liker 1
Skrevet
kar90 skrev (Akkurat nå):

Nå regner jeg med han lever av følgere på sosiale medier og fitness fotoshoots, så skjønner ikke hvorfor hvordan man stiller som kandidat i diverse service-bransjer er tema? De fleste som gjør sånn lever jo på kanten av samfunnet der de ikke er avhengig av inntekt fra vanlige jobber .

Så senest tidligere i år en artikkel om en fyr med heltattovert ansikt (Norge) som klagde over at han ikke fikk vanlige jobber han søkte på. Derfor.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så senest tidligere i år en artikkel om en fyr med heltattovert ansikt (Norge) som klagde over at han ikke fikk vanlige jobber han søkte på. Derfor.

Hvorfor dro du ikke heller fram den artikkelen og lagde problemstillingen ut i fra den da? Eventuelt referert til den i tillegg, i hovedinnlegget. Jeg tviler på at noen som bruker så mye penger på å ødelegge seg selv som denne fyren, gjør det fordi han mener det er bankers at han kan jobbe som kelner eller barnehagetante.

• Liker 2
Skrevet
kar90 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor dro du ikke heller fram den artikkelen og lagde problemstillingen ut i fra den da? Eventuelt referert til den i tillegg, i hovedinnlegget. Jeg tviler på at noen som bruker så mye penger på å ødelegge seg selv som denne fyren, gjør det fordi han mener det er bankers at han kan jobbe som kelner eller barnehagetante.

Dette. Tviler på at en ailien ønsker jobbe i barnehage. 

• Liker 1
Skrevet

Sånn i utgangspunktet har jeg lært mine at man ikke skal dømme basert på førsteintrykk, men akkurat her tror jeg at jeg ville møtt meg selv i døra, sånn skikkelig! Han er sikkert en "fin fyr" inni, men hvis man blir skremt av å se på han kan det være vrient å komme så langt at man blir kjent med personen inni... 

• Liker 1
Skrevet

Det som får meg til å reagere er at han valgte å fjerne lillefinger og ringeringer. Burde han ikke fjernet pekefinger og ringefinger for å få en Alienklo?

Kunne blitt servert av han jeg. Eneste er at jeg tror sånne avkappa neser kanskje er uhygienisk? 

Skrevet

Min første reaksjon var at jeg håper han aldri føler på anger, da tror jeg livet hans blir leit. 

Anonymkode: 8e8a6...3ce

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva slags lege/kirurg med respekt for seg selv fjerner fingrer på en hånd som er helt frisk? 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Skrevet

Hva i helvete er det her 😵

Jeg er i utgangspunktet veldig for at folk må få gjøre som de vil så lenge det ikke går utover andre, men dette er jo HELT SJUKT!

Trodde forøvrig også som en del over at alle kirurger med respekt for seg selv ville nektet på å gå med på dette 😱

Anonymkode: a7d72...477

Skrevet
Hatsumomo skrev (28 minutter siden):

Hva slags lege/kirurg med respekt for seg selv fjerner fingrer på en hånd som er helt frisk? 

Eller om vi snur på det;

En som TYDELIG IKKE er frisk🙈

Skrevet
Honey Dew skrev (23 timer siden):

Da hadde jeg tatt barnet utav barnehagen og løpt.  Kirurger som utfører slike operasjoner, burde mistet lisensen.

Signerer denne!

Anonymkode: 960cc...e0e

Skrevet

Begge må jo ha enorme psykiske problemer.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Signerer denne!

Anonymkode: 960cc...e0e

Også han som var så flott før han ødela utseendet sitt :sad:

Skrevet

Han bør beskyttes mot seg selv og ikke få hjelp til selvskadingen.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.11.2021 den 10.54):

https://www.dagbladet.no/video/PJ9pjMtx

Man får ikke se operasjonen, bare utfallet! 

Hadde dere akseptert at en slik figur feks jobbet i bhg til barnet deres? Eller var lærer? Eller hadde du følt deg komfortabel med å bli servert på en restaurant av et slikt menneske?

Slike folk klager ofte på at de ikke fikk jobben i kassa på rema osv osv., men ærlig talt?!

En ting er hvordan man ser ut, men dette MÅ jo være et mentalt alvorlig sykt menneske?

Hva faen? 

Han var jo en kjempe kjekk gutt/mann, så gjør han dette? JA, jeg tenker også at han må være mentalt syk. Ingen gjør da dette, og jeg lurer veldig på hvorfor? Han ser ikke ut i måneskinn, faktisk er dette helt forferdelig. Ville ikke se hele filmen du la ut en gang.. Stakkars menneske. Tenker som h*n over her, han her burde få hjelp - og jeg reagerer på at ingen har gjort noe tidligere.

Har aldri hørt at mennesker som dette klager over at dem ikke får jobb? Har sett flere dokumentarer av folk fra USA f.eks hvor de grise opererer seg for å ligne på forskjellige personer etc. Har aldri hørt at disse ikke får jobb, eller vil ha en jobb. Jobben deres er vel utseendet deres, vanlig jobb er nok ikke noe disse menneskene tenker på :) 

Flere som klager over at dem ikke får jobb i kassa, men det handler om religion og medfødt utseende, eller fedme. Så her har du misforstått en stor samfunnssak. 

Endret av Rosatoast

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...