AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Jeg har i lang tid vært på jakt etter ny jobb. Nå har jeg fått invitasjon til et jobbintervju. Perfekt, er jo første tanken... Men; I noen måneder har jeg vært veldig betatt av en mann. Jeg har nå tatt mot til meg, og har planlagt å be han på date. Problemet er at han er pasient på stedet hvor jeg har søkt på jobb, og dette visste jeg ikke da jeg søkte. Dersom jeg får jobben, blir han mye mulig min pasient. Jeg vil både ha mannen og jobben.... Vet at jeg også kan ende opp med avslag på både jobb og date. Eller verste kombinasjon: Jeg får jobben, avslag på date og får denne mannen som pasient... Tenker at jeg bør ta stilling til dette før et ev valg blir aktuelt. Skal jeg droppe intervjuet, dermed jobben og gå for mannen? Skal jeg la være å invitere mannen på date, potensielt gå glipp av et forhold med verdens fineste mann? Sistnevnte blir jo en lidelse dersom jeg får jobben og må forholde meg til mannen på profesjonell måte. Gode tips og råd tas imot med stor takk. Anonymkode: f1ef2...b4f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Føler jeg vet litt lite om utdanning, muligheter for jobb et annet sted, om du sliter med dating osv. Men objektivt sett ville jeg ha gått for jobben. Du har jo ikke bedt ham ut engang ennå, ikke sikkert han er interessert i deg? Anonymkode: 97dec...ea3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Be han på date nå og finn ut om han føler det samme for deg før du evt takker ja til jobbtilbudet. Anonymkode: 7d465...bbd
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Føler jeg vet litt lite om utdanning, muligheter for jobb et annet sted, om du sliter med dating osv. Men objektivt sett ville jeg ha gått for jobben. Du har jo ikke bedt ham ut engang ennå, ikke sikkert han er interessert i deg? Anonymkode: 97dec...ea3 Har 5 årig helseutdanning. Muligheter for jobb andre steder finnes, men har søkt en del jobber og konkurransen er hard. Ifht dating kan jeg ikke si at jeg sliter, problemet er vel heller at jeg sjelden finner noen jeg kan tenke meg å gå på date med. Og, ja, det kan jo være han ikke er interessert.... Anonymkode: f1ef2...b4f
Mariell1995 Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 Du kan jo spørre litt uformelt om han vil være med å ta en kaffe osv. eller noe en bestemt dag? Så finner du nok litt mer ut av det da Og hvis du begynner og date han eller innleder et forhold til han før du får jobben, bør det vel ikke være noe problem, tenker jeg. Og da sier du bare at en annen må ha han som pasient pga. at dere har en relasjon, slik at du heller kan få en annen pasient Lykke til med både mannen og jobbintervjuet! Håper det ordner seg til det beste ♥️
Chantielle Skrevet 27. november 2021 #6 Skrevet 27. november 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg