Gå til innhold

Hvorfor gjør menn dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd flere ganger at menn jeg møter på byen vil ta bildet av meg for å sende til sine kompiser eller sette oss på facetime for å vise frem til kompiser, begynner å lure på hvorfor dette er så vanlig, da jeg har nå opplevd det flere ganger. Sist ble jeg sint og han beklaget osv, men hvorfor gjøre sånt? Jeg føler meg som den idioten som vises frem. Og dette er kjekke menn. 

Er det fordi jeg er såpass vakker at de bare må vise meg frem for å skryte? eller er det andre grunner? Kan dere menn som har drevet med sånt fortelle meg? Har opplevd det nok ganger til at jeg ikke tviler på at noen av dere har gjort det samme. 

Har noen av dere andre damer opplevd dette? 

Anonymkode: def98...0ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skryte "se hva jeg har fått napp på i kveld". Ser deg som et kjøttstykke og skal gi inntrykk til de like barnslige kompisene sine at de knuller en ny en hver helg, mens de trolig går alene hjem fordi alle jenter syns de er for barnslige. 

Anonymkode: b9b2a...1cb

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

de trolig går alene hjem

Menn gjør som de gjør fordi det virker. Ikke glem det...

Anonymkode: ece77...480

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har opplevd flere ganger at menn jeg møter på byen vil ta bildet av meg for å sende til sine kompiser eller sette oss på facetime for å vise frem til kompiser, begynner å lure på hvorfor dette er så vanlig, da jeg har nå opplevd det flere ganger. Sist ble jeg sint og han beklaget osv, men hvorfor gjøre sånt? Jeg føler meg som den idioten som vises frem. Og dette er kjekke menn. 

Er det fordi jeg er såpass vakker at de bare må vise meg frem for å skryte? eller er det andre grunner? Kan dere menn som har drevet med sånt fortelle meg? Har opplevd det nok ganger til at jeg ikke tviler på at noen av dere har gjort det samme. 

Du skal vises frem som en erobring.

Det er ikke mer komplisert enn det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

De ser vel på deg som et skikkelig trofe?

Og vil at kompisene skal tro de har sjangs på deg.

Skrevet

Tviler på hun er en supercatch da hun er på KG og poster om dette, men det kan jo være 3-4’er menn hun møter på. Forklarer jo den tackye oppførselen også.

Det tar bilder og facetimer fordi de er tullinger og ikke vet hvordan man omgås kvinner.

Anonymkode: 72c4e...c85

• Liker 1
Skrevet

14-åring mentalt

Anonymkode: b806e...88a

Skrevet

Kjekke men er nå subjektivt...

dessuten er det sikkert ikke han har fått pult og vil vise kompisene at han kanskje endelig har fått ei røye på kroppen som kan lære han opp. 

Anonymkode: 28367...3d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...