Gå til innhold

Partner har spesiell lukt nedentil. Lukter det samme av meg i flere dager etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lukter ikke spesielt vondt, men litt kanskje. Hvorfor lukter det av meg etter sexen?

Anonymkode: a30ea...bd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være noen form for bakterier som lukter? Jeg har egentlig ikke peiling, men det er jo rart med en lukt som sitter så godt at den smitter over på deg.

Anonymkode: b1802...7c7

Skrevet

Jeg data en fyr engang, og når han kom i meg luktet jeg nedentil i 2-3 dager. Helt rart. 

Anonymkode: a83b2...be7

• Liker 1
Skrevet

Grevlingen har en luktkjertel ved haleroten. Dominante hanngrevlinger gnikker denne kjertelen mot andre individer. Kanskje partneren din har en grevling i hagen?

• Liker 2
Skrevet

Må være en ubalanse i bakterieflora. Kan forsøke reseptfrie kremer på apoteket først, men om det vedvarer bør legen sjekke. 

Anonymkode: 4cd1b...1e6

• Liker 3
Skrevet

Jeg var sammen med en mann i noen år og hvis han kom inni meg så luktet det rart i flere dager, selv etter en dusj. Fysj. Han var veldig renslig så det var rart. 

Anonymkode: 075a6...8ba

• Liker 3
Skrevet

Er du mann eller dame, Ts? Hvis du er en mann som er sammen med en dame, kan hun ha bakteriell vaginose. Da må hun sjekke seg hos legen og bruke antibiotika i noen dager.

Anonymkode: 0ef2a...fa4

• Liker 1
Skrevet

Men er det ikke vanlig at det lukter litt? Ikke stygg lukt, men typ "spermlukt". Føler det lukter sperm av meg i 1-2 dager etter sexen når menn har kommet inni meg. 

Anonymkode: ae73b...5e4

• Liker 4
Skrevet

Jeg lar aldri en mann komme inni meg av samme årsak. Blir lukt av det svineriet inni vagina. Nei, det skal inn der kun når barn skal lages 😁 

Om du er mann: dypp kuken i sitronvann etter du har vasket deg og hold den der en stund. Ikke ren sitron, sitronsaft med litt vann. Det er kjærringråd som hjelper. 

Anonymkode: ea17f...110

Skrevet

Jeg lukter lett syrlig yoghurt, lukter og smaker godt. Straks en mann har kommet inni meg lukter det helvete helt frem til neste menstruasjon, hvor pH verdien da retter seg opp igjen. Ingen mann får komme inni meg pga det, og det pleier å fungere bra, dog fikk eksen lov for miljøet i skjeden ble vant til han etterhvert og det sluttet å lukte. En gang var det en jeg hadde sex med som ikke kom inni meg og likevel luktet det motbydelig, sånn søtlig lukt jeg aldri har kjent maken til (luktet litt av han også før sex), fikk behandling for BV og det forsvant heldigvis. Bakterier og PH verdi er årsaken til dårlig lukt hos kvinner etter sex. 

Anonymkode: 6111a...260

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplevde det samme med min mann. Vi er samboere over 10 år.

Men engang etter samleie med han, luktet jeg fra min vagina enslags gammel manns urinstank.

Sånn når du går inn på et offentlig herretoalett. Sånne lugubre og ekle toalett. Det lukter gammel urin. Sånn lukter det av min vagina i mist 3 dager. Det var så ekkelt. 

Jeg dusjet og vasket underlivet hele tiden. Men lukten kom fra det som var inni meg. 

Det rare er at min mann er renslig. Jeg lurer på om dette stemmer? Er det noen som har opplevd det samme? 

Anonymkode: c8783...1b6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har samme problem!! Nesten godt å lese at flere opplever det. Gift i 15 år, men kan ikke huske at det var sånn før, ikke med andre partnere heller. Men én eller annen gang for for år tilbake begynte det å lukte sterkt av underlivet, både umiddelbart og i 1 - 3 dager etter sex. Jeg har alltid brukt p-piller, men slutta med det for 5 år siden. Nå bruker vi kondom, og det er en lettelse å slippe den lukta. Det lukter null og niks av verken meg eller ham hver for oss, han er nesten overdrevet renslig. Vi drikker nok vann, vi har ikke sopp eller hudproblemer, vi er begge "friserte" nedentil, men sjelden helt glattbarbert. Føler det lukter mer hvis jeg fjerner alt hår. 

Anonymkode: ad48a...b7a

Skrevet

mange menn glemmer faktisk å trekke forhuden tilbake og vaske bak den. 

Eller så kan det være en type sopp/bakterieflora. for mye dusjing kan også ødelegge denne. 

Anonymkode: 56388...b7a

Skrevet

Et par kjærester har fortalt meg at de luktet "meg" flere dager etter sex, en god lukt som de ble opphisset av. 

M48

Anonymkode: 3e6e9...884

Skrevet

Det trenger ikke å være mer enn at det er lukten til denne personen, og at nesen din forteller deg at dere ikke er kompatible. Jeg har stor tro på å finne en part er ved hjelp av alle sansene. Og fakta er at ikke alle mennesker lukter like attraktivt for oss, ofte er det en grunn til det, ikke en god match.

Anonymkode: 656a4...bac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Et par kjærester har fortalt meg at de luktet "meg" flere dager etter sex, en god lukt som de ble opphisset av. 

M48

Niks. Gammel sperm stinker 😅

Anonymkode: bff68...85f

• Liker 2
Skrevet

Noen folk "passer ikke samme" luktmessig. Det behøver ikke være noe galt med noen av partnerne, men når kroppsvæskene deres blandes oppstår en reaksjon av ett eller annet  slags.

Anonymkode: fb8fc...adc

Skrevet

Lagt merke til dette et par ganger hos min også. Sluttet på pillene for en stund tilbake. Tror jeg nærmer meg mensen. Kan syklus og luktesans ha noe å si?

Anonymkode: 036dc...873

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Niks. Gammel sperm stinker 😅

Anonymkode: bff68...85f

Vel, ingen damer har sagt at de stinker etter sex med meg.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det trenger ikke å være mer enn at det er lukten til denne personen, og at nesen din forteller deg at dere ikke er kompatible. Jeg har stor tro på å finne en part er ved hjelp av alle sansene. Og fakta er at ikke alle mennesker lukter like attraktivt for oss, ofte er det en grunn til det, ikke en god match.

Anonymkode: 656a4...bac

Enig!

Jeg var avstandsforelsket i en seks år eldre fyr fra jeg var 14 til jeg ble 20. Da jeg ble voksen nok og han endelig ble interessert i meg, viste det seg at jeg ikke kunne utstå kroppslukten hans! Altså, lukten av huden hans, spesielt i intimområdet, men også ellers, den gjorde meg uvel:spy: Det var overraskende og skuffende for meg, jeg var for ung og uerfaren til å ha opplevd denslags tidligere. Forholdet vårt kunne jo ikke vare. Og siden den gang har luktesansen vært med i valget av partner!

Anonymkode: 3821e...9be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...