AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Del Skrevet 26. november 2021 Jeg lager pakkekalender til den nye flammen, og mangler nå 6 dager, og hjernen min er gått i lås 😅 Til nå har jeg lagt oppi diverse godteri, energidrikke, øl, Flakslodd, Tyggisboks. Typ sokker, truser, deo, lue ol er ikke aktuelt 🙊 Noen kreative tips til nips? 😋 Anonymkode: 10896...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Del Skrevet 26. november 2021 Ikke for å være negativ, men vet du at han ønsker seg dette? Mannen samler kompisene hjemme hos oss 2.juledag hvert år. Og for to års tid siden, før jeg kom meg ut døra og uten at de visste hvor lytt det var inn til der jeg var, fikk jeg med meg hva mennene som hadde fått slik egentlig syntes om det. Diskuterte med mannen etterpå, og hans oppsummering var vel egentlig at dette er noe kvinner gir fordi de ønsker seg det selv, men at de fleste menn nok bare synes det er unødvendig tull. Anonymkode: 89410...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke for å være negativ, men vet du at han ønsker seg dette? Mannen samler kompisene hjemme hos oss 2.juledag hvert år. Og for to års tid siden, før jeg kom meg ut døra og uten at de visste hvor lytt det var inn til der jeg var, fikk jeg med meg hva mennene som hadde fått slik egentlig syntes om det. Diskuterte med mannen etterpå, og hans oppsummering var vel egentlig at dette er noe kvinner gir fordi de ønsker seg det selv, men at de fleste menn nok bare synes det er unødvendig tull. Anonymkode: 89410...880 Han har sagt opp til flere ganger at han aldri har hatt kjæreste som har giddet å lage kalender til han, og at det er noe han hadde satt stor pris på. Så ja, det vet jeg ☺️ Anonymkode: 10896...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hespe3 Skrevet 26. november 2021 #4 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg lager pakkekalender til den nye flammen, og mangler nå 6 dager, og hjernen min er gått i lås 😅 Til nå har jeg lagt oppi diverse godteri, energidrikke, øl, Flakslodd, Tyggisboks. Typ sokker, truser, deo, lue ol er ikke aktuelt 🙊 Noen kreative tips til nips? 😋 Anonymkode: 10896...66c Det er ikke min oppfatning at menn generelt er interessert i "nips", i alle fall ikke i den allmenne betydningen av begrepet. Hva med miniflasker med whisky, akevitt e.l. hvis han liker det? Miniutgave av hårprodukt han evt bruker? Gavekort på sexy massasje eller noe annet som du gjør for ham? Julehefter, hvis han er interessert i det? Endret 26. november 2021 av Hespe3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #5 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har sagt opp til flere ganger at han aldri har hatt kjæreste som har giddet å lage kalender til han, og at det er noe han hadde satt stor pris på. Så ja, det vet jeg ☺️ Anonymkode: 10896...66c Så bra Hva med 2-3 gode juleøl? En olje og lapp om ryggmassasje? Dusj/barberprodukter? Anonymkode: 89410...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #6 Del Skrevet 26. november 2021 Altså nips for meg betyr bare «ikke store ting som tar plass» 😅 Han er litt sær på produktene han bruker, så må snike litt på badet hans. Men olje og lapper var ikke dumt ☺️ Anonymkode: 10896...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 26. november 2021 #7 Del Skrevet 26. november 2021 Nips= pynteting. Type porselensfigurer på kommoden hos gamle damer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 26. november 2021 #8 Del Skrevet 26. november 2021 CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå): Nips= pynteting. Type porselensfigurer på kommoden hos gamle damer. Men, for å være litt hyggeligere (skjønte jo hva du mente). Juleøl, Q-tips, kondomer, deo, sokker, små str av håndkrem, renseservietter til briller/skjerm, antibac….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå