Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha prøvd i 3,5 år og fått negativ på gradivitetstesten dusenvis av ganger, så fikk vi endelig gjør prøverørsbehandling. Og nå kom testen tilbake negativ og det har ikke funket. Jeg sitter på baderomsgulvet griner og føler meg helt knust. Det har vært skikkelig tungt psykisk andre ganger når den har vært negativ, men nå er jeg helt ødelagt for jeg hadde så mye tillit til at det skulle funke. 

Er det andre som har vært i samme situasjon og vil fortelle så jeg ikke føler meg helt alene? 

Anonymkode: f1e33...a79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Er ikke helt i samme situasjon; har prøvd (naturlig) i snart et halvår uten å lykkes.

Men det virker som dette negative prøverørsforsøket var det første forsøket med prøverør? Som jeg forstår det er det ikke vanlig at det lykkes for alle på første forsøk, men det har kanskje gynekolog informert om.

Vil bare si lykke til, vet hvor trist det er med negative resultat gang på gang. Ikke gi opp helt enda, du får sikkert flere forsøk. Leste om Hadia Tajik som måtte ha flere forsøk med prøverør før det funket, og hun var veldig langt nede da de negative svarene kom. Men hun ble gravid til slutt. Håper det lykkes for deg også etterhvert.

Anonymkode: 52dc0...a80

• Liker 2
Skrevet

Heidu! Jeg kjenber meg veldig godt igjen!! Prøvde naturlig i 2 år uten å lykkes. Enorm skuffelse for hvert negative forsøk. Ble etterhvert utredet og funnet dprlig sædkvalitet på mannen, alt ok med meg. Så da vi fikk innvilget prøverør tenkte jeg litt - puh, nå vet vi at det er topp kvalitet egg som blir plukket ut, befruktet helt perfekt, utviklet deg akkurat som det skal, og plassert i min veldig nøye regulerte livmor, så nåååå blir jeg jo med 98% sikkerhet gravid! 

Jeg var liksom ikke litt i tvil en gang. Kjøpte inn babyting og var helt klar. Også, to uker senere - negativ test. 

Jeg kunne ikke tro det var mulig. Det var bare ikke et alternativ i hodet mitt.... 

Så jeg tror jeg forstår litt av hva du går igjennom. Nå har vi gjort 6 innsett og fremdeles ikke lyktes. Ivf er brutalt og det tøffeste jeg har stått i noen gang. Men de fleste lykkes faktisk. Husk det. 

Jeg har vel ikke så mye annet opppløftende å si annet enn at du ikke er alene. Og at du har gode sjanser for å lykkes, til tross for at det ikke gikk denne gangen. 

Ønsker deg masse masse masse lykke til

💕💕💕

Anonymkode: 771dc...15c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...