AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Har flørtet masse med en mann på Tinder de siste par ukene. Aldri møtt han. Det var koselig i begynnelsen men så begynte det å bli litt slitsomt og intenst og nå orker jeg ikke å chatte mer eller har så veldig lyst til å møte han. Tenker litt sånn hva var det jeg holdt på med! Han sier han er forelsket og tror han har funnet det han ser etter. Hvordan gjør jeg det nå for å ikke være helt douche? Det letteste er å bare ghoste han men siden jeg har lagt opp til flørten og vært like mye pådriver som han så føler jeg det blir for slemt.. Treffer jeg han bare for å få det overstått så han ikke tror han har gjort noe galt og heller ditcher han etterpå eller skal jeg si fra på chat at dette tok litt av og at jeg ikke er klar for noe allikevel? Det er ikke det at jeg har mistet all interesse men det gikk så fort og jeg orker ikke å drive å date nå med en som har masse forventninger, kunne sikkert møtt han for en uforpliktende kaffe neste sommer liksom men sånn det er nå tror jeg han forventer fyrverkeri og jeg har bare ikke energien til å oppfylle de forventningene. Flørtingen kom av kjedsomhet fra min side og egentlig ikke noe jeg hadde tenkt til skulle utvikle seg som det har gjort. Anonymkode: 2c334...0b6
Kristin70 Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Jeg ville sagt fra i chatten - det er snilt. 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Kan du ikke sende han en melding der du beklager at det har blitt sånn. At du trodde du var klar for et fyrrig forhold. Men må erkjenne at du ikke var det alikevel. At du syntes flørten med han har vært morsom. Og at du ble litt overasket selv over manglende interesse og følse rundt det å starte noe nytt forhold nå. Mulig du kanskje bare kjenner på at du har bygget er luftslott du ikke klarer å følge opp live da, som gir deg disse følsene Anonymkode: f0a97...a8f 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 Kristin70 skrev (59 minutter siden): Jeg ville sagt fra i chatten - det er snilt. Takk for svar burde jeg legge ut om hele "det er meg ikke deg" reglen og si at det er fordi jeg sliter litt psykisk og med forpliktelse eller bare skrive kort at dette gikk litt fort i svingene og at jeg tror ikke dette kan bli noe allikevel? De siste dagene har jeg ikke vært i chatte humør og da kommer han med kommentarerer som "God natt opptatte deg 😘" "Skjønner du har mye å gjøre men du er verdt å vente på" og lignende så føler han presser litt og forventer mer oppmerksomhet enn jeg kan gi. Det jeg ser for meg er at han sier at vi ikke trenger å stresse det men at han fortsatt vil møtes når jeg er klar, men jeg kjenner det er dette forventningspresset jeg ikke orker å forholde meg til! At han nå forventer å ha kontakt hver dag, møtes osv.. Mens for meg blir det for intenst og jeg vil heller bare flørte en gang i blandt og ikke måtte forholde meg til noe fast. Anonymkode: 2c334...0b6 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 Skjønner godt hvordan du har det. Vær grei nå og si ifra, det er det eneste rette. Anonymkode: 51ee4...6ce 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 Bare si det som det er, du føler ikke for å treffe noen nå allikevel. Ikke drøy i alle fall, jo lengre du venter, jo verre blir det for han. Du trenger ikke å legge ut i det vide og brede om hvorfor, og dine personlige psykiske utfordringer til en i bunn og grunn ukjent mann. Anonymkode: 10fb3...a25 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Takk for svar burde jeg legge ut om hele "det er meg ikke deg" reglen og si at det er fordi jeg sliter litt psykisk og med forpliktelse eller bare skrive kort at dette gikk litt fort i svingene og at jeg tror ikke dette kan bli noe allikevel? De siste dagene har jeg ikke vært i chatte humør og da kommer han med kommentarerer som "God natt opptatte deg 😘" "Skjønner du har mye å gjøre men du er verdt å vente på" og lignende så føler han presser litt og forventer mer oppmerksomhet enn jeg kan gi. Det jeg ser for meg er at han sier at vi ikke trenger å stresse det men at han fortsatt vil møtes når jeg er klar, men jeg kjenner det er dette forventningspresset jeg ikke orker å forholde meg til! At han nå forventer å ha kontakt hver dag, møtes osv.. Mens for meg blir det for intenst og jeg vil heller bare flørte en gang i blandt og ikke måtte forholde meg til noe fast. Anonymkode: 2c334...0b6 "Hei! Jeg må dessverre si deg en ting, jeg har innsett at jeg dessverre ikke er klar eller åpen for et forhold eller relasjon som vår nå. Det var ikke meninga å såre deg, det er jeg som ikke er klar. Jeg ønsker deg alt godt og beklager at det ble sånn" Eller noe.. jeg liker at du vil gi beskjed. Anonymkode: 579ef...566 10
Blått Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for svar burde jeg legge ut om hele "det er meg ikke deg" reglen og si at det er fordi jeg sliter litt psykisk og med forpliktelse eller bare skrive kort at dette gikk litt fort i svingene og at jeg tror ikke dette kan bli noe allikevel? De siste dagene har jeg ikke vært i chatte humør og da kommer han med kommentarerer som "God natt opptatte deg 😘" "Skjønner du har mye å gjøre men du er verdt å vente på" og lignende så føler han presser litt og forventer mer oppmerksomhet enn jeg kan gi. Det jeg ser for meg er at han sier at vi ikke trenger å stresse det men at han fortsatt vil møtes når jeg er klar, men jeg kjenner det er dette forventningspresset jeg ikke orker å forholde meg til! At han nå forventer å ha kontakt hver dag, møtes osv.. Mens for meg blir det for intenst og jeg vil heller bare flørte en gang i blandt og ikke måtte forholde meg til noe fast. Anonymkode: 2c334...0b6 Skjønner godt at du har mistet interessen. Jeg hadde falt av lasset hvis en mann jeg IKKE har møtt og kun kjent et par uker hadde begynt med sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #9 Skrevet 26. november 2021 Oh sånt er så slitsomt og turn off, forstår deg veldig godt. Du skylder ingen noe, du har all rett til å avslutte hva som helst når som helst. Bare si det som det er, skal du være på tinder og ute i datingverden så må du ikke være redd for å ta opp slikt! Bare si, beklager men jeg føler ikke det samme som deg, det har vært hyggelig, ønsker deg godt videre! Ferdig med det. Det er ikke så ubehagelig som du tror, få det sagt og bli ferdig. Dette kommer du til å måtte si flere ganger fremover mest sannsynlig Anonymkode: d699d...ac8 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 Det som gjør det vanskelig er at jeg har sagt meg enig hver gang han har sagt ting som at han vil treffes, at dette er noe spesielt, at han tenker på meg, at jeg får han til å smile osv så har jeg skrevet det samme tilbake hver gang og sendt hjerter tilbake osv 🤐 Vi er voksne til og med så jeg har gitt han inntrykk av å være like interessert og gira som han. Det er sant at han fikk meg til å smile hver gang vi skrev sammen den første uka men a woman needs some space here! 😬 Anonymkode: 2c334...0b6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #11 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det som gjør det vanskelig er at jeg har sagt meg enig hver gang han har sagt ting som at han vil treffes, at dette er noe spesielt, at han tenker på meg, at jeg får han til å smile osv så har jeg skrevet det samme tilbake hver gang og sendt hjerter tilbake osv 🤐 Vi er voksne til og med så jeg har gitt han inntrykk av å være like interessert og gira som han. Det er sant at han fikk meg til å smile hver gang vi skrev sammen den første uka men a woman needs some space here! 😬 Anonymkode: 2c334...0b6 Det er lov å ombestemme seg, det er lov å ikke føle det samme som for 10 minutter siden. Og denne mannen har du knapt møtt, så om han tar dette tungt får være på hans kappe. Det internet is a fishy place, litt flørt må da ikke tas så seriøst. Bare kvitt deg med han innpåslitne karen, du skylder ingenting uansett hva du har sagt til han hittil. Slutt å være så people pleaser, kan ikke ende opp gift med en fyr bare fordi du sa og han sa. Vil du ikke snakke mer med han så vil du ikke det. Simple as that. Anonymkode: d699d...ac8 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 Driver han med lovebombing? Og det feller ikke i smak lenger? Si i fra på en hyggelig måte at din interesse har dabbet av. Anonymkode: af7c7...721 4
Kristin70 Skrevet 26. november 2021 #13 Skrevet 26. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: "Hei! Jeg må dessverre si deg en ting, jeg har innsett at jeg dessverre ikke er klar eller åpen for et forhold eller relasjon som vår nå. Det var ikke meninga å såre deg, det er jeg som ikke er klar. Jeg ønsker deg alt godt og beklager at det ble sånn" Eller noe.. jeg liker at du vil gi beskjed. Anonymkode: 579ef...566 Helt enig i denne, det er en hyggelig og enkel tilbakemelding. Ikke beskriv din situasjon for mye og ikke hold døren åpen for det vil bare medføre stress. 2
Gjest someone_here Skrevet 27. november 2021 #14 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har flørtet masse med en mann på Tinder de siste par ukene. Aldri møtt han Dette er nærmest en oppskrift på hvorfor man aldri skal chatte i ukevis på tinder. Man kaster bort så mye energi og tid, og sjansen for å noe ut av det falmer hver dag man chatter uten å møtes.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #15 Skrevet 27. november 2021 Å si fra er høflig, men du trenger ikkeutbrodere så mye om egen helse og slik. Men si at interessen bare har avtatt uten at du har noe fornuftig forklaring på det. Det finnes jo som regel ikke en forklaring på det. Han virker veldig intens, og at han er forelsket....uten å ha møtt deg virker litt spesielt. Anonymkode: 4506e...de3 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #16 Skrevet 27. november 2021 someone_here skrev (9 timer siden): Dette er nærmest en oppskrift på hvorfor man aldri skal chatte i ukevis på tinder. Man kaster bort så mye energi og tid, og sjansen for å noe ut av det falmer hver dag man chatter uten å møtes. Egentlig ikke. Jeg har ingen interesse av å møte menn jeg ikke er ganske sikker på at er en bra match og vil det samme som meg så jeg foretrekker faktisk å bruke tid på å chatte og bli godt kjent før man treffes. Eksen min chattet jeg med i to måneder før vi møttes. Det er ikke det å ha chattet i to uker som har gjort at jeg ikke er like interessert i denne mannen her lenger men fordi jeg har kjent at jeg ikke er klar for noe seriøst allikevel. Han er den første jeg chatter med etter brudd med ex og når han sender meg tolv meldinger på rad med roser og kyss så blir det litt too much for en som trenger å gå sakte frem! Anonymkode: 2c334...0b6 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #17 Skrevet 27. november 2021 Oppdatering: Jeg har sagt fra nå om at dette skjedde for fort og han svarte "Ok, jeg venter på deg. Ta den tiden du trenger 🌹" Lovebombing? Ja det virker som det er det han driver med. Her om dagen når jeg ikke skrev til han på over et døgn hadde han skrevet 12 meldinger på Tinder med bare masse roser og hjerter og Gif's av par som kysser og" Håper jeg ikke mistet deg!" osv.. I starten fikk jeg ikke inntrykk av at han var en typisk lovebomber eller sweettalker men alle de meldingene der er ikke normalt! Er alle som lovebomber farlig? Jeg har vært med en med psykopatiske trekk før som lovebombet, manipulerte og var voldelig mot meg og disse to har ingen likheter utenom at de går veldig fort frem og tidlig mener jeg er "spesiell og den de har sett etter" ! Kanskje likhet nok?! Anonymkode: 2c334...0b6
Antiviruset Skrevet 27. november 2021 #18 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oppdatering: Jeg har sagt fra nå om at dette skjedde for fort og han svarte "Ok, jeg venter på deg. Ta den tiden du trenger 🌹" Lovebombing? Ja det virker som det er det han driver med. Her om dagen når jeg ikke skrev til han på over et døgn hadde han skrevet 12 meldinger på Tinder med bare masse roser og hjerter og Gif's av par som kysser og" Håper jeg ikke mistet deg!" osv.. I starten fikk jeg ikke inntrykk av at han var en typisk lovebomber eller sweettalker men alle de meldingene der er ikke normalt! Er alle som lovebomber farlig? Jeg har vært med en med psykopatiske trekk før som lovebombet, manipulerte og var voldelig mot meg og disse to har ingen likheter utenom at de går veldig fort frem og tidlig mener jeg er "spesiell og den de har sett etter" ! Kanskje likhet nok?! Anonymkode: 2c334...0b6 Hør her da kvinne! Det er ikke noe ved den mannen der som virker normalt! Han sier han skal vente på deg? Han har ikke engang møtt deg, og peprer deg med meldinger og kjærlighetserklæringer. Du forstår at det er noe her som ikke stemmer? Allikevel skal du leke litt til med ilden. Blokker han og hold deg langt unna han. For her lukter det trøbbel lang vei. Du kan ikke si en dritt om likheter mellom han og andre, annet at det han holder på med angående meldinger og helt unormal oppførsel som er fakta når du kommuniserer skriftlig. Uansett det bør være mer en nok til å skygge langt unna. 1
Blått Skrevet 30. november 2021 #19 Skrevet 30. november 2021 On 11/27/2021 at 6:44 PM, Antiviruset said: Hør her da kvinne! Det er ikke noe ved den mannen der som virker normalt! Han sier han skal vente på deg? Han har ikke engang møtt deg, og peprer deg med meldinger og kjærlighetserklæringer. Du forstår at det er noe her som ikke stemmer? Allikevel skal du leke litt til med ilden. Blokker han og hold deg langt unna han. For her lukter det trøbbel lang vei. Du kan ikke si en dritt om likheter mellom han og andre, annet at det han holder på med angående meldinger og helt unormal oppførsel som er fakta når du kommuniserer skriftlig. Uansett det bør være mer en nok til å skygge langt unna. Må si meg enig med alt dette. Det er noe ved den mannen som virkelig skurrer og her er det bare å blokkere så fort som mulig. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #20 Skrevet 30. november 2021 Han lovebomber. Er du sikker på han er singel? Hvor gammel er han ca? Anonymkode: af7c7...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå