Gå til innhold

Gjester og dessert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha middagsgjester senere i dag og tenkte å prøve meg på en sjokolade panna cotta med karamellisert melk( dulce de leche). Noen som har prøvd dette før å vet om det er godt? 😅

Anonymkode: 4a18b...7a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips - lag heller en dessert du har laget før :) så vet du både at du behersker den, og at den er god

Anonymkode: d8ce4...1a9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mitt beste tips - lag heller en dessert du har laget før :) så vet du både at du behersker den, og at den er god

Anonymkode: d8ce4...1a9

Ja det er smart, men jeg har lyst til å lage panna cotta. Smakte det for første gang for noen uker siden og syntes det var så sinnsykt godt, så har lyst på det i kveld. Den smakte både sjokolade og karamell, usikker på om det stod på ingrediensene om det var karamellisert melk i den men synes å huske noe sånt.  Har prøvd å søke opp oppskrifter på nett med karamellisert melk men det kommer ikke opp noen, så jeg er litt rådvill, er ikke så farlig om det ikke blir super godt men vil jo helst at det skal bli det 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skal ha middagsgjester senere i dag og tenkte å prøve meg på en sjokolade panna cotta med karamellisert melk( dulce de leche). Noen som har prøvd dette før å vet om det er godt? 😅

Har ikke prøvd akkurat den kombinasjonen, men enkelte ting vet man jo bare må bli snadder.  :) 

Du må gjerne legge ut (link til) oppskriften, forresten. ;) 

Anonymkode: d3f1f...c7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...