AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Vi har et forhold hvor jeg trenger henne mer enn hun trenger meg. Hun er alltid travel og hører alltid om alt hun skal osv. Mens jeg har. På min bursdag fikk jeg en snap. Trodde det var en gratulasjon, men det var bare der hun viste hva hun gjorde. Fikk en hilsen på Facebook. Ikke noe, min gode venn eller noe sånt. Hun har snart bursdag. Hva ville du gjort? I fjor la jeg ut bilde og skrev min gode venn og hjertet osv. Kjipt å være den som ønsker mest kontakt. Anonymkode: 87bb2...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har et forhold hvor jeg trenger henne mer enn hun trenger meg. Hun er alltid travel og hører alltid om alt hun skal osv. Mens jeg har. På min bursdag fikk jeg en snap. Trodde det var en gratulasjon, men det var bare der hun viste hva hun gjorde. Fikk en hilsen på Facebook. Ikke noe, min gode venn eller noe sånt. Hun har snart bursdag. Hva ville du gjort? I fjor la jeg ut bilde og skrev min gode venn og hjertet osv. Kjipt å være den som ønsker mest kontakt. Anonymkode: 87bb2...1fe + sendte snap med gratulerer. Anonymkode: 87bb2...1fe
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Sende sms Anonymkode: 4b386...50f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 Ville gjort det samme tilbake... Altså en snap med gratulerer, og en kort melding på FB Anonymkode: 4a865...b2a 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ville gjort det samme tilbake... Altså en snap med gratulerer, og en kort melding på FB Anonymkode: 4a865...b2a Jeg fikk ikke gratulerer på snap. Bare et bilde av hva hun gjorde på, Jeg gratulerte henne både på face og snap i fjor. Anonymkode: 87bb2...1fe
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk ikke gratulerer på snap. Bare et bilde av hva hun gjorde på, Jeg gratulerte henne både på face og snap i fjor. Anonymkode: 87bb2...1fe Du fikk bare en kort gratulasjon ett sted? Uansett hadde jeg spilt samme spill tilbake... Anonymkode: 4a865...b2a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du fikk bare en kort gratulasjon ett sted? Uansett hadde jeg spilt samme spill tilbake... Anonymkode: 4a865...b2a Ja, gjorde det. Har tenkt å gjøre det samme. Ble skuffet for trodde jeg betydde noe for henne. Og tar 2 sek å sende en snap. Fikk snap, men ingen hilsen. Synes dere jeg overreagerer? Anonymkode: 87bb2...1fe
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 Hvor gammel er du egentlig? 14 år? Skuffet fordi din vennine ikke gratulerte deg på facebook OG snap? Er ikke en kort hilsen bra nok? Anonymkode: e7acd...210 7
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #9 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, gjorde det. Har tenkt å gjøre det samme. Ble skuffet for trodde jeg betydde noe for henne. Og tar 2 sek å sende en snap. Fikk snap, men ingen hilsen. Synes dere jeg overreagerer? Anonymkode: 87bb2...1fe Skulle sendt en snap der jeg var på tur uten gratulasjon som hun gjorde. Anonymkode: 87bb2...1fe
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor gammel er du egentlig? 14 år? Skuffet fordi din vennine ikke gratulerte deg på facebook OG snap? Er ikke en kort hilsen bra nok? Anonymkode: e7acd...210 Skuffet fordi jeg bare fikk en hilsen på Facebook og det var det. Ikke meld eller snap. Er mer personlig det enn på facbook. Jeg trodde vi var nære venner, Anonymkode: 87bb2...1fe 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #11 Skrevet 26. november 2021 Hører gjerne flere meninger! Anonymkode: 87bb2...1fe
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 Jeg synes jo det er noe spesielt å forvente gratulasjon på flere forskjellige medier. Det er jo noe kleint å gratulere noen på snap når man allerede har gjort det på Facebook. Når det er sagt så synes jeg ofte det er hyggeligere med en privat gratulasjon enn de overfladiske/ obligatoriske facebookgratulasjonene. Du sier dere er nære venner, skal dere feire sammen eller møtes en dag? Jeg hadde fokusert mer på dét for å være ærlig. Anonymkode: 7e44c...4d9 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #13 Skrevet 26. november 2021 Nja..det er jo lov å bli skuffet. Men det er jo ikke sikkert det ligger noe bak fra hennes side, annnet enn ubetenksomhet Anonymkode: 2f9a1...375 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #14 Skrevet 26. november 2021 Må bare finne meg i det. Jeg bryr meg og trenger henne mer enn motsatt og jeg gjør mer ut av hennes dag enn hun gjør, Synes Facebook er upersonlig og derfor har jeg sendt en snap eller meld i tillegg. I år tror jeg ikke jeg gjør det. Samme som hun gjorde. Bare en hilsen på Facebook. Anonymkode: 87bb2...1fe
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #15 Skrevet 28. november 2021 Kan jeg tilføre en ting. Tittet på Facebook og så at i år skrev hun bare gratulerer. I fjor og andre år gratulerer min venn. Hun satt bare hjerte på hilsen. Mens andre fikk tusen takk og glad i deg osv. Mister jeg henne? Anonymkode: 87bb2...1fe
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #16 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan jeg tilføre en ting. Tittet på Facebook og så at i år skrev hun bare gratulerer. I fjor og andre år gratulerer min venn. Hun satt bare hjerte på hilsen. Mens andre fikk tusen takk og glad i deg osv. Mister jeg henne? Anonymkode: 87bb2...1fe Hvis du fortsetter å være like needy som du er kommer du til å gjøre det ja. Du er misfornøyd med at du bare får gratulasjon et sted, de fleste gratulerer bare en gang. Anonymkode: ff95a...55b 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #17 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du fortsetter å være like needy som du er kommer du til å gjøre det ja. Du er misfornøyd med at du bare får gratulasjon et sted, de fleste gratulerer bare en gang. Anonymkode: ff95a...55b AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du fortsetter å være like needy som du er kommer du til å gjøre det ja. Du er misfornøyd med at du bare får gratulasjon et sted, de fleste gratulerer bare en gang. Anonymkode: ff95a...55b Hva gjør jeg da? Tips/råd? Anonymkode: 87bb2...1fe
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #18 Skrevet 28. november 2021 Let it go Anonymkode: a007b...031 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #19 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva gjør jeg da? Tips/råd? Anonymkode: 87bb2...1fe Tror du har godt av å logge av sosiale medier for en stund. Anonymkode: e7acd...210 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #20 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (På 26.11.2021 den 1.52): Hvor gammel er du egentlig? 14 år? Skuffet fordi din vennine ikke gratulerte deg på facebook OG snap? Er ikke en kort hilsen bra nok? Anonymkode: e7acd...210 Skjønner du føler deg fristet til å skrive dette men synes det er unødvendig. TS føler på det hun føler på, og jeg skal innrømme jeg kunne ha følt litt på det selv, selv om det er litt teit. Anonymkode: 29ef9...081 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå