Gå til innhold

hjelp!! venninne i kjærlighets dilemma, kan ikke hjelpe :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

venninna mi har gjort det slutt med typen og gjenopprettet tinder profilen hun hadde slettet da hun var sammen med han, etter en tid pause fra forhold ønsker hun igjen seg inn et, hun er 27 år gammel og snakker om at klokken tikker i dating verden. hun har snakket om en person som hun påstår er forelsker i henne, om en person som kommer hver dag innom jobben hennes for å se henne men virker sjenert og at dette har vart i lang tid og kanskje fyren er seriøs med at han har følelser for henne. hun mener han er ikke er hennes type fordi han ikke er norsk b.l.a.

nå i det siste bruker hun mye tid på tinder og møter ultra kjekke menn, hun snakker med dem i kanskje under en dag og bestemmer seg for å ta toget for å møte dem, kommer tilbake og sier hun lå med han og selvfølgelig stoppet han all kontakt etter sexen. hun blir deprimert i flere dager, men rutinen gjentar seg. hun har bestemt seg for å slutte å møte dem og heller kanskje ta kontakt med den fyren hun snakket om, men når sier hun at han har sluttet å kommer innom på en stund. hun har det virkelig ikke bra. 

Anonymkode: 7fbcd...22d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er da ikke noe kjærlighetsdilemma. Men ei dame som virker litt som hun sjølskader seg på dating. Er nok lite du kan gjøre med det direkte, men dere kan jo finne på flotte ting sammen og slutte å ha sånn fokus på dating. 

Anonymkode: f46c1...cb7

• Liker 2
Skrevet

Han som stalker henne på jobb burde hun hvertfall holde seg unna. Han tråkker over grenser og hvis hun godtar dette skal jeg love deg han vil fortsette å tråkke over grensene hennes som en med psykopatiske trekk som kan ødelegge henne. Stort rødt flagg han der! 

Og til tinder datingen gjelder det bare å date smartere og bruke tid på å bli kjent før sex er aktuelt. Ikke noe galt i å ha masse sex heller men dumt når hun blir lei seg av at de ikke er ute etter mere.. Hun må ta tiden til hjelp og lære seg å sortere ut de som bare er ute etter sex, spørre som et av de første spm på Tinder hva de er ute etter,  være tydelig med at hun selv er ute etter noe seriøst, date de minst 5-10 ganger før hun gir de noe nærhet og hvis de fortsatt er interessert da så er de mer seriøse. 

Anonymkode: cdf3e...732

• Liker 1
Skrevet

Hva slags "dilemma" er dette? Hun har ikke noe dilemma, så vidt jeg kan lese meg til. Hun må bare slutte å ha sex med fremmede fyrer på første date, så unngår hun lettere å bli såret så ofte. Det lønner seg å bli kjent med og bli venner med karene først, se om det er noen kjemi og forbindelse der over litt tid først.

Hva var det greiene med han utlendingen som pleide å komme innom der hun jobbet, som hun nå plutselig vil ha likevel?? Fordi ingen andre vil ha henne, vil hun nå plutselig ha han som besøkte henne på jobb stadig vekk før, men som hun ikke ville ha da...? 

Jobber hun i butikk eller noe, så han var innom som kunde?

• Liker 4
Skrevet

Dette virker som tilfellet av «asking for a friend” i anførselstegn 🤣

Anonymkode: 8496c...5c8

• Liker 4
Skrevet

Vent med sex til 10ende date, så luker hun ut de som kun er ute etter sex.

Hvis hun er interessert i han som var innom på jobb, og han ikke var innom på jobb på en creepy måte, så tar hun kontakt. Kanskje han gikk lei. Eller kanskje han fant ut at hun drev og lå med mange menn på første date. Det er mange som ikke liker kvinner som gjør slikt.

Anonymkode: 35a7b...20b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vent med sex til 10ende date, så luker hun ut de som kun er ute etter sex.

Hvis hun er interessert i han som var innom på jobb, og han ikke var innom på jobb på en creepy måte, så tar hun kontakt. Kanskje han gikk lei. Eller kanskje han fant ut at hun drev og lå med mange menn på første date. Det er mange som ikke liker kvinner som gjør slikt.

Anonymkode: 35a7b...20b

unnskyld meg? er det jeg som er løs? de jeg lå med sa at de elsket meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

unnskyld meg? er det jeg som er løs? de jeg lå med sa at de elsket meg.

er one night stand at man er løs?

Skrevet
Million skrev (10 timer siden):

Hva slags "dilemma" er dette? Hun har ikke noe dilemma, så vidt jeg kan lese meg til. Hun må bare slutte å ha sex med fremmede fyrer på første date, så unngår hun lettere å bli såret så ofte. Det lønner seg å bli kjent med og bli venner med karene først, se om det er noen kjemi og forbindelse der over litt tid først.

Hva var det greiene med han utlendingen som pleide å komme innom der hun jobbet, som hun nå plutselig vil ha likevel?? Fordi ingen andre vil ha henne, vil hun nå plutselig ha han som besøkte henne på jobb stadig vekk før, men som hun ikke ville ha da...? 

Jobber hun i butikk eller noe, så han var innom som kunde?

det er jo en dilemma for henne, hun er tross alt 27 år gammel er ikke på noe god vei inn i kjærligheten, ikke i år ser det ut som, neste år blir hun 28, har enda ikke klart å finne en som er virkelig glad i henne. han fyren hun snakket om kunne egentlig vært en mulighet nå som hun har på en måte prøvd alt, men som sagt han kommer ikke innom lenger.

Skrevet

Jeg tror venninna di er på KG for jeg har sett flere tråder her om han som kom innom jobben. 

Anonymkode: 97213...b1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han som stalker henne på jobb burde hun hvertfall holde seg unna. Han tråkker over grenser og hvis hun godtar dette skal jeg love deg han vil fortsette å tråkke over grensene hennes som en med psykopatiske trekk som kan ødelegge henne. Stort rødt flagg han der! 

Og til tinder datingen gjelder det bare å date smartere og bruke tid på å bli kjent før sex er aktuelt. Ikke noe galt i å ha masse sex heller men dumt når hun blir lei seg av at de ikke er ute etter mere.. Hun må ta tiden til hjelp og lære seg å sortere ut de som bare er ute etter sex, spørre som et av de første spm på Tinder hva de er ute etter,  være tydelig med at hun selv er ute etter noe seriøst, date de minst 5-10 ganger før hun gir de noe nærhet og hvis de fortsatt er interessert da så er de mer seriøse. 

Anonymkode: cdf3e...732

Ja kan hende den fyren er mental eller en som er veldig forelsket, aner ikke, aldri sett han. og helt enig at det ikke burde være tabu å ha sex, har hatt en del ONS med fremmede, må være ærlig å si at jeg angret på alle unntatt en, da var det med en god venn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror venninna di er på KG for jeg har sett flere tråder her om han som kom innom jobben. 

Anonymkode: 97213...b1e

hahaha behøver ikke være henne da 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...