AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Del Skrevet 25. november 2021 Noen gode tips til hvor jeg kan finne en bra kjæreste?? Har prøvd tinder, badoo, alternative apper og alt som er. Det er bare de samme som går igjen hele tiden. Ikke så gira på å bla meg gjennom gamle flammer, naboer og skolekamerater enda en gang. Jeg har til og med prøvd å GÅ UT AV HUSET for å finne en. Byen, jobb, bussen, butikken, u name it. Nothing Tips?🥱 Anonymkode: 7d5da...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvetiden Skrevet 25. november 2021 #2 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen gode tips til hvor jeg kan finne en bra kjæreste?? Har prøvd tinder, badoo, alternative apper og alt som er. Det er bare de samme som går igjen hele tiden. Ikke så gira på å bla meg gjennom gamle flammer, naboer og skolekamerater enda en gang. Jeg har til og med prøvd å GÅ UT AV HUSET for å finne en. Byen, jobb, bussen, butikken, u name it. Nothing Tips?🥱 Anonymkode: 7d5da...d10 Hvor gammel er du? Gutt? Jente? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Del Skrevet 26. november 2021 Å flytte kan faktisk være en løsning. På de fleste mindre steder, ryktes det fort at det har kommet en singel person til bygda. Anonymkode: 4ff90...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen gode tips til hvor jeg kan finne en bra kjæreste?? Har prøvd tinder, badoo, alternative apper og alt som er. Det er bare de samme som går igjen hele tiden. Ikke så gira på å bla meg gjennom gamle flammer, naboer og skolekamerater enda en gang. Jeg har til og med prøvd å GÅ UT AV HUSET for å finne en. Byen, jobb, bussen, butikken, u name it. Nothing Tips?🥱 Anonymkode: 7d5da...d10 Dagens nettdating handler bare om sex, du finner ikke ekte kjærlighet der. Om du tror du gjør det er du bare desp. Anonymkode: 87975...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 26. november 2021 #5 Del Skrevet 26. november 2021 Du kan jo skrive litt på Kvinneguiden, og følge opp med en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 26. november 2021 #6 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen gode tips til hvor jeg kan finne en bra kjæreste?? Har prøvd tinder, badoo, alternative apper og alt som er. Det er bare de samme som går igjen hele tiden. Ikke så gira på å bla meg gjennom gamle flammer, naboer og skolekamerater enda en gang. Jeg har til og med prøvd å GÅ UT AV HUSET for å finne en. Byen, jobb, bussen, butikken, u name it. Nothing Tips?🥱 Anonymkode: 7d5da...d10 Tror du det endrer på din status? De fleste single som søker partner er også på byen, sammen med alle de andre som er opptatt. Er dere så tett i pappen at dere ikke forstår dette ? Har du rundet Tinder og alle andre datingapper og ikke funnet noen du passer sammen med? Da bør du justere kravene dine litt, eller forbli singel. Ditt valg. Eller du kan date andre fra andre steder av landet. Men da må du være villig til å flytte på deg i verste fall. Det er mitt tips. Noe du neppe tar til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #7 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen gode tips til hvor jeg kan finne en bra kjæreste?? Har prøvd tinder, badoo, alternative apper og alt som er. Det er bare de samme som går igjen hele tiden. Ikke så gira på å bla meg gjennom gamle flammer, naboer og skolekamerater enda en gang. Jeg har til og med prøvd å GÅ UT AV HUSET for å finne en. Byen, jobb, bussen, butikken, u name it. Nothing Tips?🥱 Anonymkode: 7d5da...d10 Utenfor KG ihvertfall😅 Anonymkode: 38b54...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #8 Del Skrevet 26. november 2021 DominantHr skrev (20 minutter siden): Du kan jo skrive litt på Kvinneguiden, og følge opp med en pm. Cluster-b materiale er sikkert attraktivt 😂 Anonymkode: 87975...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 26. november 2021 #9 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dagens nettdating handler bare om sex, du finner ikke ekte kjærlighet der. Om du tror du gjør det er du bare desp. Anonymkode: 87975...a1d Javel ? Og hva får deg til å tro at det forholder seg annerledes på andre arenaer? Igjen tenk litt logisk! De samme single som er ledige som du kan få, er på de andre arenaene også. Samtidig som de er på nettdating. Det er ikke slik at det er ufattelig mange single som bruker bare den gamle metoden. De aller fleste bruker i dag nettdating og mange finner kjærligheten. Om den varer lenge er en annen ting, det avhenger ikke av hvor du treffer en partner. Det avhenger av hvordan du bidrar til forholdet ditt og din partner og at dere passer sammen. Der kan dere bomme like mye på nettdating som på ONS på byen. Men igjen de som ikke forstår dette er jo tett i pappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ins0mniac Skrevet 27. november 2021 #10 Del Skrevet 27. november 2021 Har du noen hobbyer? Jeg spurte en venn(kjenner gjennom ganske altoppslukende hobby) om han villes kaffe meg en date😅 Han hadde en bestekompis som viste seg å være perfekt match for meg♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå