AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Jeg er bare så sliten av hele familien. Alltid drama med dem. Noen ganger får jeg bare lyst til å flytte vekk til en annen by, vekk fra dem. Hvem andre her har gjort det og hvordan gikk det? Tror det ville vært best for meg å bo langt vekke og bare snakke med de en gang i blandt. Jeg er 26, ingen barn og ikke gift. Anonymkode: 69885...3e3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Jeg flyttet til annet land. Det gikk bra. Det er mye lettere når man ser hverandre mindre enn en gang per år. Anonymkode: d1cd3...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg flyttet til annet land. Det gikk bra. Det er mye lettere når man ser hverandre mindre enn en gang per år. Anonymkode: d1cd3...3a2 Hva sa du til dem da du flyttet? fikk du mye mas og drama fra dem? Jeg også tenker det er lettere. spesielt for oss som har en veldig komplisert familie med mye drama. Ts Anonymkode: 69885...3e3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 Flyttet laaangt da jeg var student, kom kun på besøk til jul og litt om sommeren, aldri aktuelt å flytte «hjem» igjen til nærområdet, synes avstand fortsatt er greit selv med barn. Ikke noe drama at jeg flyttet utenlands heller, så de mer da, de kom på besøk en gang i året og kjørte de 200 milene tur/retur Anonymkode: 6ecab...e05
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 Jeg gjorde det. 15timer unna. Og det er kun min mor, som har besøkt meg , 1gang på 3år Mens jeg besøker de oftere. Anonymkode: ce00f...f1a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva sa du til dem da du flyttet? fikk du mye mas og drama fra dem? Jeg også tenker det er lettere. spesielt for oss som har en veldig komplisert familie med mye drama. Ts Anonymkode: 69885...3e3 Man kan jo bare si at man har funnet en jobb et annet sted, så enkelt er det. Anonymkode: d1cd3...3a2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva sa du til dem da du flyttet? fikk du mye mas og drama fra dem? Jeg også tenker det er lettere. spesielt for oss som har en veldig komplisert familie med mye drama. Ts Anonymkode: 69885...3e3 Du er 26. Du er voksen og bestemmer over ditt eget liv, trenger ikke ta noen diskusjon med noen som helst, bare gjør det du vil. Du trenger ikke å innlede noen diskusjon, du trenger ikke tillatelse eller noe som helst. Anonymkode: f008a...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 Det kan absolutt være sunt å flytte fra familien når det er mye drama og du ikke trives. Det betyr likevel ikke at det blir lett. Familien kommer til å protestere, og du kommer til å være usikker og miserabel i starten på det nye stedet. Så går det seg til. Det viktigste du gjør er å finne ut av hvilket sted og hvilken jobb som er best for deg. Eventuelt om det er et bra sted for en hobby du holder på med. Reis til disse stedene i forkant for å få en ''feeling'', og for å sjekke ut hvilke boligområder du kunne tenkt deg. Lei en leilighet, flytt og prøv. Flytter selv om et par mnd, har bodd på stedet i lengre perioder og vet jeg vil trives. Bryr meg selvsagt om hva familien sier, men samtidig er det mitt liv og mitt ansvar å ta vare på meg selv. Anonymkode: 30360...baf 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #9 Skrevet 26. november 2021 Gjør det da vel? Jeg flyttet til andre siden av landet da jeg var 19. Senere flyttet jeg utenlands i noen år. Null drama, og passe å se dem til sommer og til jul. Hva hindrer deg? 26 år, du burde flyttet for lengst. Anonymkode: 32f56...c88
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 Det er vel ingen som har noe med hvor du bor? Anonymkode: e139a...eb8
solmåneogstjerner Skrevet 26. november 2021 #11 Skrevet 26. november 2021 (endret) Det synes jeg du burde gjøre. Hva du skal si? Jeg har fått jobb der, jeg skal studere der eller rett og slett bare 'jeg har lyst til å flytte dit'. Ikke noe galt med det, uavhengig av familieforhold. Flytting er jo heller ikke nødvendigvis noe endelig, du kan flytte 20 ganger til i livet om du ønsker. Jeg tror det er større sjanse for at du angrer om du ikke gjør det, enn om du gjør. Kan alltids flytte tilbake om du har lyst. Jeg har flyttet flere ganger, og bodd langt borte fra familie (dog ikke fordi jeg absolutt ville bort fra dem). Det har gått strålende hver gang. Lykke til med nytt bosted 😘 Endret 26. november 2021 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er bare så sliten av hele familien. Alltid drama med dem. Noen ganger får jeg bare lyst til å flytte vekk til en annen by, vekk fra dem. Hvem andre her har gjort det og hvordan gikk det? Tror det ville vært best for meg å bo langt vekke og bare snakke med de en gang i blandt. Jeg er 26, ingen barn og ikke gift. Anonymkode: 69885...3e3 Jeg gjorde det med barn og fikk det lettere Anonymkode: 37801...da9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #13 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er bare så sliten av hele familien. Alltid drama med dem. Noen ganger får jeg bare lyst til å flytte vekk til en annen by, vekk fra dem. Hvem andre her har gjort det og hvordan gikk det? Tror det ville vært best for meg å bo langt vekke og bare snakke med de en gang i blandt. Jeg er 26, ingen barn og ikke gift. Anonymkode: 69885...3e3 Jeg flyttet langt vekk. Men ikke ibland noen mennesker fra Internett som ikke kjenner eller har hatt i livet før. Siden jeg ventet for lenge å flytte, så tok det også særdeles langt for meg å bli restaurert fra syke tanker og holdninger og levesett du har sett og blir berørt av. Det beste for deg å snakke med dem av og til, og ta styringen over ditt eget liv... Det mest ryddigste er at du søker på jobber du liker og har kompetanse og erfaring til... og sier opp jobben du har i dag. Lykke til. Anonymkode: d7fa6...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå