KoopaTroopa Skrevet 26. november 2021 #41 Del Skrevet 26. november 2021 kar90 skrev (1 minutt siden): Det er ikke resten sitt problem Du som spurte. Jeg sier bare min mening, og det er at jeg heller vil ha åpent samfunn enn nedstenginger i uoverskuelig fremtid. Viruset forsvinner jo ikke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KoopaTroopa Skrevet 26. november 2021 #42 Del Skrevet 26. november 2021 13579 skrev (36 minutter siden): Det er ingen ønskesituasjon med nedstenging og portforbud, men når det er nødvendig, har vi intet valg. Jeg skriver jo at jeg heller vil dø enn å ha det sånn fremover. Så jo, det er et valg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 26. november 2021 #43 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) KoopaTroopa skrev (54 minutter siden): Jeg skriver jo at jeg heller vil dø enn å ha det sånn fremover. Så jo, det er et valg. Men hva med oss som ikke vil se på at folk vi er glad i blir alvorlig syk og i verste fall dør? Liv og helse må komme først. Er det nødvendig så er det nødvendig. Når det kan stoppe den verste spredningen og spare manges liv og helse. Vi må ikke bare tenke på oss selv. Vi må tenke på andre mennesker også. Endret 26. november 2021 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13579 Skrevet 26. november 2021 #44 Del Skrevet 26. november 2021 KoopaTroopa skrev (2 timer siden): Jeg skriver jo at jeg heller vil dø enn å ha det sånn fremover. Så jo, det er et valg. Det er neppe så mange som vil velge en umiddelbar død fremfor en periode på noen måneder/år med streng isolering. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 26. november 2021 #45 Del Skrevet 26. november 2021 NorthernLight skrev (3 timer siden): Prøv nå å være litt seriøs.. Sivil aktivitet må nødvendigvis forbys for å stanse dette, mildere tiltak enn det vil som vi har erfart ikke føre frem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 26. november 2021 #46 Del Skrevet 26. november 2021 Ryddet for latterliggjøring, brukerangrep og svar til dette. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthernLight Skrevet 26. november 2021 Forfatter #47 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) Ser på facebook nå at Gunhild Alvik Nyborg skriver at dette kan være begynnelsen på en ny pandemi: Sitat Ser ut som dette kan være begynnelsen på en ny pandemi. R0 anslås til 10-15. Tok over for Delta i løpet av to - 2 - uker. Trolig immune escape basert på teorien, for tidlig å si sikkert. Viruset er funnet i Israel, Malawi, Egypt og trolig Belgia. Nå må vi være raske ved grensene. Endret 26. november 2021 av NorthernLight 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 26. november 2021 #48 Del Skrevet 26. november 2021 I an NorthernLight skrev (3 minutter siden): Ser på facebook nå at Gunhild Alvik Nyborg skriver at dette kan være begynnelsen på en ny pandemi: Den varianten skremmer meg. I Israel har de i det minste øvd på scenariet hvis en slik ekstra bekymringsfull variant skulle dukke opp, men har vi gjort det her? "Hils med albuen"?? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthernLight Skrevet 26. november 2021 Forfatter #49 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) Callisto83 skrev (5 minutter siden): I an Den varianten skremmer meg. I Israel har de i det minste øvd på scenariet hvis en slik ekstra bekymringsfull variant skulle dukke opp, men har vi gjort det her? "Hils med albuen"?? Ja regjeringen har ikke gjort stort mer enn hils med albuen i det siste dessverre ... Tragisk... Enig den varianten ser skummel ut.. Endret 26. november 2021 av NorthernLight 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthernLight Skrevet 26. november 2021 Forfatter #50 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) Helseministeren skal bare samle inn info som vanlig, får håpe hun ikke gjør det til hele landet er smittet... Må si hun har startet meget dårlig i sin nye jobb som Helseminister... Endret 26. november 2021 av NorthernLight 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 26. november 2021 #51 Del Skrevet 26. november 2021 Om denne varianten utkonkurrerer deltavarianten er det jo for sent uansett. Det er jo bare å innse at den mest "konkurransedyktige" varianten av viruset vil dominere uansett, samt spre seg til hele verden. Også Norge. Allerede påvist i Belgia, så vi snakker sikkert kun dager før den er påvist her også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 26. november 2021 #52 Del Skrevet 26. november 2021 Det her er resultatet av egoistiske EU. Hadde vi fokusert på å få opp vaksinedekningen over hele verden i stede for å gi 3 doser til den vestlige verden og ikke dele oppskriften med de fattige landene så kunne vi forhindret videre mutasjoner. Profitt over helse nok en gang. Innreiserestriksjoner er nok det smarteste trekket nå, samt litt effektiv hjelp til de landene som virkelig trenger det slik at verden samlet kan komme seg gjennom denne pandemien. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 26. november 2021 #53 Del Skrevet 26. november 2021 Ser at de som kan dette er bekymret for at vaksinene ikke skal virke noe særlig på denne varianten. Og med R0 enda høyere enn Delta. Rykk tilbake til start der, altså. Topp. God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 26. november 2021 #54 Del Skrevet 26. november 2021 NorthernLight skrev (52 minutter siden): Ser på facebook nå at Gunhild Alvik Nyborg skriver at dette kan være begynnelsen på en ny pandemi: Spørsmålet er hvorfor den dommedagsprofeten fortsatt får spalteplass hos mediene for å drive denne typen skremselspropaganda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthernLight Skrevet 26. november 2021 Forfatter #55 Del Skrevet 26. november 2021 Example skrev (13 minutter siden): Om denne varianten utkonkurrerer deltavarianten er det jo for sent uansett. Det er jo bare å innse at den mest "konkurransedyktige" varianten av viruset vil dominere uansett, samt spre seg til hele verden. Også Norge. Allerede påvist i Belgia, så vi snakker sikkert kun dager før den er påvist her også. Man kan kjøpe seg tid , oppskalere TISK, massetesting, tiltak mot luftsmitte osv. Man må straks sette inn strenge tiltak på grensen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthernLight Skrevet 26. november 2021 Forfatter #56 Del Skrevet 26. november 2021 Urias skrev (1 minutt siden): Spørsmålet er hvorfor den dommedagsprofeten fortsatt får spalteplass hos mediene for å drive denne typen skremselspropaganda. les litt mer før du poster. Hun skrev dette på sin egen facebook side. Hun har foresten hatt mye mer rett i ting enn FHI siden pandemien startet. Hvor mye har du lest av det hun har skrevet det siste året? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 26. november 2021 #57 Del Skrevet 26. november 2021 kar90 skrev (4 timer siden): Det er ikke resten sitt problem Nei ikke sant, men det store flertallet er vel ikke dere som hyler hysterisk her inne om tiltak heller?😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 26. november 2021 #58 Del Skrevet 26. november 2021 Callisto83 skrev (53 minutter siden): I an Den varianten skremmer meg. I Israel har de i det minste øvd på scenariet hvis en slik ekstra bekymringsfull variant skulle dukke opp, men har vi gjort det her? "Hils med albuen"?? Enda man ikke har hørt noe som helst ille om den😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 26. november 2021 #59 Del Skrevet 26. november 2021 Druid skrev (7 timer siden): At det kommer fra kina? Mest sannsynlig. At det er "skapt" der? Neppe Når CIA-.sjefen i USA- som har sett alle hemmelige dokumenter angående viruset- sier at det med all sannsynlighet kom fra Wuhan-lab`en, så tror jeg på det. Eks- CDC sjefen, eks. M15 i UK. Alle etteretningsjefer som tør uttale seg sier at dette er skapt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 26. november 2021 #60 Del Skrevet 26. november 2021 Loff77 skrev (19 minutter siden): Enda man ikke har hørt noe som helst ille om den😂 Skjønner ikke helt hva som er morsomt med og ha en beredskapsplan. Da er man i hvert fall litt forberedt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg