Palmetreet Skrevet 25. november 2021 #1 Del Skrevet 25. november 2021 Det var en koselig nyhet! Og jeg husker så godt dette intervjuet hun gjorde med en spåmann og han sa hun kom til å bli mor. Her er intervjuet. Det var med spåmannen Henning Hai Lee. https://radio.nrk.no/serie/christine/KMTE84012820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. november 2021 #2 Del Skrevet 26. november 2021 Palmetreet skrev (1 time siden): Det var en koselig nyhet! Og jeg husker så godt dette intervjuet hun gjorde med en spåmann og han sa hun kom til å bli mor. Her er intervjuet. Det var med spåmannen Henning Hai Lee. https://radio.nrk.no/serie/christine/KMTE84012820 spennende og veldig hyggelig nyhet. Håper alt går fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 26. november 2021 #3 Del Skrevet 26. november 2021 Er det mulig å komme til spåmann Henning hai Lee? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaur Skrevet 26. november 2021 #4 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) Hyggelig Endret 26. november 2021 av Kaur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 27. november 2021 #5 Del Skrevet 27. november 2021 Palmetreet skrev (På 25.11.2021 den 23.57): Det var en koselig nyhet! Og jeg husker så godt dette intervjuet hun gjorde med en spåmann og han sa hun kom til å bli mor. Her er intervjuet. Det var med spåmannen Henning Hai Lee. https://radio.nrk.no/serie/christine/KMTE84012820 Å spå at en barnløs 37 år gammel dame, som er i et langvarig forhold snart vil bli gravid.. Jeg blir ikke veldig imponert. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 27. november 2021 #6 Del Skrevet 27. november 2021 Irja skrev (2 minutter siden): Å spå at en barnløs 37 år gammel dame, som er i et langvarig forhold snart vil bli gravid.. Jeg blir ikke veldig imponert. Når du er født med en eggstokk, halv livmor og en nyre, så er mulighetene noe begrenset... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 27. november 2021 #7 Del Skrevet 27. november 2021 Sonit skrev (2 minutter siden): Når du er født med en eggstokk, halv livmor og en nyre, så er mulighetene noe begrenset... Ja, det er klart. Visste Henning Lee dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 29. november 2021 #8 Del Skrevet 29. november 2021 Irja skrev (På 27.11.2021 den 1.29): Ja, det er klart. Visste Henning Lee dette? Jeg ser jeg har fått mange likes på innlegget mitt, og det er nok til dels ikke fortjent med tanke på kommentaren din. Og jeg tenkte ikke så langt at kanskje ikke denne Henning Lee visste eller ikke visste om CD utfordringer med å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 30. november 2021 #9 Del Skrevet 30. november 2021 Sonit skrev (10 timer siden): Jeg ser jeg har fått mange likes på innlegget mitt, og det er nok til dels ikke fortjent med tanke på kommentaren din. Og jeg tenkte ikke så langt at kanskje ikke denne Henning Lee visste eller ikke visste om CD utfordringer med å bli gravid. Du har jo rett i det du skriver, men Henning Lee tok nok utgangspunktet i en "gjennomsnittlig" dame i midten av 30 årene, som i tillegg var og er i ett langvarig forhold 👌🏻 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariposa__ Skrevet 20. februar 2022 #10 Del Skrevet 20. februar 2022 Noen som vet om det var prøverør eller på normal måte? Og den graviditeten gikk fort etter hun offentligjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 21. februar 2022 #11 Del Skrevet 21. februar 2022 Mariposa__ skrev (7 timer siden): Noen som vet om det var prøverør eller på normal måte? Og den graviditeten gikk fort etter hun offentligjorde det. Det står i artikler at det ikke var planlagt, så tipper det var på naturlig vis. Tror de drøyde med å offentliggjøre fordi de ikke var sikre på om det faktisk kom til å gå bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 21. februar 2022 #12 Del Skrevet 21. februar 2022 Mariposa__ skrev (8 timer siden): Noen som vet om det var prøverør eller på normal måte? Og den graviditeten gikk fort etter hun offentligjorde det. Det står en del i denne artikkelen: https://www.vg.no/rampelys/i/G355lm/christine-dancke-er-gravid Det ser ut til at hun ble gravid på naturlig måte, og antakeligvis ikke har gått på prevensjon fordi hun er født uten en del organer og trodde hun ikke kunne bli gravid. Det var tydeligvis også usikkerhet rundt om barnet ville overleve svangerskapet pga manglende organer hos Christine, så det er ikke noe rart om de ventet lenge med å offentliggjøre det. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 21. februar 2022 #13 Del Skrevet 21. februar 2022 Variert skydekke skrev (8 timer siden): Det står en del i denne artikkelen: https://www.vg.no/rampelys/i/G355lm/christine-dancke-er-gravid Det ser ut til at hun ble gravid på naturlig måte, og antakeligvis ikke har gått på prevensjon fordi hun er født uten en del organer og trodde hun ikke kunne bli gravid. Det var tydeligvis også usikkerhet rundt om barnet ville overleve svangerskapet pga manglende organer hos Christine, så det er ikke noe rart om de ventet lenge med å offentliggjøre det. Hun mangler ikke organer, da hadde hun ikke kunnet bli gravid. Hun er født med halv livmor og en nyre og bare en eggstokk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 21. februar 2022 #14 Del Skrevet 21. februar 2022 Gull vaffel skrev (6 minutter siden): Hun mangler ikke organer, da hadde hun ikke kunnet bli gravid. Hun er født med halv livmor og en nyre og bare en eggstokk. Mener du at hun ikke mangler noen organer når hun har én eggstokk og én nyre? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 21. februar 2022 #15 Del Skrevet 21. februar 2022 Variert skydekke skrev (3 minutter siden): Mener du at hun ikke mangler noen organer når hun har én eggstokk og én nyre? Normalt sett er man født med to nyrer, to eggstokker og én livmor. Hun har fortsatt én nyre, én eggstokk, og en halv livmor. Vil ikke si hun mangler ORGANER, men vil si at tre av organene er redusert med ca 50 prosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 21. februar 2022 #16 Del Skrevet 21. februar 2022 Klump skrev (3 timer siden): Normalt sett er man født med to nyrer, to eggstokker og én livmor. Hun har fortsatt én nyre, én eggstokk, og en halv livmor. Vil ikke si hun mangler ORGANER, men vil si at tre av organene er redusert med ca 50 prosent. Jeg tenker hun mangler organer, en nyre er jo et organ, og man sier organtransplantasjon selvom noen bare «gir bort» en nyre… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. februar 2022 #17 Del Skrevet 21. februar 2022 (endret) Uansett mangel på organer eller ei, ble hun i forrige uke mamma til et lite mirakel❤ Endret 21. februar 2022 av Tough cookie 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå