Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan foregår det?

stemmer det at de setter en hel hånd langt inni deg for å få den ut/se om alt er kommet ut?

Anonymkode: 76df9...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hel hånd er mindre enn hodet på barnet. Dåsa di tåler det 

Anonymkode: ef584...8f1

• Liker 6
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Får en rie til og den renner egentlig bare ut. De ser jo at den har kommet ut, ingen hånd 

Skrevet

Husker jeg følte meg helt ferdig, til de beklager og sa at morkaken også måtte ut. De stakk inn hendene, trøkket masse på magen min og styrte der nede. Jeg var så fjern på babylykke og lystgass at jeg vet ikke helt hva som skjedde, men det var ikke akkurat deilig

• Liker 2
Skrevet

Ikke det jeg husker, den kom ut av seg selv. Man har rier til den er ute. Hender både her og der må du regne med uansett. Fing i rompa f.eks😉

Anonymkode: 9664e...a74

• Liker 4
Skrevet

De trykket noen ganger på magen for å få den ut. Var litt ubehagelig. Om de hadde en neve inni der vet jeg ikke... husker ikke da det var så mye som skjedde på en gang. 

Anonymkode: e06a5...d36

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En hel hånd er mindre enn hodet på barnet. Dåsa di tåler det 

Anonymkode: ef584...8f1

Noe annet med hode på min Egen baby som skal ut på naturlig måte og hender til fremmede. 

• Liker 3
Skrevet
Silla123 skrev (4 minutter siden):

Husker jeg følte meg helt ferdig, til de beklager og sa at morkaken også måtte ut. De stakk inn hendene, trøkket masse på magen min og styrte der nede. Jeg var så fjern på babylykke og lystgass at jeg vet ikke helt hva som skjedde, men det var ikke akkurat deilig

Uff gruer meg, det virker ikke behagelig en plass

• Liker 1
Skrevet

Ikke det jeg husker, den kom ut av seg selv. Man har rier til den er ute. Hender både her og der må du regne med uansett. Fing i rompa f.eks😉

Anonymkode: 9664e...a74

Hvorfor i alle dager finger i rumpa?

Skrevet

Den kom ut selv på en rie

Anonymkode: d3d00...4ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor i alle dager finger i rumpa?

Godt og varmt. 

Anonymkode: 55edb...0c0

Skrevet

De trykket noen ganger på magen for å få den ut. Var litt ubehagelig. Om de hadde en neve inni der vet jeg ikke... husker ikke da det var så mye som skjedde på en gang. 

Anonymkode: e06a5...d36

Jeg som trodde fødsel ikke kunne bli verre 

• Liker 1
Skrevet

Morkaka bare skled ut mens jordmor sydde meg begge gangene. Merket ikke noe til egentlig, ingen smerter, var som føde en geleklump

Men vær forberedt på fingre der nede uansett. Jeg var ikke forberedt på at det skulle være så ubehagelig å få masse fingre opp både i hull en og to første gangen og opplevde det nærmest traumatisk. Med andre skrev jeg det i fødebrevet og ta ble det tatt mye mer hensyn, så da var det ikke ikke. 

Anonymkode: 22ea1...518

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den kom ut selv på en rie

Anonymkode: d3d00...4ca

Håper det samme skjer med meg da..

Skrevet

Min kom ikke ut. Mange forskjellige hender langt inni meg, helt forjævlig vondt. De fikk meg også til å revne mer. Hver person som kom inn bare VISSTE at DE var den som kunne få den ut. Måtte i narkose for at de skulle få den ut til slutt.

Til vanlig kommer den heldigvis ut av seg selv, du forsetter å ha rier til den er ute.

Anonymkode: f7d39...7a8

• Liker 4
Skrevet

Med min første ble jeg bedt om å hoste en gang eller to, og så bare skled den ut. Ikke noe som helst ubehag. Med de to andre barna satt morkaka fast og måtte opereres ut, men det er heldigvis ikke vanlig. De fleste jeg har hørt om har ikke hatt noe issues med morkaka.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Morkaka bare skled ut mens jordmor sydde meg begge gangene. Merket ikke noe til egentlig, ingen smerter, var som føde en geleklump

Men vær forberedt på fingre der nede uansett. Jeg var ikke forberedt på at det skulle være så ubehagelig å få masse fingre opp både i hull en og to første gangen og opplevde det nærmest traumatisk. Med andre skrev jeg det i fødebrevet og ta ble det tatt mye mer hensyn, så da var det ikke ikke. 

Takk skal ta det med i fødebrevet da! Syns ikke deg virker digg en plass med alle de hendene som skal over alt

Skrevet

Husker ikke om de tok en hånd oppi der, men det kan nok stemme😅 var så mye som skjedde på en gang så husker ikke så mye, men synes det er verre å tenke tilbake på det nå enn jeg husker det var i øyeblikket😂 husker jeg reagerte veldig på at de satte en sprøyte i låret mitt da, for å få livmora til å trekke seg sammen tydeligvis😅 

Anonymkode: 3b49d...689

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvis jeg kan spør hvorfor i alle dager skal de ha fingre opp i hull 2 også?

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde grudd meg veldig for å få ut morkaka, siden jeg hadde hørt skrekkhistorier om det. Da babyen var ute, husker jeg at jeg tenkte: «Å nei, jeg har glemt at morkaka også må ut.»  Husker spurte jordmor om når morkaka skulle ut, men den var visst allerede kommet ut uten at jeg hadde merket det. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...