AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Må si det er godt å kjenne på de følelsene igjen, litt deilig følelse, litt spenning og "rus". Jeg er i et forhold og jeg flørter ikke med denne kollegaen, ikke viser jeg interesse heller, og når han spør om vi kan ta lunsj sammen så har jeg alltid en unnskyldning på si. Men jeg liker at han bryr seg, at han gir meg så mye med oppmerksomhet, at jeg av alle mine flotte kolleger er hun han synes noe om. Han er dødskjekk, snill og faglig dyktig. Han sitter alltid rett ved siden av meg når det er møter og kommer bort med kaffe. Vi jobber ikke sammen bestandig, men kan ha felles møter og samarbeide om visse prosjekter iblant. Jeg elsker min samboer så høyt så det er helt uaktuelt å tenke tanken engang, men plutselig istad fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg tenker på han. Hva er det jeg driver med? Skal jeg tillate de følelsene eller løpe vekk fra de? Får sommerfugler hver gang jeg ser denne fyren, og tenker på han bestandig. Jeg kommer ikke til å agere, ikke snakk om, jeg vet det er en uskyldig greie men likevel liker jeg ikke tanken på at jeg tenker på noen andre enn min kjære og jeg liker ikke at tankene om han er så altoppslukende. Anonymkode: e1023...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Det er lov å være litt forelsket, så lenge du ikke gjør noe med det. Det går over etter hvert Anonymkode: ab4af...28e 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 hvorfor tenker du på han? du er allerede i et forhold, hvorfor åpner du deg selv for slike romanse tanker? steng dem ute. og en ting? har du tenkt på hvorfor han valgte deg? kanskje fordi du er en av de som ga mest oppmerksomhet. Anonymkode: 44e99...3c1 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hvorfor tenker du på han? du er allerede i et forhold, hvorfor åpner du deg selv for slike romanse tanker? steng dem ute. og en ting? har du tenkt på hvorfor han valgte deg? kanskje fordi du er en av de som ga mest oppmerksomhet. Anonymkode: 44e99...3c1 Nei, ikke gitt noe oppmerksomhet, ikke litt engang. Aner ikke hvorfor meg. Men du sier noe, jeg må stenge dem helt ute. Anonymkode: e1023...fd3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): hvorfor tenker du på han? du er allerede i et forhold, hvorfor åpner du deg selv for slike romanse tanker? steng dem ute. og en ting? har du tenkt på hvorfor han valgte deg? kanskje fordi du er en av de som ga mest oppmerksomhet. Anonymkode: 44e99...3c1 Men er det galt da, å kun ha "følelser" uten å handle? Anonymkode: e1023...fd3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 Ingenting av det du beskriver er noe «bevis» på at han er betatt av deg. Anonymkode: 52a16...442 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #7 Skrevet 25. november 2021 Har samme greia, forskjellen er at jeg er 100% åpen med min mann om det og det er null problem 😊 Anonymkode: 16ba0...e2c 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #8 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, ikke gitt noe oppmerksomhet, ikke litt engang. Aner ikke hvorfor meg. Men du sier noe, jeg må stenge dem helt ute. Anonymkode: e1023...fd3 det rimer ikke at du ikke gir han noe som helst oppmerksomhet. tror ikke han valgte å fokusere på deg pga du er deg. at du er pen, javel det er du ikke alene om. har edu hatt forhold med han før? nei. er det en kollega eller er det en annen? Anonymkode: 44e99...3c1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #9 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men er det galt da, å kun ha "følelser" uten å handle? Anonymkode: e1023...fd3 Både ja og nei. følelser oppstår men hvis du lar dem gro, da begynner det å bli i grenseland av det er galt ja. den eneste du må ha følelser for er samboeren din Anonymkode: 44e99...3c1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #10 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men er det galt da, å kun ha "følelser" uten å handle? Anonymkode: e1023...fd3 Nei, det er ikke galt å ha dem, det kan vi ikke alltid så mye for. Men å kjenne så mye på dem, det blir fort å leke med ilden. Anonymkode: b795a...a89 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #11 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det er ikke galt å ha dem, det kan vi ikke alltid så mye for. Men å kjenne så mye på dem, det blir fort å leke med ilden. Anonymkode: b795a...a89 Jeg liker spenningen. Jeg hadde aldri i livet rørt denne kollegaen, så skjønner ikke hvorfor det er å "leke med ilden" det eneste jeg ikke liker er at jeg i det hele tatt tenker på han og får sommerfugler når jeg ser han. Jeg er ikke redd for å handle, det skjer ikke og er ikke verdt det. Anonymkode: e1023...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 Slapp heeeelt av! Dette høres det ut som du håndterer helt perfekt! Du kommer til å oppleve tiltrekning mot andre flere ganger gjennom livet, det er helt normalt, og ingen har noe med hva som skjer i tankene dine. Så lenge du ikke agerer på det har du ikke gjort noe galt, kos deg litt med spenningen på respektabel og vennskapelig avstand og dra hjem og hygg deg med samboeren din Anonymkode: 59a69...49a 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #13 Skrevet 26. november 2021 Jeg har vært borti litt av det samme. Får du det du trenger av samboeren din? Nok oppmerksomhet, anerkjennelse og bekreftelse? Gjør noe hyggelig med samboer de beste ukene. Dersom du ikke føler han gir deg nok, gi han beskjed. Si at de neste ukene er litt tøffe på jobb, og at du trenger litt ekstra oppmerksomhet fra han. Så ordner dette her seg. Hvis du føler kollegaen din flørter vær litt mer nøytral dersom du ikke allerede er det. Anonymkode: 2a265...097 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #14 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Både ja og nei. følelser oppstår men hvis du lar dem gro, da begynner det å bli i grenseland av det er galt ja. den eneste du må ha følelser for er samboeren din Anonymkode: 44e99...3c1 Hvorfor i alle dager kan man ikke ha følelser for flere? Det er da helt normalt 🤷🏻♀️ Anonymkode: 2a7e6...653 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #15 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei, ikke gitt noe oppmerksomhet, ikke litt engang. Aner ikke hvorfor meg. Men du sier noe, jeg må stenge dem helt ute. Anonymkode: e1023...fd3 Dersom du ser på dem som forbudte, vil de vokse seg større, og du vil få mye mer vondt, gnag og dårlig samvittighet. Jeg synes du bør fortsette å gjøre som du gjør. Kos deg på jobb uten å gi ham noe mer enn de andre, føl deg sexy og la det gå ut over mannen din hjemme. Fantasier er også lov. Hilsen en som har vært gift i 20 år, fremdeles lykkelig med ham selv om jeg har satt pris på at andre har gitt meg oppmerksomhet innimellom. Det at jeg føler meg bra gjør meg bare til en gladere person, og det er bra for alle. Jeg har heller aldri vært redd for å gjøre noe med det, og heller ikke vært i nærheten. Anonymkode: b8397...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #16 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært borti litt av det samme. Får du det du trenger av samboeren din? Nok oppmerksomhet, anerkjennelse og bekreftelse? Gjør noe hyggelig med samboer de beste ukene. Dersom du ikke føler han gir deg nok, gi han beskjed. Si at de neste ukene er litt tøffe på jobb, og at du trenger litt ekstra oppmerksomhet fra han. Så ordner dette her seg. Hvis du føler kollegaen din flørter vær litt mer nøytral dersom du ikke allerede er det. Anonymkode: 2a265...097 Samboer er verdens beste, gir meg masse oppmerksomhet og er en kjekk mann på alle måter, jeg bare synes denne kollegaen er fin også. Er 35 år og føler meg utdatert, så litt gøy med oppmerksomhet iblant 😉 Anonymkode: e1023...fd3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #17 Skrevet 26. november 2021 Du kommer ikke til å agere. Saken er løst 🙂 Det er ikke ulovlig å kjenne på følelsen av at man er attraktiv. Bare anerkjenn den følelsen 🙂 Så lenge det er kun det som er temaet, så ser jeg ikke noe problem med dette. Har selv ei dame som opptrer på samme måte som kollegaen din hvor hun gir meg komplimenter, benytter hver anledning når det er møter osv til å sette seg ved siden av meg. Jeg synes også det er koselig å ''bli lagt merke til'', men når det er sagt, jeg elsker dama mi og jeg kommer heller aldri til å gjøre noe for å såre min kjære. Det er bare veldig godt å føle seg attraktiv, fra tid til annen 🙂 Kos deg med følelsen, så har du ei strålende helg med mannen din når du kommer hjem fra jobb 😉 Anonymkode: 6f3f2...459
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. november 2021 #18 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboer er verdens beste, gir meg masse oppmerksomhet og er en kjekk mann på alle måter, jeg bare synes denne kollegaen er fin også. Er 35 år og føler meg utdatert, så litt gøy med oppmerksomhet iblant 😉 Anonymkode: e1023...fd3 Hvis det var din samboer som var betatt av en kollega, hva slags tips ville du gitt til ham?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #19 Skrevet 26. november 2021 Det er lov å se på menyen, så lenge du spiser hjemme. Anonymkode: d5264...f69
AprilLudgate Skrevet 26. november 2021 #20 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg liker spenningen. Jeg hadde aldri i livet rørt denne kollegaen, så skjønner ikke hvorfor det er å "leke med ilden" det eneste jeg ikke liker er at jeg i det hele tatt tenker på han og får sommerfugler når jeg ser han. Jeg er ikke redd for å handle, det skjer ikke og er ikke verdt det. Anonymkode: e1023...fd3 Njæ, se på det som uskyldig hyggelig spenning. Du får sommerfugler i magen - det er dessverre er rødt flagg for deg. Så du håndterer det riktig ved å unngå unødig kontakt. Løsningen er at du fortsetter med det Det er hyggelig for alle å få positiv bekreftelse av noen man synes godt om 🤷♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå