Gå til innhold

Ville du ansatt disse personene [body mods]?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor? Hvorfor ikke?

person.thumb.png.56adc781fb38417b4fbb2f33e4f9ff15.png

Anonymkode: b485c...dc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det kommer helt an på. I et yrke hvor synlige tatoveringer ikke er innafor og hvor man er i kontakt med mye forskjellige mennesker, så nei. Folk er veldig ulike og noen kan jo bli skremt av et slikt utseende. 

Dette er jo en retning de har valgt selv i livet, og selvsagt utelukker dette enkelte jobber. En som har tatovert seg såpass mye passer vel bedre i en rolle som tatovør eller på sosiale medier av noe slag, hvor de når ut til en spesifikk gruppe mennesker, eventuelt i en jobb hvor de ikke er så mye fysisk i kontakt med kunder. 

Anonymkode: 3978b...357

Skrevet

Nei. Ferdig snakket.

Ikke noe imot egenidentitet som er anderledes enn flerparten, og ønske om å skille seg ut. Men for meg er dette noe jeg ikke hadde ansatt. Det lyser ganske mange andre issues som er avgjørende. Ikke tatoveringene i seg selv

• Liker 2
Skrevet

Nei,  jobber i bryllupsbransjen. Passer seg ikke der. Men om man gjør dette med seg selv, så har de vel jobber der dette passer fint inn. 

Anonymkode: 26906...150

Skrevet

Dette må vel være Boogey Man som de snakket om i den scenen fra John Wick 🤣 Baba Yaga 😆 

Trenger iallfall ikke noe Slender Man, når man ser han der, haha.  Slender Man er helt Wuss Boy i forhold til han her.

Anonymkode: 9488f...baf

• Liker 3
Skrevet

Hadde funka fint på jobben min hvor det er en gjeng med film- og spillnerder som lager animert film, reklame og karakterdesign til spill etc. Å ha en "levende" karakter i studio hadde bare tilført mer kreativitet og entusiasme hos kunder.

Anonymkode: fb9e9...143

Skrevet

Tror det hadde gått dårlig å ha denne på min arbeidsplass. Jobber på demensavdeling.

Anonymkode: c6352...a57

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke.

Jobber i butikk og det der hadde skkremt bort mange av kundene.

Anonymkode: 17149...67c

Skrevet

Nei jeg ville ikke ansatt sinnsyke folk

Anonymkode: b7415...a25

Skrevet

Om jeg hadde hatt en butikk med salg av sære spill, fantasylitteratur eller comics ja. Ellers i kontorjobber uten kundekontakt om de var dyktige på noe.

Anonymkode: 547c5...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...