Gå til innhold

Fungerer sparkebukse med fot til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har man samme problemet der som med større barn at proporsjonene ikke samsvarer helt?

Tenkte man da slapp sokker som faller av. Hva foretrekker dere til de aller minste? 

Anonymkode: d31de...e1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker, men de vokser mye fortere ut av dem. Blir for trangt og kort på lange bqrn

Anonymkode: 7400f...a1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Funker, men de vokser mye fortere ut av dem. Blir for trangt og kort på lange bqrn

Hva bruker dere da, tights eller strømpebukse?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva bruker dere da, tights eller strømpebukse?

Bukse og sokker, strømpebukse osv. vokste ut av sparkebukse med ben etter 3 dager, mens alt det andre i 50. Fortsatt passet 

Skrevet

Funker ikke på mine, barna sparket med beina og det ble knute på beina...

fant strømpebukse merker jeg likte og bruke det eller tights og bukser med sokker som var merker jeg likte😀 må bare prøve deg frem

Anonymkode: d2598...1f4

Skrevet

Vår var alt for lang til buksene med fot. Brukte egentlig aldri sokker på henne. Hun går fortsatt 99% av tiden uten sokker nå 5år senere. 

Anonymkode: a61ee...d75

Skrevet

Brukte bare bukse og sokker på mine, hadde ikke behov for strømpebukse eller lignende.

Anonymkode: 6d02a...774

Skrevet

Kan dere linke til disse buksene dere bruker på nyfødt?

Skrevet

Syns de er geniale. Oppdaget di når jeg fikk barn nr 2, å bare hatt det til de andre😊syns bare de mister sokker hele tiden hvis ikke 0 så ser det litt mrr bukse ut enn strømpebukset👍

Skrevet

Nei, foten går ikke inn der foten skal ofte, jeg bruker bukse og sokker på min baby 😊

Anonymkode: a83f9...56c

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke funket her, brukte bukse og sokker i stedet. 

Anonymkode: 5643b...3bb

Skrevet

Bruker bare bukse og sokker. Bukser med fot ble fort for små i foten når resten av buksa egentlig passet. Strømpebukser er ok. Minsten er 9 måneder og vi har enda ikke mistet en sokk. Bare å passe på at man har sokker som sitter dt stykke opp på leggen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller har man samme problemet der som med større barn at proporsjonene ikke samsvarer helt?

Tenkte man da slapp sokker som faller av. Hva foretrekker dere til de aller minste? 

Nei det er bortkastet. De sparker og trekker beina opp mot magen hele tiden. Da havner plutselig det ene beinet på feil plass inni sparkebuksa osv. 

Du må bruke noe som sitter tett mot kroppen og som de ikke kan sparke seg ut av. Nemlig strømpebukser!

Body, strømpebukse og sokker er det eneste jeg har brukt på mine 3 når vi er hjemme.

Anonymkode: 93ebe...e73

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei det er bortkastet. De sparker og trekker beina opp mot magen hele tiden. Da havner plutselig det ene beinet på feil plass inni sparkebuksa osv. 

Du må bruke noe som sitter tett mot kroppen og som de ikke kan sparke seg ut av. Nemlig strømpebukser!

Body, strømpebukse og sokker er det eneste jeg har brukt på mine 3 når vi er hjemme.

Anonymkode: 93ebe...e73

Blir ikke strømpebukse veldig varmt om sommeren? Det sitter jo så tett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Blir ikke strømpebukse veldig varmt om sommeren? Det sitter jo så tett.

Klær som sitter tett er kaldere enn løse plagg. Det er jo luften som isolerer, ikke plagget. 

Anonymkode: 0a116...e0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klær som sitter tett er kaldere enn løse plagg. Det er jo luften som isolerer, ikke plagget. 

Anonymkode: 0a116...e0a

Nei, jeg klarer ikke selv å gå med strømpe om sommeren, men en litt løs tights/bukse går bra.

Skrevet

Vanlig bukse og sokker. Alle heldresser og ting med fot på er skikkelig irriterende. Heldresser fordi man skifter bleie 20 ganger i døgnet 🤣 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jeg fortrakk plagg med fot til mine unger. Sokker bare faller av de minste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...