mannfolket Skrevet 1. november 2022 #61 Del Skrevet 1. november 2022 On 10/31/2022 at 9:55 PM, AnonymBruker said: Think again. Anonymkode: 40754...e37 Think twice? Jeg vil ikke slikke juggel, jeg vil slikke perlen…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #62 Del Skrevet 1. november 2022 Er mann og har en Prinsalbert, og ikke la deg påvirke av disse som mener at det er 90 tallet, usexy osv. Viktigste er jo tross alt deg og ditt ve og vel. Ønsker du å pierce klitoris skal du gjøre dette. Har selv hatt mye glede av min prinsalbert (piercing gjennom hodet). Kjører MC og denne vibrerer så godt, og når den i tillegg gjør det hele mer godt under sex så er det bare å gi gass. Så er det kjekt å være «utsmykket» med noe som folk ikke gjerne tror. På jobben bærer jeg dress, strøken i tøyet og alt på stell. Anonymkode: 24524...8a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #63 Del Skrevet 2. november 2022 Ikke gjør det, underlivet ditt vil for alltid stinke. Smaken av metal i en klam fitte er helt jævlig, snakker av erfaring 😂 Anonymkode: a0839...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #64 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke gjør det, underlivet ditt vil for alltid stinke. Smaken av metal i en klam fitte er helt jævlig, snakker av erfaring 😂 Anonymkode: a0839...463 For meg høres det ut som at du har erfaring med dårlig hygiene og billig krams, ikke piercing 😂. Anonymkode: 40754...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #65 Del Skrevet 2. november 2022 Harry pynt for harry folk. Anonymkode: 4c2e3...206 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå