Gå til innhold

Piercing i klitoris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde 2 stk i klitorishetta, en ring horisontalt og en label vertikal. I ringen var det dobbelkule for ekstra tyngde. Denne støtte jo mot den nederste kula på labelen, som igjen hvilte på klitorishodet. 

Hadde 0 seksuell funksjon.

Jeg begynte med en enkel lett horisontalt ring og bygde meg oppover da det ikke ga effekt.

Men det var ikke vondt og overraskende kort grotid. 

Jeg er usikker på det direkte lovverket ang det å stikke i selve klitoris, jeg TROR det går mer på piercerens etiske retningslinjer. Det anbefales ihvertfall ikke, i frykt for å ødelegge et nytelsesenter. Jeg kjenner ei som har det. Det var han som stakk en god venn av henne. Hun hadde ingen seksuelle følelser  hadde aldri hatt heller. Så i et forsøk på å vekke disse følelsene gikk kan med på å pierce igjennom selve klitoris. Det hjalp dessverre ikke..

Anonymkode: e7ce6...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tenkt litt på mensen i samme slengen?

Anonymkode: e6b0b...c0c

Hva med mensen?

Anonymkode: 41ba8...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod skrev (På 25.11.2021 den 21.35):

Jeg har ikke tatt det selv - enda.

Men etter det jeg har lest er det langt ifra den verste å ta. Grotiden er visst også kjapp. Det er jo i hetten over det mest sensitive punktet, så det høres nok vondere ut enn man antar det er 😊

Hette? alle har jo ikke hette over klitoris, jeg har ikke det.

Anonymkode: af594...100

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 16.31):

Så du gjorde det pga lystproblemer? 

Anonymkode: d5ab5...69d

Nei, jeg gjorde det fordi jeg synes det er sexy med piercinger, pirrende og kult. 

Lysten er alltid til stede, med eller uten piercing. Blir litt som et sexleketøy for meg, bra sex blir enda mer pirrende med kult tilbehør. Litt som med god mat, har du godt tilbehør, så smaker maten enda bedre. 

Anonymkode: fcd27...4a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 18.11):

Det er vel alltid hette over klitoris? Ligger din helt åpen mellom kjønnsleppene? 

Anonymkode: 8d887...c58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 18.16):

Nei, jeg gjorde det fordi jeg synes det er sexy med piercinger, pirrende og kult. 

Lysten er alltid til stede, med eller uten piercing. Blir litt som et sexleketøy for meg, bra sex blir enda mer pirrende med kult tilbehør. Litt som med god mat, har du godt tilbehør, så smaker maten enda bedre. 

Anonymkode: fcd27...4a9

Jeg synes analogien er dårlig. Det er vel heller et forsøk på å bruke kunstige hjelpemidler i den håpløse jakten på stadig sterkere stimuli, som jo i lengden ikke har noen effekt.

Anonymkode: 4c2e3...206

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 18.11):

Det er som om en mann skulle blitt født uten forhud. Har du vært hos legen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke vondt, de tar den i forhuden til klitoris, og det var som en enkelt sprøytestikk. Litt ømt en dag eller to. Hadde ingen infeksjoner, hadde min i 12 år. Jeg personlig merket ikke noe på sexen. Hadde hørt man kunne løpe i trappen også få orgasme, det stemte ikke 🤣🤣

I tungen var mye vondere å ta. 

Anonymkode: f5e2a...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var ikke vondt, de tar den i forhuden til klitoris, og det var som en enkelt sprøytestikk. Litt ømt en dag eller to. Hadde ingen infeksjoner, hadde min i 12 år. Jeg personlig merket ikke noe på sexen. Hadde hørt man kunne løpe i trappen også få orgasme, det stemte ikke 🤣🤣

I tungen var mye vondere å ta. 

Anonymkode: f5e2a...afd

Hvordan så det ut når du tok den ut? Er hullet veldig synlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok i kappen og i klitoris samtidig. Det er sikkert 20 år siden nå. Orgasmene ble for meg ekstreme. Den i klitten falt desverre ut for noen år siden. Og jeg har ikke tenkt og utsette meg for ydmykelsesen i og skreve i et piercing studio igjen. Mem angrer overhodet ikke. Min piercer sa kombinasjonen var uvanlig, så jeg er ikke sikker på at mange utførte disse.

Anonymkode: bc46c...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det i min ungdom. Synes ikke det var så ille å ta den. De setter den ikke gjennom klitoris, men over.

Merket ikke så stor forskjell på sexen, var vel mest i veien. Mannfolk elsket den da. Var ikke så vanlig med piercing «der» på den tiden.

Klarte å miste den en heftig natt da 😉

Anonymkode: c38a5...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.11.2021 den 3.12):

Du er fryktelig redd for å leve ut noe som ligner på seksualitet. Verken piercing eller glattbarbering er det minste uhygienisk. Vann og såpe funker på alt.

Anonymkode: 40754...e37

For en cope. Den du svare told nothing but facts 

Anonymkode: 6bc75...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 21.03):

Merket ikke så stor forskjell på sexen, var vel mest i veien. Mannfolk elsket den da. Var ikke så vanlig med piercing «der» på den tiden.

Klarte å miste den en heftig natt da 😉

Anonymkode: c38a5...13f

Sukk ja, det kan jeg absolutt se for meg. Tenk å hatt ei dame med et supersexy smykke akkurat der! Det hadde rabla for meg. Så like greit at jeg ikke får oppleve det kanskje 😂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/25/2021 at 9:25 PM, AnonymBruker said:

Har veldig lyst å ta piercing i klitoris, men er redd for at det gjør så utrolig vondt.

Dere som har gjort det, hvor vondt var det? Hvor lenge etterpå måtte dere vente før dere hadde sex? Og ble sexen enda bedre?

Anonymkode: 80deb...6c9

Klitoris skal jo suges og slikkes på, og da må jo piercing være noe malplassert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
mannfolket skrev (1 time siden):

Klitoris skal jo suges og slikkes på, og da må jo piercing være noe malplassert? 

Think again.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok min for 10/11 år siden, har en der og en i den indre leppen. Det høres vondere ut enn det var, en tar ikke igjennom klitoris. 

1658136055_Screenshot_20221101-012318_SamsungInternet.thumb.jpg.cf760c93b1256b1c947f61220b900b52.jpg

Og hvorfor? Fordi jeg liker det, jeg (altså eieren og den eneste i denne verden som bestemmer over min kropp) synes det er fint og sexy. Har absolutt ingen intensjoner om å ta de ut med det første heller nei.

Anonymkode: 704b4...4f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tok min for 10/11 år siden, har en der og en i den indre leppen. Det høres vondere ut enn det var, en tar ikke igjennom klitoris. 

1658136055_Screenshot_20221101-012318_SamsungInternet.thumb.jpg.cf760c93b1256b1c947f61220b900b52.jpg

Og hvorfor? Fordi jeg liker det, jeg (altså eieren og den eneste i denne verden som bestemmer over min kropp) synes det er fint og sexy. Har absolutt ingen intensjoner om å ta de ut med det første heller nei.

Skulle ønske dama mi hadde det samme, det kan være utrolig hot og sexy dersom en ikke overdriver. Det er nok en veldig stor barriere for mange, å fysisk gjøre dette, forståelig nok. Modig gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (7 timer siden):

Skulle ønske dama mi hadde det samme, det kan være utrolig hot og sexy dersom en ikke overdriver. Det er nok en veldig stor barriere for mange, å fysisk gjøre dette, forståelig nok. Modig gjort. 

Ja det er nok som du sier, en barriere kanskje. For meg var det ikke smerte i seg selv jeg var så veldig redd for men kanskje mer det å være så blottlagt på studioet, men det er akkurat som gynekolog igrunn.. De folka der har sett så mye og det er nok mange historier i veggene på slike studioer og de er så profesjonelle at det var virkelig ingen heft i det hele tatt. Noen liker pircing andre ikke så mye, men jeg også synes det kan være sexy i passe porsjoner 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...