Gå til innhold

Piercing i klitoris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har veldig lyst å ta piercing i klitoris, men er redd for at det gjør så utrolig vondt.

Dere som har gjort det, hvor vondt var det? Hvor lenge etterpå måtte dere vente før dere hadde sex? Og ble sexen enda bedre?

Anonymkode: 80deb...6c9

Hahaha noen som ønsker og gjøre som Tania fra førstegangstjenesten. Slå til og imponer din Lauritzen sier bare jeg 😂😂😂

Hahah neida men det er ganske ulogisk og gjøre det du får ikkke noe spesielt ut av det annet enn at det vil. Henge en øredobb lignende dings på kitten din.. Ikke verdt det spør du meg. 

Anonymkode: f9fe1...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke rørt klitoris. Det finnes bedre alternativer der nede som er minst like fine. At det gir så mye ekstra tror jeg ikke, men du føler deg sexy, og det er en stor premie. Det er en god følelse.

Anonymkode: 40754...e37

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok i hudfolden over klitten for et par år siden, de sa det ikke var lov i selve klitten.  Stikket var ikke særlig vondt og gikk over veldig fort. Var bare veldig uvant.  Var ømt etterpå, men ingen krise. MYE verre å ta både i tunga og i ørebrusken. 

Etter ca 3 uker var jeg sykt kåt hele tiden fordi det var så følsomt. Men man skal jo ikke ha sex på 3 mnd eller noe? De første orgasmene var helt ville.  Nå, flere år senere merker jeg vel egt ikke noen forskjell på før og etter, men den er jo pen å se på da.

Vurderer litt å ta den ut da jeg synes det er litt harry. Jeg fjernet jo i tunga av samme grunn.

Anonymkode: 41ba8...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok i klitoris,  eller den munner ut oppå klitoris da så den er i hetten. Den ser bedre ut enn den er til nytte. Er mest i veien så jeg har tatt den ut🙂 men kanskje den minst vonde jeg har tatt og grotiden er kort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 21.39):

Var vondt, men det sier seg selv. Tunga var verre, synes jeg. 

Ble overraskende fort bra, tror jeg hadde sex ganske kjapt etterpå, både jeg og typen fikk ekstra lyst pga den ;)

Jepp, sexen ble bedre! Trange olabukser også, sitte på mc-setet også ;)

Anonymkode: fcd27...4a9

Så du gjorde det pga lystproblemer? 

Anonymkode: d5ab5...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 21.25):

Har veldig lyst å ta piercing i klitoris, men er redd for at det gjør så utrolig vondt.

Dere som har gjort det, hvor vondt var det? Hvor lenge etterpå måtte dere vente før dere hadde sex? Og ble sexen enda bedre?

Det er fryktelig uhygienisk. Akkurat som å glattbarbere, det er også veldig uhygienisk. 

Anonymkode: 9a413...e9f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod skrev (8 minutter siden):

Hvorfor?

Fordi slikt ikke er sexy og behagelig. 

Det var ikke meg du siterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 16.42):

Det er fryktelig uhygienisk. Akkurat som å glattbarbere, det er også veldig uhygienisk. 

Du er fryktelig redd for å leve ut noe som ligner på seksualitet. Verken piercing eller glattbarbering er det minste uhygienisk. Vann og såpe funker på alt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 21.29):

Det tror jeg  gjør veldig vondt. Er jo ikke som øreflippen akkurat. Tenker også det må være lett å få betenelse. Verking fra klitoris høres ulekkert ut.

Jeg har som sagt ikke, men fikk et behov for å svare 🙂

Synes også pearcing er veldig sent 90-tall, da alle tok det i alle kroppsdeler.   

Anonymkode: cf32a...c2f

Så hva er ditt svar til spørsmålet? Eller hvorfor skrev du noe her? Hvilken hjelp var det i det du skrev til TS spørsmål? Så igjen, hvorfor skrev du?

Bare nysgjerrig på sånne som deg 🤓🤪

Anonymkode: 9c691...c91

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du er fryktelig redd for å leve ut noe som ligner på seksualitet. Verken piercing eller glattbarbering er det minste uhygienisk. Vann og såpe funker på alt.

Det blir litt off topic, men glattbarbering er definitivt uhygienisk. Håret er der for en grunn. Når man er glattbarbert øker f eks sjansen for underlivssopp. 

Akkurat hva piercing bringer ar risiko kjenner jeg ikke særlig til, men det er alltid en risiko for betennelsestilstander når man lager hull i huden.

Anonymkode: 57f33...98c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Verken piercing eller glattbarbering er det minste uhygienisk.

Enda en som må lese seg litt opp ser jeg... Rart å uvitende mange er... 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden å se noen med piercing nå, kanskje mest fordi jeg velger godt voksne kvinner. En godt synlig glinsende klitt er et mye vakrere syn, da får jeg vann i munn i tillegg🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt lyst til dette siden jeg var 16 år... Er nå 39 og fortsatt lyst men ikke turt 😂 flaut og såre beina på et pierving studio og sikkert vondt. Og sikkert rart og klare og få orgasme når man onanerer.. Kanskje den liksom er i veien da? Ikke værre enn og ta den ut igjen om den bare er til plag men hehe... Har sååå lyst... Jeg personlig syntes  det er kjempe sexy 😍

Hilsen kvinne 39

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst til å ta den ut for å kjenne hvordan det et uten. Men redd for å ikke få den inn igjen. 

Anonymkode: 41ba8...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt litt på mensen i samme slengen?

Anonymkode: e6b0b...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...