AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Del Skrevet 25. november 2021 Har veldig lyst å ta piercing i klitoris, men er redd for at det gjør så utrolig vondt. Dere som har gjort det, hvor vondt var det? Hvor lenge etterpå måtte dere vente før dere hadde sex? Og ble sexen enda bedre? Anonymkode: 80deb...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Del Skrevet 25. november 2021 Det tror jeg gjør veldig vondt. Er jo ikke som øreflippen akkurat. Tenker også det må være lett å få betenelse. Verking fra klitoris høres ulekkert ut. Jeg har som sagt ikke, men fikk et behov for å svare 🙂 Synes også pearcing er veldig sent 90-tall, da alle tok det i alle kroppsdeler. Anonymkode: cf32a...c2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. november 2021 #3 Del Skrevet 25. november 2021 Det høres helt for jævlig vondt ut 😨😧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 25. november 2021 #4 Del Skrevet 25. november 2021 Jeg har ikke tatt det selv - enda. Men etter det jeg har lest er det langt ifra den verste å ta. Grotiden er visst også kjapp. Det er jo i hetten over det mest sensitive punktet, så det høres nok vondere ut enn man antar det er 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Del Skrevet 25. november 2021 Tror jeg ville vært forsiktig med å pierce meg akkurat der, i frykt for å fucke den opp.. Anonymkode: 3a487...979 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 25. november 2021 #6 Del Skrevet 25. november 2021 Én ting er smerten, men å ligge å skreve på et piercingstudio? Nei takk🤭 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 25. november 2021 #7 Del Skrevet 25. november 2021 Helt ærlig så trodde jeg de satte den i nærheten? Jeg får jo vondt på deres vegne 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #8 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har veldig lyst å ta piercing i klitoris, men er redd for at det gjør så utrolig vondt. Dere som har gjort det, hvor vondt var det? Hvor lenge etterpå måtte dere vente før dere hadde sex? Og ble sexen enda bedre? Anonymkode: 80deb...6c9 Var vondt, men det sier seg selv. Tunga var verre, synes jeg. Ble overraskende fort bra, tror jeg hadde sex ganske kjapt etterpå, både jeg og typen fikk ekstra lyst pga den Jepp, sexen ble bedre! Trange olabukser også, sitte på mc-setet også Anonymkode: fcd27...4a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #9 Del Skrevet 25. november 2021 Stillalive skrev (1 minutt siden): Helt ærlig så trodde jeg de satte den i nærheten? Jeg får jo vondt på deres vegne 😳 De kan sette den i "forhuden" eller tvers i gjennom. Anonymkode: fcd27...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #10 Del Skrevet 25. november 2021 Jeg har en men ikke i klitoris direkte,ikke lov i Norge ,men har i forhuden. Ja gjorde innforjævlig ondt, men over på et sekund og nei sex er det samme Anonymkode: f4ba7...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 25. november 2021 #11 Del Skrevet 25. november 2021 Min første tanke er at jeg ikke er særlig glad i selvpining. Men den settes vel ikke i klitoris, men hetten over? Jeg kommer nok aldri til å tørre 🙈😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #12 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har en men ikke i klitoris direkte,ikke lov i Norge ,men har i forhuden. Ja gjorde innforjævlig ondt, men over på et sekund og nei sex er det samme Anonymkode: f4ba7...1ed Tok min i Norge jeg. Anonymkode: fcd27...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #13 Del Skrevet 25. november 2021 Tok når jeg var 25 år, idag er jeg 50. Det var veldig vondt, men det var jo bare i selve stikket. Kan vær det Ikke er lov nå, men den gang var det lov. (var i Stavanger) Anonymkode: 48362...76b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #14 Del Skrevet 25. november 2021 Har hatt for over 20 år siden. Var sinnsykt vondt ja, men grodde handle fort. Tok det ut etter noen år siden jeg syntes det ble for harry. Som noen skrev her, dette var veldig 90 talls, og ble etterhvert teit. Anonymkode: f8488...4a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #15 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hatt for over 20 år siden. Var sinnsykt vondt ja, men grodde handle fort. Tok det ut etter noen år siden jeg syntes det ble for harry. Som noen skrev her, dette var veldig 90 talls, og ble etterhvert teit. Anonymkode: f8488...4a4 Grodde veldig* fort, skulle det stå. Anonymkode: f8488...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 25. november 2021 #16 Del Skrevet 25. november 2021 Hadde en prins Albert. Blir kanskje noe av det samme. Var vondt nok i hvert fall 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #17 Del Skrevet 25. november 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Var vondt, men det sier seg selv. Tunga var verre, synes jeg. Ble overraskende fort bra, tror jeg hadde sex ganske kjapt etterpå, både jeg og typen fikk ekstra lyst pga den Jepp, sexen ble bedre! Trange olabukser også, sitte på mc-setet også Anonymkode: fcd27...4a9 Takk for veldig fint svar og hjelp😊 Har hatt i tunga så da klarer jeg nok dette også😊 >Går oftest i trange bukser så det høres flott ut😁 Hehe så bra at det går kort tid før man kan ha sex, tror ikke typen klarer å vente særlig lenge når jeg har tatt det😅 Anonymkode: 80deb...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 25. november 2021 #18 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har hatt for over 20 år siden. Var sinnsykt vondt ja, men grodde handle fort. Tok det ut etter noen år siden jeg syntes det ble for harry. Som noen skrev her, dette var veldig 90 talls, og ble etterhvert teit. Anonymkode: f8488...4a4 Hvorfor synes noen dette er teit? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #19 Del Skrevet 25. november 2021 Clithood eller klitoris? De fleste har vel førstnevnte. Jeg hadde aldri turt å ta i klitoris, da jeg hadde vært redd for å skade noen nerver. Men hadde en clithood, deilig, ikke så vondt å ta. Hadde den til jeg skulle føde førstemann 😆 Anonymkode: a1412...db6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #20 Del Skrevet 25. november 2021 Hva er vitsen? Anonymkode: b9ec8...9e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå