Gå til innhold

kan noen spå meg ang kjærligheten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser ingen kjærlighet i din fremtid. Han vil nok bare bruke deg.

Anonymkode: e52d6...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The High Priestess

Stol på magefølelsen din! Den vet som regel best. Om du har en god følelse, så stemmer det. Er magefølelsen litt uggen, så kanskje det ikke er det riktige. 

Hvem som helst kan utgi seg for å spå her inne, særlig når de går under AB, og kan finne på å skrive tull. Anbefaler deg derfor å ikke spørre om slikt her! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En mann jeg snakker mye med, lurer på hva han vil med meg?

Anonymkode: 8f190...883

Du som anonym  forventer at vi skal se på en bestemt mann som bare du vet hvem er og vi skal finne ut hva han føler om deg som vi heller ikke vet hvem er.....?

Hva får deg til å tenke tanken at du skal få noe annet enn useriøst svar - eller svar fra noen som ikke bare gjetter.

Jeg har allerede forstått at du er i tvil om mannens intensjoner. Det er rom for å spinne mange tråder utfra dette. Du kommer kun til å godta den du vil tro på selv. Fortell litt mer så har du plutselig noen som forteller deg noe stemmer noe mer med din egen tankegang og som får deg til å tro de er klarsynte. Klarsynte jobber ikke slik. I møte med en klarsynt møter du ikke synsing. Du får det som er sant om hans intensjoner og ikke nødvendigvis det du tror er sant. For at en klarsynt skal kunne se hva han føler for deg må den klarsynte vite hvem han er. Hvordan skal de ellers vite hva hans intensjoner er? Skal de se det gjennom å se på deg? Ja, mange tror det, men gjennom deg ser de dine tanker omkring det. Ikke hans.

Spør han heller - eller kontakt en  klarsynt hvis svaret er viktig for deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...