AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Kan jeg gi det? Tenker på saltinnhold og melk i saus. Hvordan tilbereder dere evnt fiskebolle-middag til deres små? Anonymkode: 4456f...fbe
Kelsier Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Jeg ville droppet sausen og bare gitt fiskebolle, kokt gulrot og potet. Litt liten til all melken, og de er som regel godt fornøyde uten saus. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Jeg hadde plukket ut en bolle fra sausen, ikke tilberedt den uten saus men ikke tilføyet mer saus heller. Anonymkode: f4555...f87 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 Kelsier skrev (1 minutt siden): Jeg ville droppet sausen og bare gitt fiskebolle, kokt gulrot og potet. Litt liten til all melken, og de er som regel godt fornøyde uten saus. Så bra☺️ Er det noen ferdig fiskeboller som passer fint å gi til baby? Anonymkode: 4456f...fbe
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så bra☺️ Er det noen ferdig fiskeboller som passer fint å gi til baby? Anonymkode: 4456f...fbe Det vet jeg ikke, se på næringsinnholdet og ta de med mest fisk og minst salt. Vi får hjemmelagde fra svigermor stort sett, så har ikke satt meg inn i de man kjøper 😅 Anonymkode: f4555...f87 1
Kelsier Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra☺️ Er det noen ferdig fiskeboller som passer fint å gi til baby? Anonymkode: 4456f...fbe Jeg vil tippe alle er fine, men kanskje se etter den med høyest andel fisk? Er jo ikke store mengden de spiser som regel, så blir ikke mye salt uansett. Vi har ikke gitt mye fiskeboller, men det går myye i fiskekaker, og da velger vi de med 80-85% fisk. Stor suksess hos oss 😁 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #7 Skrevet 25. november 2021 Kelsier skrev (57 minutter siden): Jeg vil tippe alle er fine, men kanskje se etter den med høyest andel fisk? Er jo ikke store mengden de spiser som regel, så blir ikke mye salt uansett. Vi har ikke gitt mye fiskeboller, men det går myye i fiskekaker, og da velger vi de med 80-85% fisk. Stor suksess hos oss 😁 Takk for tips😃 Anonymkode: 4456f...fbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå