AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Jeg kommer altså ingen vei med noe fordi førerkort er knekt i 5 biter pluss mer. Finner ikke passet og telefon var ødelagt, så jeg måtte skaffe ny. Har derfor ikke tilgang til bankkonto. Samtidig klarer jeg også å miste visa kortet :S. Ja, jeg er et surrehode men dette har ikke skjedd før. Skulle i banken for å ordne nytt min id i dag, men kommer ingen vei da jeg ikke har legitimasjon. Hvordan får man et legitimasjon uten å ha noe fysisk bevis på hvem man er? Anonymkode: 6a416...eda
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 "Mangler du gyldig legitimasjon med fødselsnummer og bilde? Da må du ta med annen dokumentasjon som kan bidra til å bekrefte identiteten din. Dette kan for eksempel være en bekreftelse fra arbeidsgiver eller skole." https://www.politiet.no/tjenester/pass-og-id-kort/om-pass-og-id-kort/#undefined Anonymkode: 8aa66...11d 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Let litt bedre etter passet. Det må jo være der en plass? Anonymkode: a2112...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå