Gå til innhold

Hva kan barnet ditt som du ikke kan? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet gjelder både små og store barn.

Kan barnet ditt noe som du ikke kan eller ikke klarer å få til? Det kan være småting, store ting. Som f.eks. er barnet ditt kjempedyktig på å tegne så det ser helt ekte og levende ut? Eller hva som helst de får til, som ikke du kan.

Tenker på egenskaper eller ferdigheter som man ikke egentlig utdanner seg til å få, men bare kan.

Har en selv:

Sønnen min er 21, og bruker spisepinner som en dreven kineser når vi spiser sushi. Jeg har aldri klart å knote i meg mat med spisepinner, har aldri skjønt trikset med hvordan. Ingen har lært han det av oss foreldre, han bare begynte å bruke dem og fikk det til av seg selv.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine kan gå og stå på ski

Skrevet

Alle ungene er kjempeflinke til å spille gitar. Ingen har gått på kurs, men er selvlært og har lært av hverandre. Jeg kan ikke spille i det hele tatt.

Anonymkode: 94c2b...2fb

• Liker 2
Skrevet

Til å leve i nuet! Være bekymringsfri og glede seg over små forunderlig ting.

Anonymkode: a0cb0...4ed

• Liker 2
Skrevet

Åh det er mye! Tegne, skate, stå slalåm, snakke engelsk uten at det blir norsk-engelsk er de første tingene jeg kommer på. (Han er 10 år.) Da han var 4 lærte han meg for øvrig å bruke smarttelefon, så det kan jeg jo nå, men kunne det ikke da. 😛

Anonymkode: e353f...9e6

Skrevet

Alfabetet og gangetabellen 

Anonymkode: 067ec...544

• Liker 3
Skrevet

Legge foten bak hodet.... Og mener det er en behagelig stilling å se på tv i 🤣

• Liker 4
Skrevet
Million skrev (59 minutter siden):

Spørsmålet gjelder både små og store barn.

Kan barnet ditt noe som du ikke kan eller ikke klarer å få til? Det kan være småting, store ting. Som f.eks. er barnet ditt kjempedyktig på å tegne så det ser helt ekte og levende ut? Eller hva som helst de får til, som ikke du kan.

Tenker på egenskaper eller ferdigheter som man ikke egentlig utdanner seg til å få, men bare kan.

Har en selv:

Sønnen min er 21, og bruker spisepinner som en dreven kineser når vi spiser sushi. Jeg har aldri klart å knote i meg mat med spisepinner, har aldri skjønt trikset med hvordan. Ingen har lært han det av oss foreldre, han bare begynte å bruke dem og fikk det til av seg selv.

Et av barna er rå i matematikk, og er veldig flink på skolen uten å anstrenge seg veldig. Kan også spille piano. 

Jeg var ganske flink, men måtte lese mye mer enn henne. Jeg har aldri helt fått til realfag. 

Søsteren har lært seg å spille fiolin på rekordtid. Hun skriver også lange, detaljerte historier. 

Jeg sliter med å plassere fingrene riktig på alle instrumenter og har ikke tålmodighet til å skrive lange tekster. 

Barna mine er bedre enn meg, men det er helt greit! 

Anonymkode: 2f8fa...b64

Skrevet

Tegne og krølle tunga 😅

Skrevet

Barnet mitt kan bruke venstrehånden til å skrive med.  Som høyrehendt kan jo ikke jeg det.  I en alder av 32 så må jo det være ganske bra.  Jeg synes han er flink.

• Liker 3
Skrevet

Gå armgang. Jeg har aldri fått det til, pappaen har heller aldri fått det til, men hun kan.

Anonymkode: ab36d...d5e

Skrevet

Løpe maraton i stua med 40 i feber 😅

Anonymkode: 75726...cbe

• Liker 18
Skrevet

Lærte seg japansk på egenhånd.. Startet da han var 13, fortsatte resten av ungdomstiden. Nå snakker han og skriver japansk, og har bodd flere perioder i Japan som student. Kan love at verken mannen min eller jeg snakker noe annet enn norsk og engelsk😂

Anonymkode: cb08a...2de

• Liker 3
Skrevet

Alle de tre eldste er flinke til å tegne, jeg kan VIRKELIG ikke tegne for mitt bare liv. Datteren  min kan både danse, slå hjul og gå på hender. Jeg kan ikke stupe kråke engang. 😂

• Liker 2
Skrevet

Spise med pinner 😆

Anonymkode: 96933...dfc

Skrevet

Plystre

Anonymkode: 2a8b8...650

Skrevet

Spise makrell i tomat 😅

Anonymkode: edf78...040

• Liker 1
Skrevet

Dra i tissen:-)

Anonymkode: 5ff25...afe

Skrevet

Styre ting med joystick 😅

Han kjører elektrisk rullestol til vanlig, og hvis jeg skal kjøre den noe sted eller teste dataspill der det brukes joystick må jeg bare gi opp 😅

Anonymkode: 7cefd...9de

• Liker 4
Skrevet

Spille play station, stå på snowboard/slalom, løpe flere kilometer, spise chilli, være verdens nydeligste og det største hormontrollet på en gang.

Anonymkode: 16f8c...c6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...