AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Jeg tenker å dra til tannlege for å trekke tannkjøttet lengre opp siden det er så langt nede og tennene ser elstremt korte ut. jeg lurer på hva en slik behandling koster? Har noen tatt denne behandlingen og kan si hva prisen var? Anonymkode: 47af2...983
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg tenker å dra til tannlege for å trekke tannkjøttet lengre opp siden det er så langt nede og tennene ser elstremt korte ut. jeg lurer på hva en slik behandling koster? Har noen tatt denne behandlingen og kan si hva prisen var? Anonymkode: 47af2...983 Anyone? Anonymkode: 47af2...983
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Ring og spør. Dette varierer også fra sted til sted, umulig å si hva det koster der du går. Anonymkode: 1ac5f...4ac 1
Whistler Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anyone? Anonymkode: 47af2...983 Finnes det i det hele tatt en slik behandling? 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 Dette spør du ikke om, men er du sikker på at du vet hva du gjør med et sånt inngrep? Alle vet at tannkjøttet hos oss mennesker kryper oppover av seg selv med alderen, jo eldre du blir. Og det er derfor de fleste eldre har så blottede tannhalser. Tannkjøttet har trukket seg oppover med årene. Foretar du et sånt inngrep, så vet du jo aldri hvor tannkjøttet ditt ender når du blir eldre. Du kan risikere at det blir altfor kort, og tenner løsner! Anonymkode: c7d25...157 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette spør du ikke om, men er du sikker på at du vet hva du gjør med et sånt inngrep? Alle vet at tannkjøttet hos oss mennesker kryper oppover av seg selv med alderen, jo eldre du blir. Og det er derfor de fleste eldre har så blottede tannhalser. Tannkjøttet har trukket seg oppover med årene. Foretar du et sånt inngrep, så vet du jo aldri hvor tannkjøttet ditt ender når du blir eldre. Du kan risikere at det blir altfor kort, og tenner løsner! Anonymkode: c7d25...157 Ja dette vet jeg. Har ikke tenkt å ta bort mye, bare pittteeelitt. Noen få mm bare. Anonymkode: 47af2...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå