Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med hva man kjøper i julegave til en 1 åring, jente(fylte 1 år i sept.)?

Har ikke barn selv og har ingen anelse om hva jeg kan kjøpe. Foreldrene hennes er gode venner av oss og vi ønsker å kjøpe en ikke altfor dyr julegave til henne oxo.

Sitter og skriver julegave liste....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har maaange småbarn jeg kjøper til.

Bruker max 100,- pr. unge.

Jeg går på Bennetton.

Damen bak kassa får lista med barn med alder og kjønn.

Så plukker hun ut strømpebukser,hansker,votter o.l etter hva som passer.

En strømpebukse f.eks koster 99,-

Kvaliteten er helt utrolig og mange har ønsket seg det samme hvert år!

Man får jo aldri nok undertøy til småtassene.

I fjor fikk noen av jentene Benneton-luer med logo skrevet med strass foran.VELDIG populært.

Det er stas å få noe som er litt orntlig også...og det er jo Bennetton kjent for å være da.

Det var mitt tips.

Stor klem fra La Guapa

Skrevet

Duploboks er mitt stalltips.

I den alderen er de jo som regel veldig glade i å sette ting sammen. Klosser, puttebokser, "bøtter" til å stable oppå hverandre osv.

Ellers har jo lekebutikkene masse til ungene i den alderen - i alle prisklasser. Gå å si hvem det er til og ca. pris så finner de frem til deg.

Skrevet

Du kan jo kjøpe ei skikkelig bok- enten ei eventyr bok eller ei peikebok. Det er jo noke jenta kan ha glede av lenge.

Ellers er det kjekt med kopp og fat, kle, sokka, duplo og andre "skikkelige" leika.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe klær til barn som er så små. De er for små til å skjønne dette med gaver, og leker har de ofte mye av fra før. Bedre å kjøpe noe foreldrene trenger.

Skrevet

Min ettåring skjønner godt når hun får en gave, og blir veldig glad. Hun er veldig opptatt av putteboksen sin og noen kopper hun kan bygge tårn av, og ballen sin.

Jeg synes det er fint å gi en leke, jeg, hvis ikke barnet har veldig mye fra før. Jenta mi har ikke så mye nå, hun fikk masse babyleker da hun ble født, men det har roet seg litt på gavefronten...

Du kan også kjøpe noe fint til barnerommet.

Skrevet

Gå-bil. Fåes til litt over hundrelappen. Skikkelig stas er det med de som har lydknapper, og hemmelig rom under setet.

Skrevet

Et lite, godt råd: kjøp ikke leker som bråker veldig, det kan nemlig straffe seg når du selv får barn.

Snakker av erfaring :ler:

Henger meg på Duplo som gavetips, ellers så er det alltid kjekt å få bøker.

Skrevet

bråkeleker er jo kjempegøy

..i allefall så lenge jeg ikke har barn selv

Skrevet

Henger meg på den med bok. Det kan jo godt være en bok hun ikke har glede av akuratt nå, men som vil bli lest i mange år fremover. Hakkebakkeskogen er sikkert populært om et års tid.

Vesla mi fikk en flott eventyrbok. Den er ikke interessant nå, men hun kommer kanskje til å ha den hele livet.

Broderen min lurte på å kjøpe en flaske vin til henne, en som skulle lagres i 17 år. Det ble en vanlig gave, men jeg syns ideen var litt tøff.

Kunne hjulpet til jeg, om hun ikke ble noen vindrikker.. :sjenert:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet (endret)

Jeg elsker leketøysbutikkken Sprell som er en litt gammeldags, men genial lekebutikk med morsomme leker for barn i alle aldre. Nylig kjøpte jeg f.eks denne bjellekua til en ettåring og de har også masse morsomme aktivitetsleker for babyer og småbarn. Eller er Duplo putteboks alltid en slager til ettåringer.

En ting som er veldig ok på Sprell sine nettsider, er at det står hvilken aldersgruppe hver av lekene er anbefalt for. Praktisk for oss uten barn selv som ikke alltid klarer å følge helt med ;)

Endret av Dalwhinnie
Skrevet

Småtten vår (lille nevø på 7 mnd) skal få Brann-drakt med namnet sitt på til jul... ;)

Skrevet
Småtten vår (lille nevø på 7 mnd) skal få Brann-drakt med namnet sitt på til jul... ;)

jammen.. lillestrøm er jo mye bedre jo :)

Gjest Bjørnsdatter i.i.
Skrevet
jammen.. lillestrøm er jo mye bedre jo  :)

Jeg stemmer for Tufte IL!

Skrevet

Ellers har dem fått inn verdens mest irreterende leke på brio..

en høne som danser rundt og spiller fugledansen.

(brio ligger rett ovenfor min jobb..så vi hører den hele dagen)

Den tenkte jeg å kjøpe til niesa mi.. men den er kanskje litt for skummel for en 1 åring. Denne jenta blir 3 år i april

Skrevet

Bøker er fint. Sangbok kanskje? Se etter serien med de store hvite bøkene. Bråkeleker er populært ja....

Skrevet
Jeg elsker leketøysbutikkken Sprell som er en litt gammeldags, men genial lekebutikk med morsomme leker for barn i alle aldre.

Takk for dette tipset, sliter med det samme som trådstarteren, men fikk bestilt to fine leker på Sprell i dag. Her var det mye fint :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...